Afgelopen vrijdag wilde mijn motor niet starten. Ik had hem weggebracht om de ketting en het tandwiel te laten vervangen en toen ik wilde wegrijden startte de motor niet (er ging niet eens een lampje branden).
De garage heeft de motor met startkabels gestart en heeft toen de spanning gemeten. ALs de motor stationair draait, draait 13-14 volt. Zodra je gas geeft en dus toeren maakt daalt de voltage. Volgens de garage is het waarschijnlijk de spanningsregelaar die kapot is.
Ik moest die avond echt weg en had geen mogelijkheid om op een andere manier thuis te komen dan met die motor. Dus ben er mee naar huis gereden.
Als ik de motor nu met een acculader oplaadt wil hij wel weer starten maar na verloop van tijd niet meer. (Er zit overigens een nieuwe accu in.)
Nu ken ik iemand in Uithoorn die er naar wil kijken (woon zelf in Den Haag). ZOu ik eventueel die motor volledig kunnen opladen en hem dan naar Uithoorn rijden? Of is dat echt ten strengste af te raden?
De garage heeft de motor met startkabels gestart en heeft toen de spanning gemeten. ALs de motor stationair draait, draait 13-14 volt. Zodra je gas geeft en dus toeren maakt daalt de voltage. Volgens de garage is het waarschijnlijk de spanningsregelaar die kapot is.
Ik moest die avond echt weg en had geen mogelijkheid om op een andere manier thuis te komen dan met die motor. Dus ben er mee naar huis gereden.
Als ik de motor nu met een acculader oplaadt wil hij wel weer starten maar na verloop van tijd niet meer. (Er zit overigens een nieuwe accu in.)
Nu ken ik iemand in Uithoorn die er naar wil kijken (woon zelf in Den Haag). ZOu ik eventueel die motor volledig kunnen opladen en hem dan naar Uithoorn rijden? Of is dat echt ten strengste af te raden?