Strakke lat, met een Tuono op pad!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep mijn bevestiging ook binnen...

Druk weekend gehad... *D

full
 
Mooi ding Tuup, past mooi bij de rest :P

Ik hoop dat die van jou wel heel blijft :(

Stop er in ieder geval maar geen DB-killer in, die van mij is daarom ontploft ;(
De gaswerveling gaat heel anders lopen, waardoor de dempingswol kapotgeblazen wordt. Als de dempingswol dan op een plaats weg is dan scheurt de mantel 8-)

Kreeg wel een titanium- demper terug dankzij de inspanningen van Hoco-parts en Teunissen *O* *O*
 
Ok Gozers,
Hier een tweetal mogelijke data voor de Tuono Klup Barbeknoei.

29 juni of 30 juni, vanaf een uur of 4 tot ..?

Ik besef me wel dat dit het TT weekend is.. Maar heb dit jaar geen zin. Ben benieuwd naar jullie gedachten hierover. Lamaar horen! Bij te weinig interesse ga ik over alternatieve data nadenken, ok? *D
 
Ok Gozers,
Hier een tweetal mogelijke data voor de Tuono Klup Barbeknoei.

29 juni of 30 juni, vanaf een uur of 4 tot ..?

Ik besef me wel dat dit het TT weekend is.. Maar heb dit jaar geen zin. Ben benieuwd naar jullie gedachten hierover. Lamaar horen! Bij te weinig interesse ga ik over alternatieve data nadenken, ok? *D

Ik heb bij Boton Rouge in Vielsalm een meerdaags arrangement incl BBQ

Zal ik vragen of de BBQ aldaar op zondag gepland ken worden?

Dan zijn de meeste van ons daar ook.

Ja toch,niet dan

En in welke groep zijn jullie ingedeeld op Spa?
 
Laatst bewerkt:
Twee barbeques helemaal goed moose, er kan nooit genoeg geknoeid worden :P :9~

Schrijf mij maar in voor alletwee de knoeis *O* *O* *O*

Zuipen totdat je nek kraakt behalve dan op die knoei bij Spa 7:30 WAT EEN TIJD -O-
 
29 lijkt mij het beste *O*
als we er dan een middag van maken kunnen we mooi met ze alle de tt kijken *O*

ik kom hoe dan ook,ondankts dat ik jarig ben!! (jaja ,geboren op de dag van de tt)
 
aloha ....

we zijn afgelopen dagen lekker naar luxemburg geweest , ff lekker sturen en rijden uiteraard ....

maar daar viel het me pas echt op hoe niet zuinig dat de tuono is , althans bij 130 km begint de mooie oranje lampje te branden . ik ben daar een clubje tegen gekomen met 2 nieuwe rsv mille , en die doen met de zelfde liter inhoud , zolas hun zeggen +/- 200 km met een tank en rijden ook wel door ......

is hier niet iets aan te doen ????

gr vince

Dat doorrijden viel wel mee, volgens mij hebben ze een stukje achter onze groep gehangen. Moesten lossen :P Ging ook wel serieus lekker daar, op weg naar de halve liters *D

Maarre, ik doe echt wel 180 km voor m'n lampje gaat branden. En ook bij m'n vorige, met rapidbike, een riante 180 km. Dus ik zou de afstelling van de PC maar eens laten bekijken...
 
Maakt mij niet uit welke datum.
Alleen de 29e is toch een vrijdag, volgens mij is de TT altijd op een zaterdag???
Kan er ook naast zitten, ik word ook en jaartje ouder.
 
He king dan ben jij op dezelfde dag jarig waarop ik 22 jaar geleden mijn NS400R overhandigd kreeg op Assen van de toenmalig wereldkampioen FREDDIE SPENCER.
 
He king dan ben jij op dezelfde dag jarig waarop ik 22 jaar geleden mijn NS400R overhandigd kreeg op Assen van de toenmalig wereldkampioen FREDDIE SPENCER.

hahaha,ja maar ik ben al wat ouder als 22 -O- maar toch gefeliciteert alvast
(ben eigelijk op 26 juni jarig dus maar 1x in de zoveel jaar echt op de tt zaterdag)

freddie is ook nog steeds mijn idool (en moes natuurlijk _O- )

bb is nu op ZATERDAG 30 juni dalman?


Kettle_Ribs.jpg
 
Dat doorrijden viel wel mee, volgens mij hebben ze een stukje achter onze groep gehangen. Moesten lossen :P Ging ook wel serieus lekker daar, op weg naar de halve liters *D

Maarre, ik doe echt wel 180 km voor m'n lampje gaat branden. En ook bij m'n vorige, met rapidbike, een riante 180 km. Dus ik zou de afstelling van de PC maar eens laten bekijken...

Mijn tuono geeft nogal eens andere waardes aan; soms begint hij al na 150 km te zeiken met z'n oranje lampen, laatst rond de 200 km. En ik rij vrij constant door. Het verbruik ligt tussen de 1:15 en 1:16.
 
Het voorspatbord laat z'n blanke lak los. Beetje sneu van een motor van 2003. Meer mensen last van ?
 
Blanke lak op de 2003 modellen is zwak, reden waarom mijn Tuono nu geheel zwart is.

Ik heb nog een zwart voorspatbord van en 2003 liggen.... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan