sportuitlaat voor r1150r

bmw-ke

Rookie
19 jul 2003
2
0
laakdal
hallo,
Ik ben de trotse bezitter van een bmw r1150r sinds een dikke maand.
Mijn vorige motor was een gsxr 600.
Mijn beemer valt voor 200% mee , alleen vind ik dat er nog één ding ontbreekt.
dat is namelijk een sportievere sound onder mijne roadster.Heeft er iemand ervaring mee?
-welk merk
-uitzicht
-hoe is de sound
-prijs

Laat maar komen.
Zoveel te vlugger kan ik mijn roadstertje gaan uitrusten met als resultaat : een prachtige sound
 
Heb zelf onder mijn Rockster een Carbon Sebring Twister met Sebring Y collector.
Onder de 1150GS heb ik een Titanium demper met Laser Y collector. Beide systemen klinken praktisch gelijk de carbon demper is naar mijn idee nog iets mooier van klank. Beide systemen kan ik je zonder meer aanbevelen.
 
Laatst bewerkt:
Van Harten in Amersfoort doet hele grappige dingen met BMW's. 8-)

Heb zelf onder mijn Rockster een Carbon Sebring Twister met Sebring Y collector.
Onder de 1150GS heb ik een Titanium demper met Laser Y collector. Beide systemen klinken praktisch gelijk de carbon demper is naar mijn idee nog iets mooier van klank. Beide systemen kan ik je zonder meer aanbevelen.

Wacht even. Jij hebt een Rockster, een GS en een Monster 900? :? Nu begin ik toch wel lichtelijk jaloers te worre... :9
 
Ach waarom nou jaloers? De Monster is van 95 dus al een oud beestje ;)
Voor de rest ga ik nooit naar de kroeg en hou er naast mijn vrouw en kinderen geen andere vrouwen of gezinnen op na. Bovendien rij ik altijd rustig en dan verbruiken twins weinig, toch ? Moet je eens kijken hoeveel geld je over houdt O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan