Erwin P
Crashtest dummy
Is dat nulpunt ook goed voelbaar? Als in dat je echt gewoon een beetje kracht moet zetten om in het motor rem gebied terecht te komen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah zo ja, dat klinkt ook al aardig goed.Gewoon gas loslaten is uitrollen. Voorbij die nulpositie draaien geeft even veel weerstand als normaal gasgeven, alleen de andere kant op.
Je voelt de middenpositie dus goed.
In de promo's tonen ze zelfs dat het dashboard een Android telefoon is wat je vastklikt op het stuur. Een telefoon met hun branding en een specifieke Android versie die dus toelaat die instellingen aan te passen. Of dat het ook in de productie versie zal maken is nog maar de vraag natuurlijk. Maar lijkt met dat er inderdaad wel minimaal een App bij komt.wat ik gelezen had is dat er talloze instellingen te kiezen zijn, vermogen, opbouw naar max, remvermogen etc..
ik dacht ook dat jezelf een map kon instellen/ maken..
Bij BMW is dit al een ding sinds ze op elektronische throttle zijn overgeschakeld. Daar kun je door je hendel naar de andere kant te duwen bv de cruise control uitschakelen. Daar is het dus wel gewoon ON/OFF.Gewoon gas loslaten is uitrollen. Voorbij die nulpositie draaien geeft even veel weerstand als normaal gasgeven, alleen de andere kant op.
Je voelt de middenpositie dus goed.
Dat was zo, het "Formule 1" knipperen van het remlicht..... Dat heeft Energica dan met een dynamisch remlicht opgelost dat bij regen ook flikkert.
Bij de vectrix elektrische motorscooters hebben ze het ook gebruikt om zo te remmen met regen. Alleen is het dezelfde functie waar ook de achteruit versnelling zit vanuit stilstand. Had begrepen van een eigenaar dat het minder goed werkt. Al kan ik me de details niet meer herinneren.
Bij Energica motorfietsen is kracht van de regen instelbaar en actief vanaf de hendel op 0 staat. Bij Zero motorfietsen ook maar daar krijg je een extra instelling voor de intensiteit op basis van microswitch van remhendel voor remlicht. Dat werkt goed op straat omdat je dan meteen ook je remlicht actief hebt. Dat heeft Energica dan met een dynamisch remlicht opgelost dat bij regen ook flikkert.
Bij FW versie 41 steekt het er in elk geval nog in. BMW gebruikt dat ook bij hard remmen op zowat al hun modellen.Dat was zo, het "Formule 1" knipperen van het remlicht.
Ik begreep dat dat wettelijk niet toegestaan is en vanaf firmware 39 (dacht ik) is dat eruit gehaald en nu brand het remlicht gewoon vanaf een bepaalde vertraging. (knippert dus niet meer)
Dat is weer andersBij FW versie 41 steekt het er in elk geval nog in. BMW gebruikt dat ook bij hard remmen op zowat al hun modellen.
Dan moet dat wel een ouderwetse analoge camera zijn want met een digitale camera is het vaak lastig LED filmen.Zal er eens een camera op moeten zetten.
Ik haak af.In de promo's tonen ze zelfs dat het dashboard een Android telefoon is wat je vastklikt op het stuur. Een telefoon met hun branding en een specifieke Android versie die dus toelaat die instellingen aan te passen. Of dat het ook in de productie versie zal maken is nog maar de vraag natuurlijk. Maar lijkt met dat er inderdaad wel minimaal een App bij komt.
regel je zelf dan toch?Plastic zal de minste van m'n zorgen zijn. Ook al krijgen ze het niet voor elkaar, dan lukt de aftermarket dat binnen no-time.
Het is dat er geen kenteken op te krijgen is op het moment. Ik rij nog net te veel straat situaties...
ev heeft geen bpmregel je zelf dan toch?
individuele keuring,
licht en knippers erop..
goedgekeurde demper...
wacht even..
bpm aftikken..
en rijden..
in Nederland verzinnen ze wel iets..ev heeft geen bpm
goed verhaal, goede review,
jammer van de "vaste accu"
plastic zal wel goed komen,
maar polisport is geen acerbis...