Deodorant-proef gedaan op de rubber spruitstukken tussen carbs en blok?
http://www.motor-forum.nl/forum/fin...vance&data[age_end]=&data[age_start]=#results
Een gaar bougieKAPJE kan zulke rare dingen bedenken; zelden iets zinvol aan te meten, fout "wacht" meestal totdat hoogspanning, temperatuur en toerentalaanwezig zijn. Indien standaard-type is een kapje voor wissel-proeven niet erg duur.
Gekke storingen en wat dagen later totale uitval kunnen weleens liggen aan het
"aardpunt"(min) van de CDI; als dat toevallig een boutje in blok of frame is (zeldzaam maar helaas nog niet verboden), losnemen en inclusief aanhang en boutgat reinigen.
Check of de kraan/uitloop van de tank een volle straal geeft; er kan zich vuil in genesteld hebben of op een zeefje dat bij veel typen binnen in de tank op die uitloop of kraan zit.
Zit er een extra brandstoffiltertje in de benzineslang?
Check eerst of er een pijltje op staat .... doorstroomrichting, moet naar de carbs wijzen en per se dus niet naar de tank. Indien geen pijl, niet vertrouwen maar van 2 kanten doorheen blazen om te voelen of 1 kant makkelijker doorlaat dan naar de andere. Bij verkeerd-om aantreffen, filtertje NIET omkeren maar vervangen.