• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Soes GSX 750 es is dit wat?

Redline Rider

MF legend
Lid geworden
5 mei 2003
Waarderingsscore
34
Goedesmorges :Z

Als alles goed gaat heb ik rond september oktober me motard rijbewijs :] !
Nu wil ik van deze periode tot volgend jaar zomer een brikkie kopen om het op te leren... daarna het echte werk ;)

Nu kwam ik een GSX 750 es uit 87 tegen en ik vond het er aardig uit zien voor een brikkie.

[spam modus] :+
http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX750ES-EF.shtml
[/spam modus]

Maar nu komt mij vraag heeft iemand ervaring met deze fiets is het wat?

Laatst bewerkt:
Welja gewoon doen! Het lijkt een zware fiets (hij weeg ook nogal wat) maar hij stuurt heel licht en het vermogen is ook weer niet zo groot dat je meteen gelanceerd wordt als je eens een nerveuze rechterpols hebt :) Let wel op gebreken en dergelijke, het is een oude fiets en onderdelen zijn soms moeilijk te krijgen. Veel plezier op je eerste motor!

Welja gewoon doen! Het lijkt een zware fiets (hij weeg ook nogal wat) maar hij stuurt heel licht en het vermogen is ook weer niet zo groot dat je meteen gelanceerd wordt als je eens een nerveuze rechterpols hebt :) Let wel op gebreken en dergelijke, het is een oude fiets en onderdelen zijn soms moeilijk te krijgen. Veel plezier op je eerste motor!
Ik heb ondervonden van een 750 in iedergeval meer onderdelen als van een 1100.
Maar er is nog wel wat (genoeg)te krijgen......zelfs 2dehandse uitlaten zijn 'makkelijker' te vinden van een 750

Maar je gaf al aan...........Nu wil ik van deze periode tot volgend jaar zomer een brikkie kopen om het op te leren... daarna het echte werk ............
Dus hoelang wil je ermee rijden.
(volgens mij dachten veel mensen met een brik dat ze er korter op zouden rijden..... :X ...)

Laatst bewerkt:
He PeClaDan, heb jij een adres voor mij voor een 2e hands uitlaatsysteem voor mijn 750?

He PeClaDan, heb jij een adres voor mij voor een 2e hands uitlaatsysteem voor mijn 750?
Volgens mij had Woesthoff of Swinkels ze nog.
Ik weet niet zeker of het nu voor een 550 of een 750 was.....

Bellen kan altijd nog, of je maakt ze zelf:
[Dode link verwijderd]

Ik heb zelf de dempers nog liggen van deze(1100(beetje roestig, en wat kleine gaatjes(zelf erop lassen op de bochten)):
[Dode link verwijderd]

Wat is er trouwens met je huidige uitlaat-systeem dan?

Laatst bewerkt:
Hehe bedankt voor de links, ik heb ze opgeslagen. De soes is nu de deur uit. De dealer heeft hem teruggekocht (er is zo veel mee mis, daar ga ik niet meer aan beginnen)

Nu ben ik op zoek naar wat anders, voor weinig natuurlijk :)

Ik heb ondervonden van een 750 in iedergeval meer onderdelen als van een 1100.
Maar er is nog wel wat (genoeg)te krijgen......zelfs 2dehandse uitlaten zijn 'makkelijker' te vinden van een 750

Maar je gaf al aan...........Nu wil ik van deze periode tot volgend jaar zomer een brikkie kopen om het op te leren... daarna het echte werk ............
Dus hoelang wil je ermee rijden.
(volgens mij dachten veel mensen met een brik dat ze er korter op zouden rijden..... :X ...)

Tot volgend jaar zomer.... dan opzoek naar een ZXR750 ofzoo. We zien wel.......

De GSX750ES was mijn eerste motor (in amerikaanse 700cc uitvoering). Ik vond hem toen snel en ik heb er veel plezier aan beleefd. Geen technische problemen gehad. Prima beginnersmotor.

Terug
Bovenaan Onderaan