Gsxr 1000 teruggevonden na achtervolging

Ik had een agressieve ekster in de boom in mijn tuin,de brandweer kwam met een ladderwagen om de nest weg te halen en.......4 politiewagens met totaal 8 personen uit die wagens stonden erbij en keken ernaar.

Een stuk vreemder dan die 4 politiewagens vind ik dat er blijkbaar mensen zijn die serieus de brandweer bellen vanwege een aggresief vogeltje met een nestje in de tuin...over verspilling van gemeenschapsgeld gesproken.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de wetgeving voldoende mogelijkheden biedt om iemand die onder invloed van alcohol een near miss met (mogelijk dodelijk) letsel veroorzaakt.

Dodelijke aanrijding onder invloed is te vervolgen als doodslag. Doodslag is het opzettelijk (maar zonder voorbedachte rade) doden. Als alcohol telt als opzet, dan is een bijna-aanrijding onder invloed gelijk te stellen aan poging tot doodslag / toebrengen van zwaar lichamelijk letsel. Reden genoeg voor een paar handboeien.
 
Ik erger me nooit bij wegmisbruikers, soms moet ik zelfs lachen.

Dat kan je ook maar beter doen, zolang je ze niet in het echt tegenkomt, die kans is overigens heel groot.

Veel beter gedragsverandering in het verkeer, zullen we op korte termijn niet hoeven te verwachten.

De regering komt er, mede door zoveel verschillend stemgedrag, er zelf ook niet meer uit, laat staan dat verkeerswetgeving wordt aangescherpt, anders dan dat er telkens een beroep op eigen verantwoordelijkheid wordt gedaan.

En we weten hoe verantwoordelijk, men is en wil zijn, in het verkeer })
 
Je valt ook niemand aan, je stelt een belangstellende vraag en vermeld wat je opvalt en wat volgens jou anders zou moeten.

Ik geef je uitleg en vertel waarom de dingen waar jij je over verwonderd zo lopen en waarom dit de beste en meest effectieve manier is, die voor het proces het beste werkt en het goedkoopst is voor de belastingbetaler.

Jij begrijpt mijn antwoorden waarschijnlijk niet want je blijft iedere keer met hetzelfde terugkomen.
Ik leg het dus nog eens uit en nog eens, steeds uitgebreider en eenvoudiger.

Als jij, als niet ingewijde van dit vak, dan nog steeds vind dat jij meer gelijk hebt als ik dan rest mij niets anders dan je gelijk geven.
En al zullen ze godverdomme een keer voor jan lul met elkaar ouwehoeren, wat dan nog? Kom op zeg.
"Ja maar het is van mijn belastinggeld."
|( |( :r :r

De eerste die niet af en toe een kwartier van de baas verkwist moet nog geboren worden.
 
En al zullen ze godverdomme een keer voor jan lul met elkaar ouwehoeren, wat dan nog? Kom op zeg.
"Ja maar het is van mijn belastinggeld."
|( |( :r :r

De eerste die niet af en toe een kwartier van de baas verkwist moet nog geboren worden.

Wel on-topic blijven aub. Het gaat erom dat de politie niet zichtbaar aan het werk mag zijn.

Om dat nu te vergelijken met andere beroepen... that's not done !!
Andere beroepen mogen dat, dan vinden we dat wel prima en normaal.


full
 
Whahaha... goed geheugen :} maar er zijn ergere topics te vinden over Baksteen zijn misdragingen tijdens werktijd _O-

hehehe destijd zelf gestart dat topic ;)

ik heb diverse kanten van de blauwe brigade mee gemaakt zowel aanhouding .. verkeers handhavings team wegens art5 . :P

maar ook als hulp tijdens diefstal van motor en vorig jaar nog met mijn ongeluk.

je kan het niet altijd eens zijn maar op dat moment ben je blij dat ze er voor je zijn

dus MB ik zeg :t
 
hehehe destijd zelf gestart dat topic ;)

ik heb diverse kanten van de blauwe brigade mee gemaakt zowel aanhouding .. verkeers handhavings team wegens art5 . :P

maar ook als hulp tijdens diefstal van motor en vorig jaar nog met mijn ongeluk.

je kan het niet altijd eens zijn maar op dat moment ben je blij dat ze er voor je zijn

dus MBM ik zeg :t

*D :t
 
Ik begrijp best dat je meerdere auto,s nodig hebt om in het stadsverkeer een motor te "vangen". Maar als ik de beelden bekijk, hebben ze hem al te pakken en zwermen er nog steeds 9 auto,s en nog een aantal motoren rond de plek des onheils. En door allemaal wordt er wel iets geroepen of gewezen naar de bergingsauto.
Ik zou, om het een beetje overzichtelijk te houden bv twee auto,s, dus 4 agenten en de berging probleemeigenaar maken en de rest gewoon weer aan het werk. Wegwezen daar!!
Maar ik zal het wel niet begrijpen!!
 
Ik twijfel... zal ik nog eens beginnen aan het uitleggen of is 4 x dezelfde uitleg geven over hetzelfde onderwerp in 1 topic wel genoeg ?




Oke, daar gaan we: Er was eens, in een grote stad..... nee, toch maar niet.



Ik heb meerdere keren M-Férs en/of bekenden met interesse in het politiewerk een dienst meegenomen.
Ook wel eens iemand die eigenlijk helemaal geen fan was.

Wat opvalt is dat zelfs degene die eigenlijk al gesolliciteerd hebben na zo'n dienst aangeven dat ze 'dit' niet verwacht hadden.
Iedere keer kwamen er dingen naar boven waar ze nooit aan gedacht hadden en gaven ze aan toch anders naar dit werk te zijn gaan kijken na eens mee te gaan.

Helaas is het tegenwoordig steeds moeilijker een 'burger' een dienst mee te laten draaien maar eigenlijk zou het bepaald niet verkeerd zijn om vaker mensen eens echt een dienst mee te laten draaien.
( vroeg of laat gaat dat mis natuurlijk... maar toch )
 
Terug
Bovenaan Onderaan