Sport motor van het eeuw?

Tja ik zei de eerste gixxer dat die de moeder was van alle supersports... das niet helemaal waar.

De eerste was de Honda CB750 FOUR (1969)

Mjah, dat lijkt me inderdaad een inkoppertje gezien de motorhistorie. De komst van de Japanners was sowieso een van de aardverschuivingen op motorfietsgebied.

Niks ten nadele van modernere fietsen, maar ze hebben natuurlijk niet de impact t.o.v. de bestaande concurrentie als de CB750 had (en de CB450 daarvoor).
 
Ja V4 geronk is onmiskenbaar! :}

Trouwens was de RC30 zooooveel beter dan de 2 jaar oudere GSXR dat ik echt vind dat de RC30 veel meer betekend heeft. De hele wereld schrok zich echt rot omdat ie zo vreselijk snel was, 6 jaar (!!) lang domineerde de RC30 de motorwereld.
En zo is het. Toch is het voor mij de NR750 met stip maar objectief is het de CB750 en daar is eigenlijk geen speld tussen te krijgen.

Die nieuwe Duc (GP replica) is trouwens ook buitenaards mooi. Zelden zoiets moois gezien. Maar even afwachten hoe die de tand des tijds doorstaat.
 
ik vind dit toch wel de beste

Goldwing+Trailer_93.jpg









|( sorry dacht dat ik op autoforum zat :+
 
de 750 serie van suzuki. als je daar wat over zoekt, is dit toch wel heel knap, om zolang door te worden ontwikkeld tussen de steeds sneller wordende 600 series en de brute 1000/1100 series. blijft denk ik ook altijd bestaan, heb hier laatst een stukje over gelezen. suzuki is door de gsx 750 ook wel op de kaart gezet.
let wel, ik ben toch wel een beetje een kawaman hoor.
 
sportmodel van DE eeuw

ducati 916 ( en daarmee dus ook de 996 en 998)
de vormgeving is onsterfelijk. de dubbele seatpipes, 2 koplampen, enkele achterbrug, een porno buizenframe, en dit alles rondom een dikke 90graden 2cilinder. standaard brembo (i believe) remmen, usd voorvork en nog veel meer mooi spul
98_ducati_916sps.jpg

rijd super, machtig geluid, italiaans karakter, liep erg voor de japanse motorfietsen van die tijd. maarja daar betaal je ook voor, aanschafprijs en onderhoud zijn er ook naar.

jammer genoeg heb ik er geen ;(
 
916. (punt) :P

vorige eeuw al weer...

:^

sportmodel van DE eeuw

ducati 916 ( en daarmee dus ook de 996 en 998)
de vormgeving is onsterfelijk. de dubbele seatpipes, 2 koplampen, enkele achterbrug, een porno buizenframe, en dit alles rondom een dikke 90graden 2cilinder. standaard brembo (i believe) remmen, usd voorvork en nog veel meer mooi spul
(Afbeelding)
rijd super, machtig geluid, italiaans karakter, liep erg voor de japanse motorfietsen van die tijd. maarja daar betaal je ook voor, aanschafprijs en onderhoud zijn er ook naar.

jammer genoeg heb ik er geen ;(

:^

DE motor...

[winnaarsformaat]

duc9162.jpg


[/winnaarsformaat]
 
Suzuki GSX-R 1000 K6 Hoegee editie }) :9~ (oftewel de Yoshimura uitvoering :} )

(Afbeelding)

Dat beest wint echt op alle punten
Jammer dat er maar 25 worden/zijn gemaakt '(

als MAC D nog eens € 50.000,- wint is dit het eerste en enigste dat ie koopt })

Oeps ,layout vern**kt O-) ,effe ander piccie zoeken

2de edit : Yep beter :W

Ik stond laatst op het circuit met een jongen te praten die er een heeft met nummer 4 op zijn kroonplaat, apengeil dat ding, en loopt ook retesnel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan