Stoer motorjack

Dit dan?

54e9ce6a9da43c5daa68d5ba2862d186_zps4eefac55.jpg
 
Mannen, ik zit hier samen met mijn vrouw erg te lachen om de reacties. Ik denk dat ik toch voor de optie van De Wethouder ga. Maar serieus...natuurlijk ga ik niet als een poser met zo'n jas rondrijden. Iedereen die achter me rijdt duikt van de slappe lach de berm in. Wil ik niet op mijn geweten hebben. Maar bij het Googelen was dit iets waarvan ik dacht "natuurlijk too much" maar dan begrijpen de ForumBikers wel dat ik iets meer wil dan een saaie zwarte jas. Maar mannen vooral doorgaan met de humor! :-))
 
wie zit hier allemaal met tranen in de ogen achter de pc?

Ik, maar dan eerder om de reacties dan om de TS.

Motorrijders zijn volgens mij de grootste ijdeltuiten die er zijn. _O-

Ten eerste moet de motor naar smaak gepimpt worden.
Lederen sliertjes voor de choppers,
Rizoma prullaria voor de racertjes,
Chrome randjes voor de scooters,
Profielbandjes en handkappen voor de allroads
Etc

Daarna is de eigenaar druk bezig om tenminste een gelijkkleurig outfit te regelen.


Kom op mensen, de TS is gewoon eerlijk.
Wie heeft niet voor de spiegel gestaan met z'n motor jas aan en de brede schouders bewonderd?
 
Jack is een legende op MF. De helpende hand. De redder in nood. De steun en toeverlaat. De hoeksteen van de samenleving. De stevige schouders onder motorrijdend Nederland. De held die je belangeloos, zelfs als het zou regenen, komt redden als je met pech staat.

Spot NOOIT met Jack!
 
Hoi,

Ik wil een mooi en tikje stoer motorjack laten maken.
Wie heeft een tip, een adres, en/of laat zijn eigen stoere jack hier zien?[afbeelding]
Waarom stoer? Koop gewoon een mooie jas en als je een mooie motor hebt ben je toch al ''stoer'' genoeg. Al die opsmuk vind ik juist lelijk, maar das persoonlijk natuurlijk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan