Hoi!
Ik loop vast. Onlangs liep het monster snel, rap, mooi en duidelijk. Een week later lijkt het op een zombie.
Als ik de KTM Superduke 990 2006 op contact zet gaan de lampen aan, ik hoor iets wat lijkt op een brandstofpomp (maar net anders, korter) en tweemaal een zachte piep piep (da's ook nieuw).
Wil ik de motor starten, dan gaat alles uit. En komt niet meer aan. Zet je dan de verlichting uit, dan gaat de relais onder de buddy (middelste, brandstofpomp?) trrrrrtrrrrrtrrrrrr (knetteren). Alsof er te weinig stroom op komt.
Nou, hier gaan we:
- andere accu geprobeerd; geen oplossing
- alle zekeringen gecontroleerd; geen oplossing
- startmotor relais direct doorgeschakeld; dood
- startmotor zekeringen; allebei goed.
- brandstofpomp gewisseld; zelfde probleem.
- de middelste relais onder de buddy doorgemeten: die krijgt maar circa 6V (ipv 12?)
- contactslot, dashboard, besturings elementen.. alles visuaal e.d gecontrolleerd; geen bijzonderheden.
- massa kabels (accu, startmotor) schoongemaakt (waren goed); geen oplossing.
- start motor doorgemeten. Deze krijgt in elk mogelijke situatie geen stroom.
Wie heeft een idee wat er is? Ik zelf twijfel over de spanningsverdeler, maar dat zou inhouden dat ik in 5 jaar tijd 2 x de spanningsverdeler zou hebben moeten willen kunnen mogen vervangen.
Groetjes!
Ik loop vast. Onlangs liep het monster snel, rap, mooi en duidelijk. Een week later lijkt het op een zombie.
Als ik de KTM Superduke 990 2006 op contact zet gaan de lampen aan, ik hoor iets wat lijkt op een brandstofpomp (maar net anders, korter) en tweemaal een zachte piep piep (da's ook nieuw).
Wil ik de motor starten, dan gaat alles uit. En komt niet meer aan. Zet je dan de verlichting uit, dan gaat de relais onder de buddy (middelste, brandstofpomp?) trrrrrtrrrrrtrrrrrr (knetteren). Alsof er te weinig stroom op komt.
Nou, hier gaan we:
- andere accu geprobeerd; geen oplossing
- alle zekeringen gecontroleerd; geen oplossing
- startmotor relais direct doorgeschakeld; dood
- startmotor zekeringen; allebei goed.
- brandstofpomp gewisseld; zelfde probleem.
- de middelste relais onder de buddy doorgemeten: die krijgt maar circa 6V (ipv 12?)
- contactslot, dashboard, besturings elementen.. alles visuaal e.d gecontrolleerd; geen bijzonderheden.
- massa kabels (accu, startmotor) schoongemaakt (waren goed); geen oplossing.
- start motor doorgemeten. Deze krijgt in elk mogelijke situatie geen stroom.
Wie heeft een idee wat er is? Ik zelf twijfel over de spanningsverdeler, maar dat zou inhouden dat ik in 5 jaar tijd 2 x de spanningsverdeler zou hebben moeten willen kunnen mogen vervangen.
Groetjes!
Laatst bewerkt: