ben er je nog?
Dat is bij de (originele) RS125 toch niet het geval hoor, en ik betwijfel het of dat bij de NSR125 wel zo zal zijn. Bij de RS125 gaat de teller "al" bij 11.000RPM het rode gebied in.volgens mij wordt dit type in nederland helemaal niet gevoerd
ik heb een maat die heeft een nsr uit '91 en die heeft wel ruim 35 pk.
maar het kan ook zijn dat deze begrenst is. top vermogen van een 125cc wordt meestal pas boven de 12.500 tpm gegeven
Yes thanx.hij staat er.
GENERAL
Model 2000 Honda NSR 125
Category Sport
ENGINE
Type 125 cc, Liquid cooled, One cylinder, 2-stroke
Bore x stroke (mm) 54 x 54,5
Transmission Chain
Gears 6 speed
Power 15 hp (10.9 kW) @ 9500 rpm
Torque 15 Nm @ 8000 rpm
CHASSIS
Brakes front single 316mm discs with 2-piston calipers
Brakes rear single 220mm disc with 2-piston calipers
Tires front 100/80-17
Tires rear 130/70-17
DIMENSIONS
Seat Height 790 mm (31.1 inches)
Wheelbase 1345 mm (53 inches)
Fuel Capacity - reserve 13 l (3.44 gallons)
Dry Weight 132 kg (291 pounds)
The above specifications are subject to change without notice.
(Afbeelding)
Op zaterdag 07 juni 2003 22:23 schreef Rml het volgende:Ik heb nog even de nodige topics bekeken maar ik denk toch dat het maar een RS125 moet worden. Ze spreken eigenlijk allemaal met lof over deze fiets. Maar dan wel 1 van 2000.
Deze op de foto is mooi zoiets dus
Sorry weer een misluktevoor de fotow zie pag.2
AHHHHgg ik wordt gek.Staat deze op pag.2
Damn sorry excuus nou de bovenstaande fotow dus.
[*] een NSR is VEEEEL goedkoper!! voor 1000 heb je al een mooie terwijl j voor de RS wel een dieke 2500-3000 moet neerleggem.