• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

street legal?

WOEST010

Rookie
Lid geworden
13 mrt 2011
Waarderingsscore
0
Ik heb 2 jaar gemotorcrossed op een 125, nu ik binnenkort ga afrijden voor me motor rijbewijs heb ik me oog laten vallen op een supermotard.
Ik wil graag een +/- 500cc 4 takt, maar nu komt mijn vraag;
Mag je met een supermotard op de weg? Want ik wil hem gebruiken voor woon werk verkeer (allen binnen rotterdam) en dan soms in het weekend op een circuit.
Is dat mogelijk?
Ik wil graag een supermotard omdat de sport natuurlijk erg vet is maar ook omdat ik dat model motoren erg erg mooi vind, mooier dan bv een "allroad"
en ik durf het bijna niet meer te vragen maar heeft iemand een voorbeeld van een motor voor de toepassingen waarvoor ik hem ga gebruiken
bedankt voor jullie reacties :)

Als er een kenteken op zit, mag je ermee op de weg, anders niet.

Talloze voorbeelden, kijk eens op de sites van KTM, Husqvarna, Yamaha etc.

ik hoop dat je van sleutelen houdt!

Laatst bewerkt:
tuurlijk houd ik daar van,
maar ik zal niet zoveel raggen als met de crosser aangezien er veel minder circuit dagen zullen zijn dus verwacht wel veel minder onderhoud.
Ik heb nu de zoekfunctie ontdekt en ik zie erg veel lekkers te koop staan, precies wat ik wil hebben zeg maar..

aprillia sxv 5.5
ktm 620lc 4sc
husqvarna 570te

qua model vind ik de aprillia echt de mooiste

Husqvarna SMR 450 of 510! Die zijn onbetwistbaar het beste! :Y

ff geyoutubet, inderdaad erg mooie machine en ook al tweede hands verkrijgbaar in mijn prijsklasse namelijk 2000-5000max

Laatst bewerkt:
ff geyoutubet, inderdaad erg mooie machine en ook al tweede hands verkrijgbaar in mijn prijsklasse namelijk 2000-5000max

Voor 4000 haal je een KTM 640 vanaf 2004 (dubbele dempers) en daar hoef je alleen maar om de 6000km een beurtje mee te doen.

kijk dat klinkt goed, aangezien ik toch het meeste op straat ga raggen en er gebruik van moet gaan maken voor woon werk verkeer .
Zit er dan zoveel verschil in onderhoud met bv husqvarna 510?

Bij straatgebruik voor een 510 staat om 5000 olie en kleppen voorgeschreven. Ohja en een 640 is een sumoworstelaar vergeleken met een 510 :P

Laatst bewerkt:
dat dacht ik al te zien inderdaad, ik denk dat een 510 meer in me straatje past..

Bij straatgebruik voor een 510 staat om 5000 olie en kleppen voorgeschreven. Ohja en een 640 is een sumoworstelaar vergeleken met een 510 :P

5000? Dat durf ik niet eens! Ik probeer 1000 aan te houden voor de olie en oliefilter!
Kleppen, 1x per jaar ongeveer

Ik doe om de 5uur. Werd aangeraden bij extreemgebruik ...

2011-03-05161846.jpg

mensen bedankt voor al jullie reacties,
ik heb mijn zinnen gezet op een husqvarna smr 510, ga even flink surfen zodat ik een mooie tweedehandse op de kop kan tikken.
dus hopelijk tot snel met wat pics..

ik koop liever particulier, scheelt volgens mij wel enkele duizenden euro's.
Er staat er 1 bij speedhouse met 0km voor 8700 en dat is buiten mijn budget, HELAAS

Terug
Bovenaan Onderaan