Speakers Shoei GT-Air2

Kawasaki750

Rookie
10 jun 2021
3
0
Sinds een aantal weken in het bezit van een Shoei GT-Air2 helm. Echter ben ik ik nu op zoek naar een speakers aan de binnenkant van de helm. Nothing fancy en geen zin om een x honderd euro uit te geven hieraan aangezien het mij niet om het bellen gaat maar puur instructie navigatie via de iPhone, of eventueel nog muziekje erbij.
Iemand tips en ook hoe te plaatsen?

Had zelf deze gevonden; Uclear pulse plus luidsprekers

Benieuwd naar reacties
 
Ik heb een cardo freecom 1+ voor precies dit doel. Was 110€ en paste ook in/op een Shoei neotec II.
 
Gebruik zelf Shure in-ear monitors met foamdopjes a 90 euro icm de Fodsports (oid) Bluetooth V6 headset. Kost 40 euro via Ali, in NL 65.

Dat na jaren gekloot te hebben met speakers die op vol volume moesten om maar iets te kunnen horen boven de 80kmh. Sta je stil merk je pas hoe hard je je oren verziekt. Wel altijd oordoppen met filter.

Dus nu die ingebouwde speakers verwijderd en die Shure oordopjes rechtstreeks op de headset. Dus demping en muziek, top oplossing
 
Dank voor de reacties, zal eens gaan bekijken.. had al gekeken naar zo een cardo systeem, maar niet zo'n fan van iets aan de buitenkant "plakken". Hoef er ook niet mee te bellen, gaat me puur om dat ik niet steeds op scherm hoef te turen en misschien nog eens wat muziek kan luisteren.
 
Gebruik zelf Shure in-ear monitors met foamdopjes a 90 euro icm de Fodsports (oid) Bluetooth V6 headset. Kost 40 euro via Ali, in NL 65.

Dat na jaren gekloot te hebben met speakers die op vol volume moesten om maar iets te kunnen horen boven de 80kmh. Sta je stil merk je pas hoe hard je je oren verziekt. Wel altijd oordoppen met filter.

Dus nu die ingebouwde speakers verwijderd en die Shure oordopjes rechtstreeks op de headset. Dus demping en muziek, top oplossing
Had zelf deze; MX PRO Series Modular In-Ear Monitors
Maar die "passen" niet meer met mijn helm. Als ik de helm opzet (maatje M) dan (tja) vouwen mijn oren dubbel en vallen die dingen uit.. vond het altijd heerlijk zo te rijden. Bluetooth ontvanger bij en gaan :)
 
Dat na jaren gekloot te hebben met speakers die op vol volume moesten om maar iets te kunnen horen boven de 80kmh. Sta je stil merk je pas hoe hard je je oren verziekt. Wel altijd oordoppen met filter.

Voordeel van mijn cardo is bijv dat hij het volume omhoog en omlaag schroeft aan de hand van de herrie die hij op de microfoon meet. Werkt erg goed!
 
Terug
Bovenaan Onderaan