Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit gaat over een origineel BMW alarm (Gemel???), niet over een Spyball. Hier heb je niets aan.
Doe dit nou niet, dat levert alleen maar weer potentiële problemen op. Verwijder gewoon de hele alarmbedrading.Bedankt allemaal. Ik ga aan de slag met de Jumpers.
Je kan ook met een bypass stekker het spyball alarm omzeilen.Doe dit nou niet, dat levert alleen maar weer potentiële problemen op. Verwijder gewoon de hele alarmbedrading.
Tegen prutswerk en stupiditeit is niets bestand.Je kan ook met een bypass stekker het spyball alarm omzeilen.
Zodat motor start en het gewoon doet zonder het te moeten uitbouwen.
Het alarm eruit halen en bedrading terug leggen naar origineel ken ik wel die verhaaltjes.
Had de vorige motorzaak niet netjes in elkaar gesoldeerd maar alles met van die action doorverbind klemmen gedaan.
Waardoor tijdens rijden de motor afsloeg.
Want ze vielen uit elkaar.
Ik erheen en toen deed motorzaak raar en vreemd.
Kon ik zelf alle bedrading alsnog solderen.
Bij latere motoren een datatool alarm doorgelust zonder uitbouwen.
En een spyball met een bypass stekker doorgelust.
En rij zo alweer wat jaren rond zonder gedoe.
Alarm eruit halen en draden solderen kan altijd nog.
Bekijk bijlage 1949201
Doe dit nou niet..... los het in 1 keer goed op.Ok, ik ga de spyball bypass stekker bestellen. Bedankt voor alle reacties.
Prima dat je mij van stupiditeit beticht.Tegen prutswerk en stupiditeit is niets bestand.
Alle extra stekkerverbindingen zijn potentiële storingsbronnen..... dus gewoon de overbodige bedrading verwijderen en de bedrading netjes herstellen.
Prima dat je mij van stupiditeit beticht.
Jij je opvatting ik de mijne .
Maar blijf wel netjes en begin niet over stupiditeit.
Of beschuldig mij daar niet van.
Ik blijft ook netjes naar jouw.
Dat er andere mogelijkheden zijn zoals die bypass stekker.
Waarom maken datatool en spyball dan zelf zo een bypass stekker-leg dat maar uit dan..
Die verhalen over alarm eruit en alles solderen tja.
Mijn ervaring daarmee was dat een gerenomeerde grote motorzaak (noem geen naam)hier een rotzooi van gemaak had bij mijn motor.
En later begon die motorzaak zelf ook over de bypass stekker tja.....
En voor jouw @Rody-rc30 een potentiële storingsbron is het na gebruik bypass stekker nooit geweest bij de 2 motoren die ik er hiermee van voorzien heb.
Nu jij weer.
Is maar hoe jij het opvat en hoe ik het opvat.Ik las dat niet zo, kan me ook niet voorstellen dat het zo bedoelt was.
Hij gaat er even van uit dat ik prutswerk ervan maak en stupiditeit heb.Tegen prutswerk en stupiditeit is niets bestand.
Ik zeg toch niet dat jij er prutswerk van hebt gemaakt. Jij schrijft dat er door een motorzaak slechte verbindingen zijn gemaakt bij het verwijderen van het alarm, dat is dus prutswerk geweest.Prima dat je mij van stupiditeit beticht.
Jij je opvatting ik de mijne .
Maar blijf wel netjes en begin niet over stupiditeit.
Of beschuldig mij daar niet van.
Ik blijft ook netjes naar jouw.
Dat er andere mogelijkheden zijn zoals die bypass stekker.
Waarom maken datatool en spyball dan zelf zo een bypass stekker-leg dat maar uit dan..
Die verhalen over alarm eruit en alles solderen tja.
Mijn ervaring daarmee was dat een gerenomeerde grote motorzaak (noem geen naam)hier een rotzooi van gemaakt had bij mijn motor.
En later begon die motorzaak zelf ook over de bypass stekker tja.....
En voor jouw @Rody-rc30 een potentiële storingsbron is het na gebruik bypass stekker nooit geweest bij de 2 motoren die ik er hiermee van voorzien heb.
Nu jij weer.