Spontane Frikandellen Meeting 12-06!

Wanneer moet de BBQ / frituurpan aan zijn?

  • 12 juni om 14.00 uur

    Stemmen: 2 28,6%
  • 12 juni om 14.01 uur

    Stemmen: 1 14,3%
  • 12 juni om 14.02 uur

    Stemmen: 4 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Ah, topic toch gevonden ;)

Ik had eigenlijk beloofd aan Mustang om samen aan de Bitch te gaan werken ( is tenslotte toch m'n eigen motor :X ;) ), maar zal ff kijken of ik ook nog ff bij jou binnen/buiten kan stappen !

De Uitweg................jaaaa, die weet ik wel te vinden :Y , is wel enorm eind....lopen 8-)
Dan neem je Mustbang maar mee naar de meeting , het is toch vlak bij ;)
 
Niet dus, hij heeft met een maatje afgesproken ( de eigenaar van de DS ) om naar de RedBullAirRaces te gaan, dus als het de MotoGP niet in de weg zit, kom ik ook ff een bezoekje brengen aan m'n dorpsgenoot !
Zit niet in de weg, dat verzeker ik je :+
 
Top Iniatief...... Kl*te Datum........... zxo is er (zie Drs.Rob) Motoraktie in Zolder maar ik ga persoonlijk de pret iets dichter bij huis (jaja... Leersum is inderdaad nóg dichterbij huis) zoeken. De RedBull AirRace te Rotjeknor.

Volgende keer beter..... stay fanatic!! :Y
 
Niet dus, hij heeft met een maatje afgesproken ( de eigenaar van de DS ) om naar de RedBullAirRaces te gaan, dus als het de MotoGP niet in de weg zit, kom ik ook ff een bezoekje brengen aan m'n dorpsgenoot !

[me]VFR750F_fanatic slaat 3 dozen extra frikandelle in[/me]

:+

Tussen haakies, je heb je spullen binnen?
 
[me]VFR750F_fanatic slaat 3 dozen extra frikandelle in[/me]

:+

Tussen haakies, je heb je spullen binnen?
Spullen binnen ?

Heb iig nog wat vlees meegenomen wat over was van de Bar-B-Q gister op m'n werk ( kwam allemaal vers van de slager vandaan ):

- 5 saucijsjes
- 2 kipfilet
- 10 stokjes Saté
- 4 varkenslapjes

Zijn geen fricandellen, maar wel lekker ;)

Nu nog de gids bestuderen ;)
 
Leersum is vlakbij...en hoenderloo otterlo ede veenendaal is best leuk ritje... :)

Als het weer beetje meezit kom ik morgen ook ff langs. :)
 
Yep, voor je motorblok bedoel ik :)
Ah, de krukas....die is klaar ( hèhè ), maar nu heeft Paul geen tijd om hem op te halen ( ergens in Belgie ) en hij wil hem ook helemaal zelf dáár inspecteren, dus het heeft ook geen nut dat Niels en ik hem op gaan halen. Bovendien heeft Paul nu te weinig tijd om het blok weer in ekaar te zetten, dat is zo'n specifiek karwei dat'ie dat in alle rust wil doen. Maakt me ook niets meer uit, wacht nu al zó lang dat die paar weken ook geen verschil meer maken, de enige belangrijke datum was 15 Mei en dat is niet gelukt. Nu is de volgende datum ergens in Augustus of September ( Niels :? ?? ), de Int. VMaxMeeting in Putte, Belgie.
 
Ah, de krukas....die is klaar ( hèhè ), maar nu heeft Paul geen tijd om hem op te halen ( ergens in Belgie ) en hij wil hem ook helemaal zelf dáár inspecteren, dus het heeft ook geen nut dat Niels en ik hem op gaan halen. Bovendien heeft Paul nu te weinig tijd om het blok weer in ekaar te zetten, dat is zo'n specifiek karwei dat'ie dat in alle rust wil doen. Maakt me ook niets meer uit, wacht nu al zó lang dat die paar weken ook geen verschil meer maken, de enige belangrijke datum was 15 Mei en dat is niet gelukt. Nu is de volgende datum ergens in Augustus of September ( Niels :? ?? ), de Int. VMaxMeeting in Putte, Belgie.
12 13 14 augustus dat moet toch wel lukken ?
 
Ja precies, net als we dat dachten van 15 Mei toen we het er in September over hadden :N :X :X :N

Als ik ergens mee kan helpen geef maar een gil
[me]VFR750F_fanatic heeft z'n V6 gereviseerd en heeft al z'n gereedschap in z'n blik liggen[/me]
Past Nos trouwens ook op een VFR O-) ?
 
Als ik ergens mee kan helpen geef maar een gil
[me]VFR750F_fanatic heeft z'n V6 gereviseerd en heeft al z'n gereedschap in z'n blik liggen[/me]
Past Nos trouwens ook op een VFR O-) ?
Past overal op , als je het maar niet te gek doet ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan