Speciale onderdelen Honda CB750 SOHC

Tevens te koop:

Wiseco 836cc big bore kit voor de CB750, NIEUW, compleet incl zuigers, veren, pistonpennen, clips en Cometic koppakking. Boring 65mm, dus enkel opboren nodig, compressieverhouding 10,25:1.

400 euro

VERKOCHT

full
 
Laatst bewerkt:
Zijn het de originele wielen of alu's en/of zitten er nog goede banden op.




Tevens diverse spaakwielen (zonder schijven) te koop voor de SOHC CB's in 18 en 19 inch.. Uit m'n hoofd heb ik nog voor- en achterwielen van CB350/400 en van CB750F1 staan, en ik dacht nog iets meer...

In gebruikte staat 10 euro per wiel.
 
Laat ik nu recentelijk een CB400Fje op de kop getikt hebben die 15 jaar buiten heeft geslapen. De wielen worden daar niet echt beter van, dus heb ik wel interesse. Maar zondag is de eerste mogelijkheid om te komen kijken, ken da?
En daar zit(zat) een sportbuddy op met als nauwelijks leesbaar opschrift cb750four,
dus die wil ik evt. ook wel even passen...............
full
 
Niet dat ik Jos z'n handeltje dwars wil zitten maar ik heb nog een set (iets bredere dan standaard) hele mooie velgen staan, kosten wel wat meer dan die van Jos ;)

Ja Jos, je leest het goed. Je oude velgen gaan toch weer weg. Ik ga met trommel+alu in mijn cb'tje rijden :9
Mocht je dit niet op prijs stellen haal ik mijn berichtje weer leeg.
 
Die had ik al gezien, HEEL mooi, maar een beetje aan de prijs, ik wil dit fietsje eerst goed aan het lopen hebben voor ik beslis of 'ie zo'n investering wel waard is ;)
 
Laat ik nu recentelijk een CB400Fje op de kop getikt hebben die 15 jaar buiten heeft geslapen. De wielen worden daar niet echt beter van, dus heb ik wel interesse. Maar zondag is de eerste mogelijkheid om te komen kijken, ken da?
En daar zit(zat) een sportbuddy op met als nauwelijks leesbaar opschrift cb750four,
dus die wil ik evt. ook wel even passen...............[afbeelding]
Zondag kan vooralsnog wel ja, doe maar even een mailtje. Buddy kan je altijd even passen natuurlijk... :)

Dat ding heeft trouwens best wel buiten gestaan zeg! Mocht je nog meer nodig hebben daarvoor, ik heb nog eea meer liggen aan CB400 spul.
 
Niet dat ik Jos z'n handeltje dwars wil zitten maar ik heb nog een set (iets bredere dan standaard) hele mooie velgen staan, kosten wel wat meer dan die van Jos ;)

Ja Jos, je leest het goed. Je oude velgen gaan toch weer weg. Ik ga met trommel+alu in mijn cb'tje rijden :9
Mocht je dit niet op prijs stellen haal ik mijn berichtje weer leeg.
Alu en trommel is ook erg mooi, setje van een BB (van Rogier) zeker??

Jouw set is geen concurrentie voor mij hoor... Die wielen van jou zijn gewoon nieuw ;)
 
Laat ik nu recentelijk een CB400Fje op de kop getikt hebben die 15 jaar buiten heeft geslapen. De wielen worden daar niet echt beter van, dus heb ik wel interesse. Maar zondag is de eerste mogelijkheid om te komen kijken, ken da?
En daar zit(zat) een sportbuddy op met als nauwelijks leesbaar opschrift cb750four,
dus die wil ik evt. ook wel even passen...............[afbeelding]

Toch zie je niet dat deze buiten heeft gestaan.
Zeker van een oud vrouwtje geweest?
 
Alu en trommel is ook erg mooi, setje van een BB (van Rogier) zeker??

Jouw set is geen concurrentie voor mij hoor... Die wielen van jou zijn gewoon nieuw ;)
Uhhuh, dat setje. Gister even gepast (samen met de Marzocchi kroonplaten, MV lamporen en alu achterbrug) en dat is gewoon :9~ :} *O* :Y
 
heb je nog velgen zonder roest voor een cb350f?
Zo ja, heb je een foto voor me?
Zonder roest is wel een heel breed begrip he... ;) Ik weet niet uit m'n hoofd hoe ze eruit zien (wielen staan niet hier thuis), maar ik geloof dat ik maar 1 set heb voor CB350/400 en die hou eerst ik nog even apart voor Rob.
 
Sorry was pas laat thuis, ik zal je meteen even een postduif sturen.
En die foto was van 2 weken geleden, het ding heeft al gelopen, de wielen draaien weer, de remmen remmen, de verlichting verlicht weer (min of meer, heb jij nog stuurschakelaars?), en ik heb ook weer een uitlaat in elkaar gebakken.
full
 
Rob heeft de CB400 wielen gekocht, heb nu alleen nog de 19" voorwielen staan en een CB750F1 achterwiel.
 
Weet je wat er aangepast moet worden? Alleen bevestigingspunten gaat nog wel, maar als het zadel 1,5 x zo lang is wordt het wat lastiger

Ha Jos,
weet je al of het zadel redelijk eenvoudig aan te passen is voor een 550? Dan heb ik nog steeds interesse ;) Kan deze week wel een keer komen kijken, ik werk in Zeist dus net na kantoortijd een keertje langskomen?

Grt Heidy
 
Terug
Bovenaan Onderaan