Sponsortoertocht 17 september

uhhh....ik ben gek......zou je je nog in brabant durven vertonen als jij niet zou komen? whahaha

maar gelukkig kom je wel!

groetjes
*O* *O*
 
Kerel wat zie jij eruit!! De moeite waard om eens een beste trap na te geven!

Maar denk dat ik even wacht tot de toertocht geweest is waar je zoveel enegie en tijd insteekt dus zou fijn zijn als dat een groot feest en een leuke gezellige dag gaat worden.
Dus ook voor de mensen die zo druk zijn met de organisatie!!

Hoop op een succesvolle dag met een goede opkomst en mooi weer.

Hier van uit Dronten.. Wij komen zeker!!

XXX van Meisje en een hand van Harrybo 8-)
 
*O*
He kale,

Ik kom ook hoor, niet als kira maar gewoon mezelf. Word vast een hele leuke dag. ik heb de poster ook even afgedrukt. Hang ik wel ergens op.

Groetjes Kira O-)
 
He maat, goed bezig daar!!

Wij hebben hier ook je poster gekopieerd en gaan deze hier ook versprijden, t'his teslotte voor een erg goed doel en daar moeten we wat voorover hebben. 'toch!

En de Belg komt ook, dus kan weer eens gezellige dag worden-))

hoi,hoi,toi,toi. Ga zo door!!

Hand van HarryBo 8-)
 
harryBO

goed zeg dat jullie komen vanuit dronten.....vanuit assen komt er ook al iemand
en nu hoor ik van jou dus ook vanuit belgie! keigaafffffffff

groetjes en xxx :W :W :W
 
he harrybo goed dat jullie komen vanuit Dronten en zeker dat er nog meer mensen mee gaan komen.Dit gaat toch hoop ik de goede kant op want ik had er ff een zwaar hoofd in gezien de weinige reacties die we hier krijgen.Vergeleken met vorig jaar werd dit topic meer gelezen en werd er ook meer gereageerd.Zou motorrijdend nederland de goede doelen tochten beu zijn.ik hoop het niet want deze stichting kan het geld heel goed gebruiken.

Enne thea lieverd door blijven schoppen _O- _O- _O- _O-
xxx
 
He maat, goed bezig daar!!

Wij hebben hier ook je poster gekopieerd en gaan deze hier ook versprijden, t'his teslotte voor een erg goed doel en daar moeten we wat voorover hebben. 'toch!

En de Belg komt ook, dus kan weer eens gezellige dag worden-))

hoi,hoi,toi,toi. Ga zo door!!

Hand van HarryBo 8-)

als het goed is hangt er een grote groene poster van de toertocht bij motor planet in dronten zo niet dan moet ik iemand daar ff gaan meppen })
 
als het goed is hangt er een grote groene poster van de toertocht bij motor planet in dronten zo niet dan moet ik iemand daar ff gaan meppen })




zo............je mag gaan meppen hoor............ikbengek...........ze hebben de poster nooit gekregen bij motor planet in dronten!


ff vraagje....ga hard of zacht meppen hahaha





:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
 
zo............je mag gaan meppen hoor............ikbengek...........ze hebben de poster nooit gekregen bij motor planet in dronten!


ff vraagje....ga hard of zacht meppen hahaha





:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
voor straf alle ramen dicht plakken met posters daar 8-)
 
zo............je mag gaan meppen hoor............ikbengek...........ze hebben de poster nooit gekregen bij motor planet in dronten!


ff vraagje....ga hard of zacht meppen hahaha





:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
hij is afgegeven aan de balie, en ik weet wie dat is dus die zal ik is ff bellen thuis
 
He, EDDE Pet.

Loopt goed zo he.
Kun je nog een schop gebruiken. hoeveel wil je er.
Anders kun je ook nog wel een bats krijgen. O-)

Maare, goed bezig man. dat gaat een leuke dag worden.

Suckses Harrybo 8-)
 
Tja jongens en dame,we moeten iets doen om het topic hoog te houden,dus geef ik zelf ook maar weer een schopje......
over een half uur is tie weer gezakt in de lijst zo snel gaat dat hier op MF.

Dus schoppen maar weer... :W :W :W
 
He, EDDE Pet.

Loopt goed zo he.
Kun je nog een schop gebruiken. hoeveel wil je er.
Anders kun je ook nog wel een bats krijgen. O-)

Maare, goed bezig man. dat gaat een leuke dag worden.

Suckses Harrybo 8-)




tja een schop kan die wel gebruiken...........big ed!!!

lees morgen weer eens alles door wil je?


en ed heeft een poster bij Arie Molenaar in Ijselstein gehangen!


goed he!


groetjes

ik :W :W :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan