Stilstaande motorrijders A12 bij Bodegraven

Status
Niet open voor verdere reacties.

kawasnol

MF veteraan
23 aug 2004
5.760
0
omgeving Gouda
Gisteravond stonden ik en Kermit the Ninja met koekblik in de file bij bodegraven
we waren eerder al gepasseerd door in onze ogen een kawasaki ZX9R of ZX6R en een een of andere BMW...

later in de file zagen we iets in de berm staan met gevaren lichten aan...toen we langs reden zagen we zowel de kawa als de BMW staan...helaas waren we niet in de gelegenheid om te stoppen...anders hadden we dat wel gedaan... '(

voor we langs reden zagen we een plas van iets van vloeibaar op de weg liggen...
dus gaan wij ervan uit dat de kawa een ongelukje heeft gehad aangezien de BMW met zijn gevaren lichten naar ons toe gekeerd stond...

we zijn alleen erg benieuwd of alles goed is afgelopen met de motorrijder en motor....
 
Als je niet kunt stoppen, het is donker en je kunt niet zien of mensen ernstige problemen hebben dan kun je de aanwezigheid van een MF-sticker meestal ook niet vaststellen.... :X |(

Je kan toch gewoon naar de vluchtstrook gaan en dan effe teruglopen of eventueel (want dat mag natuurlijk niet) in zijn achteruit terugrijden? :)

Edit: tenzij je natuurlijk echt niet kon stoppen omdat je echt ergens heen moest?
 
uuuuuuuuuuuuhm misschien een ideetje hoor maar die motorrijders zouden ook wel eens iemand van MF kennen :? :? misschien :? :? of is dat gek gedacht!!....

[me]kawasnol KS is gewoon benieuwd en een bietje bezorgd
[/me]



en ja helaas moesten wij ergens heen..anders waren we cker gestopt!!
 
uuuuuuuuuuuuhm misschien een ideetje hoor maar die motorrijders zouden ook wel eens iemand van MF kennen :? :? misschien :? :? of is dat gek gedacht!!....


en ja helaas moesten wij ergens heen..anders waren we cker gestopt!!
Zeker zou dat kunnen. Maar er zijn best veel motorrijders, dus als voor iedere keer dat iemand een motorrijder langs de weg ziet staan een topic gestart moet worden, dan worden het wel erg veel topics. ;)

Je zou het hier eens kunnen proberen: [centraal] MF'er gespot? Post het hier! (5). Dat topic is speciaal voor het spotten van MF'ers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan