Sprint Races circuit Zolder

Was weer een mooi weekend *D
Goed kunnen rijden, en geen gekke dingen zover ik gezien heb.

Die Kervin Bos ging wel vlug rond zeg :}
 
Ik was er zaterdag om te vrij rijden, levensgevaarlijk weet niet wat ze van die groepen hebben gemaakt maar volgens mij zaten er 70 in 1 groep :N . En wat voor een groep, mensen die zowat stilstonden in de bochten en de meest fanatieke lijnen reden :? Heb er sommige op 2 rondjes gezet.

Wel mooi weer gehad en de laatste sessies wel redelijk kunnen rijden, vond het wel slecht van de organisatie. Ook als je zag hoeveel valpartijen er in de groepen waren :N
 
Ik was er zaterdag om te vrij rijden, levensgevaarlijk weet niet wat ze van die groepen hebben gemaakt maar volgens mij zaten er 70 in 1 groep :N . En wat voor een groep, mensen die zowat stilstonden in de bochten en de meest fanatieke lijnen reden :? Heb er sommige op 2 rondjes gezet.

Wel mooi weer gehad en de laatste sessies wel redelijk kunnen rijden, vond het wel slecht van de organisatie. Ook als je zag hoeveel valpartijen er in de groepen waren :N

Zag idd wel vanuit mn standplaats dat er vaak geel en (2x?) rood gevlagd werd...
 
Ik was er zaterdag om te vrij rijden, levensgevaarlijk weet niet wat ze van die groepen hebben gemaakt maar volgens mij zaten er 70 in 1 groep :N . En wat voor een groep, mensen die zowat stilstonden in de bochten en de meest fanatieke lijnen reden :? Heb er sommige op 2 rondjes gezet.

Wel mooi weer gehad en de laatste sessies wel redelijk kunnen rijden, vond het wel slecht van de organisatie. Ook als je zag hoeveel valpartijen er in de groepen waren :N

Ik zat idd in groep A en er zaten erg veel mensen in 1 sessie.(was nr. 1 t/m 70 ook dacht ik)
Er waren ook erg veel valpartijen die dag viel me op :N
al met al heb ik hetzelf wel goed naar me zin gehad
De organisatie moet wel meer aandacht aan de snelheden van rijders in groepen besteden.
Het was ook erg onduidelijk aangegeven.. Ik hoorde achteraf dat ik in de snelste groep zat. ( zeiden paar gasten savonds bij benzinepomp die we daar tegen kwamen)
Voor me gevoel kon ik wel redelijk meekomen en was in iedergeval niet de langzaamste :)
maargoed ik hoop dat het wel iets beter geregeld gaat worden daar.

En nu wachten op een reply dat t juist die 2 dezelfde oude kut kawa's waren die bijna stil stonden en fanatieke lijnen reden :+
 
Laatst bewerkt:
Ik zat idd in groep A en er zaten erg veel mensen in 1 sessie.(was nr. 1 t/m 70 ook dacht ik)
Er waren ook erg veel valpartijen die dag viel me op :N
al met al heb ik hetzelf wel goed naar me zin gehad
De organisatie moet wel meer aandacht aan de snelheden van rijders in groepen besteden.
Het was ook erg onduidelijk aangegeven.. Ik hoorde achteraf dat ik in de snelste groep zat. ( zeiden paar gasten savonds bij benzinepomp die we daar tegen kwamen)
Voor me gevoel kon ik wel redelijk meekomen en was in iedergeval niet de langzaamste :)
maargoed ik hoop dat het wel iets beter geregeld gaat worden daar.

En nu wachten op een reply dat t juist die 2 dezelfde oude kut kawa's waren die bijna stil stonden en fanatieke lijnen reden :+

De indeling in de groepen was volgens mij gewoon op volgorde van inschrijven.. ik zat in groep B. Zat duidelijk in een te langzame groep, maargoed vond het ook gekkewerk om 70 man de baan op te laten, was alleen maar aan het ontwijken/inhalen. En nog maar te zwijgen over de acties van de Baco's, staan daar gewoon vrolijk in de grindbak met de "gevallen rijder" te praten.. hoezo veiligheid? :X
 
Laatst bewerkt:
:^ was mooi om te zien hoe vroeg die op het gas ging in de laatste rechter voor het rechte stuk achter de pitboxen...

Daar stond ik ook ja, jou niet gezien trouwens.
Ging idd vroeg op het gas, je zag de band ook wel werken daar.
Die kerel schraapte volgens mij ook met zowat alles aan de grond daar (je bedoeld de Jacky Ickx bocht toch?).
 
075207560656.gif
 
ik heb een aantal zelfs 4 keer gelapt in Minder snel, ene K*tvrouw op een blauwe hornet, remde in de eerste links alvast voor de bianci _O-
Er moet iets aan gedaan worden want zo komen er veel ongelukken. In mijn groep was ik een van de snelste, en dat met 1.53. Dat er veel zijn rond 2.00 stort mij niet, een beetje inhalen doet je goed, maar dat er mensen waren van 2.30 of zelfs meer.
Maar idd veel ongelukken, er was er een met een nieuwe R1 die helaas net geen een ronde kon afmaken, lag in de grind bij de jacky ickx total loss.
 
1.36.5 van Kervin Bos :} :}
Zijn er ergens uitslagen? Ben wel benieuwd!

36'er....ga ik dat 23 Juli halen met een 1000 op het bochtige Zolder? We gaan het zien :)

Op de site vsan mssh en belgie staan niks geen uitslagen...ook niet van 1e sprint race of kijk ik niet goed?
 
Zijn er ergens uitslagen? Ben wel benieuwd!

36'er....ga ik dat 23 Juli halen met een 1000 op het bochtige Zolder? We gaan het zien :)

Op de site vsan mssh en belgie staan niks geen uitslagen...ook niet van 1e sprint race of kijk ik niet goed?

Home

uitslagen van de sprinkoers ;)
 
Race 1 van mij ging redelijk todat ik met opkomen start/finish er bijna af ging met een high-sider. Ik voelde in de ronden daarvoor al dat mijn motor heel graag naar buiten wilde gaan en moeilijk op de lijn bleef. Hierna tempo verlaagt en de race uitgereden. Oorzaak achterwiel zat er scheef in :X verschil van 16mm.

Race 2 begon slecht, ik moest echt weer het vertrouwen krijgen in de motor. Na een rondje of 5 was het vertrouwen weer terug en gingen mijn rondentijden weer naar de 1:44 welke ik voor dat momentje ook reed.

Dat starten met de lampen is wel spannend, al zijn er wel een aantal "do or die" gasten onder ons. Ik remde iemand echt uit en ik was er echt voorbij en hij stuurde gewoon recht op me af!!
Toen heb ik eieren voor mijn geld gekozen. Ik ben er voor de fun en niet om er door een ander eraf gereden te worden.

Het was wel een prachtig weekend. Genoeg rij tijd en heerlijk weer :)
 
Dat starten met de lampen is wel spannend, al zijn er wel een aantal "do or die" gasten onder ons. Ik remde iemand echt uit en ik was er echt voorbij en hij stuurde gewoon recht op me af!!
Toen heb ik eieren voor mijn geld gekozen. Ik ben er voor de fun en niet om er door een ander eraf gereden te worden.

Daar zit nogal wat verschil in ja, wie, wanneer iets gevaarlijk vind worden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan