Stom,stom,stom,stom,stom

19 mrt 2005
40
0
Weet ik wel
Gisteren had ik wat, wij gingen de avond 4daagse rijden van Enter,Holten, Haaksbergen en Hellendoorn. Goed gisteren starten in Enter, Mijn vriend en ik gingen van huis en we rijden buiten beboude kom stevig door. Toen kwam er een drempel die je best wel met een snelheid kunt nemem dus gas er gewoon op. Wat ik gedaan heb (ik weet het echt niet) maar begon te slingeren en promdt kwam in de berm _O- :N . Zwabber,zwabber,zwabber gelukkig had ik het benul om vooral niet in de voorremmen te gaan hangen en maar weer op de weg te komen. Nou ja het is goed gekomen maar je schikt toch weleen beetje, ik rij 4jaar nu en de laatse 2jaar een hoop bij geleerd dank zij mijn lieve vriend met z'n adviezen maar dit was me nog nooit overkomen. Nu heb ik wel gehoord dat je bij bepaalde cursussen bermvluchten krijgt, maar dit ging echt lettelijk spontaan. :Y *O* ach ja het is goed gegaan en je bent dan in 1 klap weer wakker, volgende keer ff opletten maar

mazzzl. tukkerinnetje :W
 
Ja dan word je weer ff wakker gemaakt, he. Gelukkig liep het allemaal goed af met dat geslinger. Gratis cursus bermvlucht, zullen we maar zeggen.
 
gefeliciteerd met je 1e tankslapper/speed wobble ;)

als je langzamer als 180 ging , dan is er niks aan de hand, hoort erbij , is om je te laten herinneren dat je op de motor zit en niet in een koekblik :+

ging je harder dan 180?.... hulde :} voor het overeind houden.

mag ik vragen wat voor motor je rijdt ?
 
Hmm.... M-F vrouwen schijnen een grote voorliefde voor offroad rijden te hebben :P Dit is minstens de 4e die het al heeft geprobeert de laatste tijd })
 
Erg herkenbaar. Is me een keer in Frankrijk overkomen toen mijn concentratie een beetje weg was. Ik zeilde door het gras, over een bultje, bagage stuitert alle kanten op en het enige wat ik dacht: als er maar geen krassen op mijn motor komen.




Dat gebeurde dan ook niet. :]
 
Je opent dus een topic om te zeggen dat er eigenlijk niets gebeurd is :?









:} :} d'r zouden er genoeg onderuit gegaan zijn :X

PS: zijn jullie vandaag o.a. door Zwiep (bij Lochem) gekomen :? Ik ben bezig aan de Achterhoekse avond4-daagse en kwam daar verschillende groepen motoren tegen.
 
Tjee wat stom... :)
Of lomp... :)
Of gewoon onachtzaam... :)
Of onnadenkend... :)
Of gewoon een gelukkie... :)
Of kan gebeuren... :)
Maar zeker... nix aan de hand, was een gratis off road cursus... :P
 
't is gelukkig goed gegaan *O*
Word je meteen weer ff met je neus op de feiten gedrukt dat motorrijden best wel gevaarlijk is/kan zijn en dat het belangrijk is altijd je kop erbij te houden.
 
heb je dat bij elke drempel, anders zou ik de voorwiel ff checken of die nog stevig vast zit _O-
 
Gelukkig ging het goed :)
Mijn VFRiendin heeft bij MIG-Twente bewust wat bermvluchten uitgevoerd, das ook spannend maar je schrikt niet zo :)
En ehh volgens mij woon je vlak bij mij, Enter Almeloooooooo is toch niet zo ver.... en eh als je es een rode VFR ziet rijden tussen leemslagenbrug-enter-bornerbroek dan kan ik het wel eens zijn.

VFRiendelijke groetuh
Speedy

DSC2100030.JPG
 
[me]smitjr is een tijdje geleden knoerdhard over een drempel geknald....die hij niet zag aankomen
[/me]


Zo'n plak dempel, van die plastic zwarte dingen van 4 meter lang en 40 cm breed, en HOOG

zonnetje laag, vizier vies:
- ik rustiger rijden
- vizier omhoog (zonnebril op)

met een gangetje van +- 75/85 KNAL smitjr los van zijn steppies, kloten tegen de tank :o , terwijl je er bovenop land B| . Achterkant kwam helemaal los.
gelukkig overeind gebleven, maar me kentekenplaat was krom van het (tever) inveren van me achterwiel

De dag erop maar een grote beurt uitgevoerd, en alles gechecked, velgen, schijven etc, nix noppes nada schade :}
 
we hebben nog wel een hele groep zien rijden, kon alleen niet zo snel zien of er ook MF ers bij zaten. het was in holten richting de holterberg :)
 
heeee speedy 70 ik zal het in de gaten houden of ik je zie hahaha,

oja iemand gaf aan dat ik hier voor een topic voor opende omdat er niets eigenlijk was gebeurd SO WHAT?????? ik wou het ff kwijt dus als je het een domme topic vindt reageer er dan niet op B|
 
heeee speedy 70 ik zal het in de gaten houden of ik je zie hahaha,

oja iemand gaf aan dat ik hier voor een topic voor opende omdat er niets eigenlijk was gebeurd SO WHAT?????? ik wou het ff kwijt dus als je het een domme topic vindt reageer er dan niet op B|
ff de hele post lezen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan