NVDB
MF veteraan
Wanneer de motor koud is, is er geen probleem om deze te starten. Alleen wanneer de motor warm is, krijgt de startmoter de moter niet rondgedraaid en krijg je het gevoel dat de accu leeg is. Na metingen was de accu vol en waren er geen overgangsweerstanden op alle aansluitingen.
Bij toeval kwam ik erachter, als de dodemansknop uitstaat, gaat de startmotor wel vlot rond. Dus vermoed ik dat tijdens het starttoerental de ontsteking te vroeg is. Maar bij deze is die niet afstelbaar, omdat het al een electronische ontsteking is. Bij hoog vermogensvraag op lage toerentallen hoor ik de moter ook een beetje pingelen.
Welk onderdeel of onderdelen zouden hier verantwoordelijk kunnen zijn??
WIE KAN MIJ HELPEN!?
Groeten, Nick uit naam van me pa
Bij toeval kwam ik erachter, als de dodemansknop uitstaat, gaat de startmotor wel vlot rond. Dus vermoed ik dat tijdens het starttoerental de ontsteking te vroeg is. Maar bij deze is die niet afstelbaar, omdat het al een electronische ontsteking is. Bij hoog vermogensvraag op lage toerentallen hoor ik de moter ook een beetje pingelen.
Welk onderdeel of onderdelen zouden hier verantwoordelijk kunnen zijn??
WIE KAN MIJ HELPEN!?
Groeten, Nick uit naam van me pa