misschien tandwiel verhouding aanpassen?
Is ook nog een optie, in zijn 6 trekt hij hem inderdaad niet door tot volle toeren.
Beste allemaal,
ik ben sinds juli in het bezit van het a1 rijbewijs en heb een 125 duke gekocht
Mijn wellicht nutteloze toevoeging:
Mag je ook een CBR250 rijden met 26 pk?
Mijn wellicht nutteloze toevoeging:
Mag je ook een CBR250 rijden met 26 pk?
Die rijdt makkelijk 150 met wind tegen en comfortabel 100..130 km/u.
Ik heb hem sinds kort en het is nu mijn nummer één bike.
2 jaar roeien met de riemen die je hebt en geld dat je nu in tuning zou stoppen lekker in bitcoin stoppen om over 2 jaar mooie A2 van te halen
Dat vind ik wel leuk, maar ik heb dan ook de vrije keuze.Jammer genoeg niet ben nog verdoemd tot 125cc motoren
Dat vind ik wel leuk, maar ik heb dan ook de vrije keuze.
Morgen kan ik de BMW weer pakken met 165 pk.
Ik zat even te zoeken op restricties, maar die schijnen er niet in te zitten.
Ktm Duke 125 Speed Restriction...
wind in de rug en hij trekt door naar 115
Ik ga ook geen nokkenas van 150 euro halen of een powercommander van 500 euro, het ging er mij meer om dat er misschien mensen waren die ervaring hadden met het reflashen van de standaard ecu op een 125 cc, dit zal niet veel kosten. Ga het ook nog wel bij de dealer voor leggen hoe en wat, laat dat hier ook wel weten.
2 jaar roeien met de riemen die ik heb wordt het zeker, maar betere riemen is wel makkelijker.
Ligt er maar net aan hoe makkelijk hij te flashen is, en of er überhaupt mappings beschikbaar zijn. Voor mijn auto beginnen de prijzen bij 1000 euro...
Jammer genoeg niet ben nog verdoemd tot 125cc motoren
Deze Vlovlo dus niet (2016 D2)dure jongen die auto, Mijn vlovlo doen ze al voor minder dan 300
Heb je een gebruikte gekocht?
Mijn wellicht nutteloze toevoeging:
Mag je ook een CBR250 rijden met 26 pk?
Die rijdt makkelijk 150 met wind tegen en comfortabel 100..130 km/u.
Ik heb hem sinds kort en het is nu mijn nummer één bike.
Je kan hem dan ook niet vergelijken met bijvoorbeeld een CBR250RR.26pk maar? 2 cilinder?
Ik heb een FZR250 uit 1990 in de schuur staan, en die heeft 40/45 pk, is een 4 cylinder.
Je kan hem dan ook niet vergelijken met bijvoorbeeld een CBR250RR.
De enkele R is een 1 cilinder (A2 NL rijbewijs) motor, Honda made in Thailand.
Is niet bedoeld als een hoog vermogende - high performance fiets.
Wel robuust (subframe is oversized) (landelijke Thaise wegen) en kan tegen wat mindere benzinekwaliteit.
Hij of zij rijdt verder wel lekker door het drooggewicht van 155 kilogram en heeft een moderne digitale (snelheid, temperatuur, brandstofmeter, tijd, alle tellerstanden) cockpit. Zelfs de toerenteller is een stappenmotor.
Volgas met 26 pk is het verbruik nog steeds minimaal 1:29, bij regulier gebruik 1:32.
Mijn S-bochten richting de snelweg rij ik nu dezelfde snelheid als een GSX-F750 die ik een paar maanden geleden reed.
Maar er zit nog meer in het vat..