Spike's Suzuki GSX1100ET "Wolverine"

Hmm, die Marzocchi's achterop, doe je die misschien weg?

Yep, het gehele rijwielgedeelte, uitlaten, voetsteunen en de cockpit ga ik niet gebruiken.
Er zijn nog meer gegadigden, maar mail me anders maar ff:
spikesgixxer at hotmail punt com :W
 
Kijk,die tank is al mooier!Gs1000 model . O-)
:N
Staat al in de schuur.
Wilde echt dit ET model vanwege de tank, zijkappen en de achterlichtunit.
Alleen dus het frame inkorten, frame verstevigen, monoshock erin, USD van een GSX-R net als de wielen en de remmerij...
 
Gisteren trouwens het (volgens een vage kennis) BMW-stuurtje vervangen door een superbike-stuur. Al heel wat beter...
Wat is het toch een GE-WEL-DIG ding! Rij er mee met een grijns van oor tot oor. Vooral die gasten op hun strijkijzers die in de spiegels blijven kijken wat er toch in hemelsnaam aan hun achterbanden blijft plakken. *D
Hier moet je nog echt op werken en bij hoge snelheid beweegt alles nog meer dan degene die er op zit... De vraag bij een moderne fiets is "hoe hard kan ik die bocht in", bij deze is het meer "hoe hard DURF ik de bocht in te gaan"! _O-
 
Gisteren trouwens het (volgens een vage kennis) BMW-stuurtje vervangen door een superbike-stuur. Al heel wat beter...
Wat is het toch een GE-WEL-DIG ding! Rij er mee met een grijns van oor tot oor. Vooral die gasten op hun strijkijzers die in de spiegels blijven kijken wat er toch in hemelsnaam aan hun achterbanden blijft plakken. *D
Hier moet je nog echt op werken en bij hoge snelheid beweegt alles nog meer dan degene die er op zit... De vraag bij een moderne fiets is "hoe hard kan ik die bocht in", bij deze is het meer "hoe hard DURF ik de bocht in te gaan"! _O-

Das nou het echte motorrrijden J.! *O*
 
Wat is het toch een GE-WEL-DIG ding! Rij er mee met een grijns van oor tot oor. Vooral die gasten op hun strijkijzers die in de spiegels blijven kijken wat er toch in hemelsnaam aan hun achterbanden blijft plakken. *D
Hier moet je nog echt op werken en bij hoge snelheid beweegt alles nog meer dan degene die er op zit... De vraag bij een moderne fiets is "hoe hard kan ik die bocht in", bij deze is het meer "hoe hard DURF ik de bocht in te gaan"! _O-
Je kan ook overdrijven Mr Spike _O- is nog steeds een ouwelullenbak :W
 
Ligt voor je gereserveerd. :W

full
 
Jippie weer een nieuwe aanwinst....

Ben zelf met hetzelfde soort project bezig (geweest) maar door verbouwing en aanverwante problemen tijdelijk even stilgelegd.

De tank van de motor van Greg Skatt is een ander model tank dan wat voor de rest van europa op de gsx1100 zat geschroefd geloof ik.... Alleen die tank is al supervettt....

Succes met de bouw.. ben heel benieuwd!!

groet Joorn :}
 
Ik heb het volgende waarschijnlijk nog nodig:
- koppelingshandel en rempomp
- aluminium bevestigingspunt van een GSX-R750 oliekoeler voor de bovenkant van de achterveer
- rem-/schakelsetje
- offset-voortandwiel
- vierkante koplamp met behuizing
- digitaal tellertje
- voortandwieldeksel GSX
- uitlaatbochten GSX-R
- voorspatbord GSX-R
- staalomvlochten remleidingen voorkant (enkel vanaf de splitter onder het T-stuk
- 530-ketting
- zijkapje rechts GSX
- wordt ongetwijfeld aangevuld...

Dus mocht iemand nog wat hebben of wat weten... :W


Dat is wel een superfiets van Greg!
Zelf heb ik ook een "gemodificeerde" gsx 1100 ET.
Ooit ook origineel geweest, nu niet meer.....
Maar om terug te komen op je onderdelen:
op marktplaats staat een kerel die verkoopt een de koplamp. kapjes, achterlicht en tank.
tel: 0643007592, Dhr Polman, Nijkerk
Bij zoekopdracht: koplamp gsx 1100 , vind je hem.
Succes verder met je "verbouwing" die zal ik zeker volgen.

Ro
 
Jippie weer een nieuwe aanwinst....

Ben zelf met hetzelfde soort project bezig (geweest) maar door verbouwing en aanverwante problemen tijdelijk even stilgelegd.

De tank van de motor van Greg Skatt is een ander model tank dan wat voor de rest van europa op de gsx1100 zat geschroefd geloof ik.... Alleen die tank is al supervettt....

Succes met de bouw.. ben heel benieuwd!!

groet Joorn :}
:Y
 
Dat is wel een superfiets van Greg!
Zelf heb ik ook een "gemodificeerde" gsx 1100 ET.
Ooit ook origineel geweest, nu niet meer.....
Maar om terug te komen op je onderdelen:
op marktplaats staat een kerel die verkoopt een de koplamp. kapjes, achterlicht en tank.
tel: 0643007592, Dhr Polman, Nijkerk
Bij zoekopdracht: koplamp gsx 1100 , vind je hem.
Succes verder met je "verbouwing" die zal ik zeker volgen.

Ro

Kijk, daar kan ik wat mee.
Ik had van FPP :} al en mooie kap gekregen, maar ik ga vanavond ook nog ff langs in Nijkerk.
Hij schijnt nogal wat te hebben liggen... *D
 
Die Duc 400SS jongen is al 'n paar jaar bezig met zo'n zelfde auto (Burton).
Dus dacht ik .....
Deze haaldden we in , op de Aweetikveel , 'n paar km van ....... Deventer. 8-)

burton met 2CV tor _O- _O- _O- _O-
n kitcar moet n echte tor hebben das geen knolle voor citroen
:P
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een achterbrug binnen gekregen.
Is van een GSX-R750 van 1991 (zelfde lengte als GSX) en is compleet aangepast voor het frame van een GS of GSX. Past er dus zonder problemen in. Is ooit gemaakt en gebruikt voor de GSX van Arnout (wel bekend bij de meesten). Voorlopig kan deze brug er dus in zonder het frame aan te passen. Kan het rijwielgedeelte van een GSX-R er zo in. Voorlopig dus nog ff met duo-shock en later een andere brug van een 750 die ik nog heb liggen met monoshock plaatsen.

full


full


full
 
Pas er zo in!?? _O- De weg van de minste weerstand noemen we dat!
Zier goed uit J. ;) :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan