SS vs SM

Gewoon allebei nemen.
Je kunt ook goedkoop op een SM rijden hoor.
Oud XRetje met leuke wieltjes en remmetje kost niet de hele wereld.

yep, mijn XRetje heeft dan wel noppen maar gna gna gna }) daar ga je erg vaag mee rijden. Denk dat je er genoeg lol mee kunt hebben voordat je aan het 'echte' SM werk zou willen beginnen.

[me]DutchR1 doet stiekum SSjes pesten die niet naar hem willen zwaaien, SSjes worden zenuwachtig dan }) }) [/me]
 
Gewoon allebei nemen.
Je kunt ook goedkoop op een SM rijden hoor.
Oud XRetje met leuke wieltjes en remmetje kost niet de hele wereld.
Ik hoor echter altijd dat je dan iedere avond aan het sleutelen bent, en dat sleutelen is ook niet zo goedkoop...
Vanaf welk bedrag zit je redelijk veilig dan?
 
Ik hoor echter altijd dat je dan iedere avond aan het sleutelen bent, en dat sleutelen is ook niet zo goedkoop...
Vanaf welk bedrag zit je redelijk veilig dan?

Voor een paar euro's kun je al achter de geraniums veilig gaan zitten.
 
Gewoon allebei nemen.
Je kunt ook goedkoop op een SM rijden hoor.
Oud XRetje met leuke wieltjes en remmetje kost niet de hele wereld.
jaja... het hoeft ook nie veel te kosten...

maar iemand die een SS wil ga je ook niet een bijeengeraapt zooitje adviseren, terwijl daar ook veel lol mee te beleven valt. Je moet maar net geluk hebben met wat je tegenkomt. Je moet dan ook een beetje thuis zijn in de cross-wereld en weten wat je koopt, en daar onbtreekt het juist aan. Met die "zo kan het ook" adviezen kun je meestal weinig.


je kunt hele goeie kopen, zo uit het krat en daar kun je wat over zeggen over de kwaliteit etc... die zelfbouwprojecten blijven vaag (zeker kwa afkomst, gebruik etc.).


wouldbe SM-ers blijven knierperts, ze willen er geen geld aan uitgeven, dan wordt het nooit echt wat. net als je niks mag verwachten van een low-budget-SS-brommer


Wat willen we nou helemaal...
Een SM die veel km's kan maken, een hooigantool is, je niet teleursteld in vermogen, waar je als het moet een flinke rit mee kunt maken, niet al te gek veel onderhoud nodig heeft...

als je dat ALLEMAAL wilt, dan wordt de spoeling erg dun...
 
ik vind het sm'en wel zoooo vet rijden :] gisteren voor het eerst een maat van me buitenom ingehaald, dat vraagt naar meer })
ben je nou nog steeds aan het zoeken superfrog? :( vanaf november al?
 
Ja inderdaad, elke keer als ik een mooie vind (en de centen heb ik er wel voor hoor, voor een fatsoenlijke SM, lang gespaard he), dan issie nét weer verkocht! :(

HELP DE SUPERKIKKER AAN EEN SM
 
Deze vind ik erg mooi

38201-1-2-2.jpg


Alhoewel ik mn SS voor geen goud weg doe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan