KeeZs
MF veteraan
menze, ik zit met een grote vraag.
Mijn kawa zx9r 1998 (carbarateurs) krijgt een beurt voor de vakantie.
Hij houd klote in bij 2000 a 3000rpm, echter daarna voorderest PERFECT!
Nou is die rond de 23000KM. Dus grote beurt!
Dan gaan ze alles natuurlijk stellen e.d.
Alleen vanwege die inhoudingen wil ik een stage 1 kit (ook voor benzine verbruik)
DE VRAAG:
- eerst een grote beurt? Daarna stage1 kit afstellen en dynorun?
- Eerst stage 1 kit, afstellen en dynorun? Daarna grote beurt?
- Of een grote beurt en stage1 kit bijelkaar.
Het liefst heb ik die laatste, omdat dan alles in 1x gedaan wordt.
WOrdt er bij de afstelling van de Stage 1 kit niet weer dingen verfuckt waar ze tijd in hebben gestopt bij de Grote Beurt??
Iemand ideeen waar ik in ZUid-Holland kan laten doen? Alles in 1?
Enne wa kost bij jullie zon alles in 1 of alleen zon stage 1 kit??
De nieuwe MPP achterband voor de beurt is al besteld voor €165,-
THNX voor eventuele reacties
Mijn kawa zx9r 1998 (carbarateurs) krijgt een beurt voor de vakantie.
Hij houd klote in bij 2000 a 3000rpm, echter daarna voorderest PERFECT!
Nou is die rond de 23000KM. Dus grote beurt!
Dan gaan ze alles natuurlijk stellen e.d.
Alleen vanwege die inhoudingen wil ik een stage 1 kit (ook voor benzine verbruik)
DE VRAAG:
- eerst een grote beurt? Daarna stage1 kit afstellen en dynorun?
- Eerst stage 1 kit, afstellen en dynorun? Daarna grote beurt?
- Of een grote beurt en stage1 kit bijelkaar.
Het liefst heb ik die laatste, omdat dan alles in 1x gedaan wordt.
WOrdt er bij de afstelling van de Stage 1 kit niet weer dingen verfuckt waar ze tijd in hebben gestopt bij de Grote Beurt??
Iemand ideeen waar ik in ZUid-Holland kan laten doen? Alles in 1?
Enne wa kost bij jullie zon alles in 1 of alleen zon stage 1 kit??
De nieuwe MPP achterband voor de beurt is al besteld voor €165,-
THNX voor eventuele reacties