Kan je niet beter een boot kopen, daar zit standaard al zo'n misthoorn op.
Wat je ook kan proberen is om defensiever te gaan rijden, en verder vooruit te kijken, dat scheelt al 99 % getoeter.
Bedankt voor je tip. Ik had het inmiddels al gelezen. Dat was de reden dat ik op de nautilus kwam. Maar ik ben benieuwd of het gebruik van deze hoorn, geen problemen oplevert i.c.m. mijn Garmin en Autocom....Er is als eens een topic geweest over de Stebel, hierin heb ik ook gereageerd.
Misschien ook handig om voor jou eens door te lezen.
Luchthoorn.... waar en hoe?
En bij mij werkte hij perfect...
Het voordeel van een claxon is dat je dan alleen lawaai maakt als je het nodig hebt (of denkt te hebben).Koop een paar open uitlaten, heb je meer lol van..
wat moet je in vredesnaam met een claxon, flink gas met een open uitlaat werkt beter..
Tja, ik ben dan niet echt een ster in de electronica wereld, maar dat ding trekt <18 A (9A). Misschien zeg ik dan iets doms, maar je accu in je motor is waarschijnlijk rond de 10A, en je laadstroom ook niet zo daverend.
Volgens het WPH 12V - 14AHEn die accu kan echt wel meer dan 10A leveren ....
Volgens het WPH 12V - 14AH
charging current 1.4 amperes max.
Volgens het WPH 12V - 14AH
charging current 1.4 amperes max.
Yep, àls je een signaal gebruikt moet je er van opaan kunnen dat het duidelijk overkomt; wees geen vraagteken in het verkeer.
Lang geleden zag ik kans om een heuse auto-claxon klem in het frontje van een Honda Scoopy Bromscooter te monteren, wel met een relais ertussen uiteraard.
Heel zelden gebruikt; één keer na uitgeput geduld ingezet tegen 4 fietsers die mij op een verplicht pad, naast elkaar rijdend, onder gegniffel zo lang mogelijk achter zich probeerden te houden en er gingen er 2 een greppel in, waarvan 1 liggend maar gelukkig op zacht gras, geen echte pijn of schade hoewel het vloekjanken misschien wel tot in de hemel te beluisteren viel.