nooit last van hoor, lucht alleen maar lekker op, even een stukkie gas geven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
op een grote boulevard sta ik voor 't stoplicht en komt pliessie-auto naast mij met 3 agenten erin, raampje gaat open en zij ; hoe hard gaat ie ?
ik ; heel hard , zij weer ; trek eens zo hard je kan op naar 't volgende stoplicht. ik kijk ze aan met zo'n uitdrukking van 'denk je dat ik achterlijk ben ?' maar zij weer ; alléé, laat eens zien hoe zo'n kawa vooruit gaat. Bon, ik als een debiel uit de startblokken met zo'n halfmislukte oncontroleerbare wheelie, en komen ze aan dat volgende licht dus weer naast me staan en wat denk je, gaan daar 6 duimen de lucht in, zelfs bij de politie zitten grote kinderen.
Ik zie toch echt dit bij de specificaties van een gsxr600 staan. Top zal die nooit bij benen, maar hij gaat toch 1,6 sec. sneller naar de 100. Het zullen dus wel prutschauffeurs zijn geweest, of jij kunt zo goed rijden dat die ferrari met jou achter het stuur in 3,1 sec. naar de 100 gaat.
Suzuki GSX600R (SOLGT)
Acc. 0-100: 3,1 sek.
TopHast: 239 Km/h.
Ik zie toch echt dit bij de specificaties van een gsxr600 staan. Top zal die nooit bij benen, maar hij gaat toch 1,6 sec. sneller naar de 100. Het zullen dus wel prutschauffeurs zijn geweest, of jij kunt zo goed rijden dat die ferrari met jou achter het stuur in 3,1 sec. naar de 100 gaat.
Suzuki GSX600R (SOLGT)
Acc. 0-100: 3,1 sek.
TopHast: 239 Km/h.
Toegegeven het is een uitdaging, maar hoeveel mensen kunnen met hun eigen wagen, laat staan een lener, de cijfers halen van de fabrikant?Weer iemand die denkt dat iedereen ook werkelijk in 3,1 seconde met een motor naar de 100 per uur kan sprinten.
Toegegeven het is een uitdaging, maar hoeveel mensen kunnen met hun eigen wagen, laat staan een lener, de cijfers halen van de fabrikant?
Ben ik nou de enigste die zicht rot voelt na zo’n extreme snelheidsovertreding?
Het vergt inderdaad bij beide soorten voertuigen toch een zekere "training" om het goede samenspel tussen initieel gasgeven en koppeling lossen, te vinden. Laat staan dat de gemiddelde bestuurder dan nog eens moet verschakelen op het goede moment (bij sommige moto's is de eerste versnelling voldoende voor sprintje naar 100km).Het overgrote deel kan dat niet. Dat neemt niet weg dat het met een auto veel makkelijker is dan met een motorfiets.
Met een auto zal je dan ook eerder rond de fabrieksopgave zitten dan met een motor.
Juist, (zoals bij zoveel dingen) dat weet je maar als het eens doet.Het begint een beetje op een appel met peren te vergelijken topic te worden
1=Zet een ervaren rijder op een r1 en een onevaren automobilist in een ferrari
2=Zet een onveraren rijder op een r1 en een evaren automobilist in een ferrari
rara wie wint er
Juist, (zoals bij zoveel dingen) dat weet je maar als het eens doet.
vind deze nog beter
knaapje 19 heeft net b rijbewijs, rijke papa, hier jongen , een (snelle bak)
knaapje 19 heeft net a rijbwijs, alstu 25 kw
zie regelmatig ads staan van jongen rijdt tegen boom en dat is niet met de motor
Jep, dat is ook een waarheid als een koe.
Maar met een "gewone" diesel-auto van 20 jaar kun je ook de wetten van de fysica overtreden.
Het rijbewijs geeft je het RECHT om te rijden, maar dan kun je meestal alléén maar recht rijden.
en helemaal ON-Topic: hulde aan diegenen die het doen ZONDER boete
met een ouwe motor van 20 jaar geleden ook
Daarom noemde ik het ook appels met peren te vergelijken.
het gaat nu een beetje offtopic
hulde aan diegene die de ferrari voor blijven op de motor en hulde aan diegene die de motor voorblijven in de ferrari
Tot zover de voorbeeldfunctie
Toegegeven het is een uitdaging, maar hoeveel mensen kunnen met hun eigen wagen, laat staan een lener, de cijfers halen van de fabrikant?
ik kon zelfs met mijn lompe v-max een ferrari de baas toen we bij het stoplicht de autoweg op gingen(bij Munsterhuis ferrari dealer). Ik heb de auto voor laten gaan om te kijken of hij wel mee deed of niet. Ik hoorde hem ver de toeren in jagen dus ik ook gas er op maar kon hem redelijk "makkelijk" bij houden en heb daarna het gas geopend en hem voorbij gestoken. Op top zal hij mij makkelijk voorbij gaan (max gaat maar 245km/h) maargoed acceleratie is het zeker te doen.
dus moet het met zo'n gsx-r600 ook wel lukken (wel goed op toeren houden :y)