Street or Track 2005 18 september

m41000141qf.jpg

m41000158tb.jpg

m41000160yh.jpg

m41000179gz.jpg

m41000181qy.jpg

m41000187ht.jpg

m41000190mk.jpg

m41000203ty.jpg

m41000216lr.jpg

m41000225qe.jpg

m41000231gh.jpg

m41000246xf.jpg

m41000250bn.jpg

m41000265po.jpg

m41000278qi.jpg

m41000281mq.jpg

m41000295ci.jpg

m41000301rc.jpg

m41000321ot.jpg

m41000330yp.jpg

m41000347xl.jpg

m41000357by.jpg

m41000362ly.jpg

m41000379og.jpg

m41000389cd.jpg

m41000396fz.jpg

m41000403pv.jpg

m41000417sw.jpg

m41000423tz.jpg

m41000438ej.jpg

m41000444fa.jpg

m41000452sp.jpg

m41000461bn.jpg

m41000475vi.jpg

m41000480bd.jpg

m41000499hr.jpg

m41000500oy.jpg

m41000515ef.jpg

m41000523yf.jpg

m41000530zs.jpg

m41000549kr.jpg

m41000553ki.jpg

m41000564ps.jpg

m41000579gw.jpg

m41000583ef.jpg

m41000595eg.jpg

m41000600vy.jpg

m41000614db.jpg

m41000627og.jpg

m41000637se.jpg

m41000646yt.jpg
 
Zo, na een hele dag in motorlaarzen, broek en jas te hebben gesjouwd... Nu weer fris gewassen onder de douche vandaan. Zou er ook deodorant zijn voor je motorlaatzen? O-) Damn, zelfs de hond ging voor me op de vlucht toen ik ze uittrok. :9

Was weer een geslaagde dag. Hoop mensen gezien en gesproken. Hier en daar nog wat fotootjes gemaakt, maar die verschillen niet veel van wat hier al staat.

@Niels; Zullen we de volgende keer toch maar meedoen bij de verkiezing op een sjopperbeurs? :?
 
wij vonden het een beetje een mager beursje .
klein , en weinig standjes met spullen .
we zijn er dus ook maar kort even geweest .

John Do de stuntman was goed en leuk om te zien .

gelukkig Spikesgixxer ( Spike)en Eric nog effe gezien/gesproken
dat maakte onze dag weer goed .

maar voor de beurs vond ik de 2 x 140 km rijden , niet de moeite waard .

we slaan volgend jaar SOT maar over

MarcGSXR en MotorinA
 
Zo, na een hele dag in motorlaarzen, broek en jas te hebben gesjouwd... Nu weer fris gewassen onder de douche vandaan. Zou er ook deodorant zijn voor je motorlaatzen? O-) Damn, zelfs de hond ging voor me op de vlucht toen ik ze uittrok. :9

Was weer een geslaagde dag. Hoop mensen gezien en gesproken. Hier en daar nog wat fotootjes gemaakt, maar die verschillen niet veel van wat hier al staat.

@Niels; Zullen we de volgende keer toch maar meedoen bij de verkiezing op een sjopperbeurs? :?
:^

En HEEL erg veel mensen gesproken en leuke dingen gezien.
Ook bekende dingen en Sarembe stond er ook ineens bij geplaatst met zn methanol dragster :P
Wel leuk een stukje project waar ik aan meewerk daarbij te zien.

Alleen die scootahs was wat vreemd...
 
Ik krijg tot nu toe nog geen jaloerse gevoelens bij het zien van de foto's. Al heb ik vreselijk zitten balen dat ik vandaag niet kon komen, maar ik herken nu veel motoren van SoT 2004 en veel MF fietsen. Weinig gezichten tot nu toe in het foto aanbod. Nog geen beelden van het Dom Treffen?
 
wij vonden het een beetje een mager beursje .
klein , en weinig standjes met spullen .
we zijn er dus ook maar kort even geweest .

John Do de stuntman was goed en leuk om te zien .

gelukkig Spikesgixxer ( Spike)en Eric nog effe gezien/gesproken
dat maakte onze dag weer goed .

maar voor de beurs vond ik de 2 x 140 km rijden , niet de moeite waard .

we slaan volgend jaar SOT maar over

MarcGSXR en MotorinA
ik heb er 2x 170 km voor gereden, en ik zou het meteen weer doen :Y dus dat verschilt gewoon per persoon :)
De beurs op zich vond ik wel mooi, en ff gezellig babbelen maar weer niet met iedereen gesproken '(
Volgende keer ga ik zeker weer heen, en dan op de motor hoop ik, bah wat had ik een spijt dat ik niet op de max was gegaan B|
 
Ik vond het wel een geslaagde dag.

Moest binnen een week een stand verzinnen, beetje volzetten enz...maar denk dat het voor de eerste keer best wel gelukt is.

Heb een hoop positieve reakties gehad en een hoop mensen die een flyer mee hebben genomen.... top dus.


Zeker de tv met whackpack en ghostrider deed het goed geloof ik! :+
 
ben even wezen kijken..

ik had meer het idee gekregen dat het een "stunt" dag zou worden..

Qua beurs idee was het echt helemaal niks.. veels te kleinschaalig.

Het enige wat ik leuk vond, was die John doe..

Ventje kan het best wel :P

Maargoed je was er binnen 1 uur uitgekeken..

greetz
 
ben even wezen kijken..

ik had meer het idee gekregen dat het een "stunt" dag zou worden..

Qua beurs idee was het echt helemaal niks.. veels te kleinschaalig.

Het enige wat ik leuk vond, was die John doe..

Ventje kan het best wel :P

Maargoed je was er binnen 1 uur uitgekeken..

greetz


;(
En ik heb nog wel zo mn best gedaan
;(


:+ ben het wel met je eens, was klein, maar ik denk voor diegene die op zoek was naar leuke producten of adressen voor leuke spullen, dat het wel wat was.
 
ben even wezen kijken..

ik had meer het idee gekregen dat het een "stunt" dag zou worden..

Qua beurs idee was het echt helemaal niks.. veels te kleinschaalig.

Het enige wat ik leuk vond, was die John doe..

Ventje kan het best wel :P

Maargoed je was er binnen 1 uur uitgekeken..

greetz
Waar vergelijk je het mee dan omdat het te klein was ?
 
:N , maar we hebben iig ff naast elkaar gestaan ;)
Ja op de Vmax stand :) ik had me nog zo voorgenomen om als ik je zag eens niet te gaan vragen hoe het met je v-max staat.
Want dat zullen de meesten wel gedaan hebben toen ze je in het oog kregen, ik dacht al anders moet hij het hele verhaal voor de .... keer vertellen :X
En ik was Zlem aan het zoeken, sukkel die ik ben had met hem afgesproken dat hij een patch voor me mee zou nemen, maar ik had de man nog nooit gezien :o
Veder was het erg gezellig praten en nog eens praten, en toen ik jou zocht kon ik je niet meer vinden ;(
Ik las trouwens in het verslaafden topic dat Paul binnenkort met je blok aan de slag zou gaan *O* Ik lees veel mee ;)
 
vergelijk het eigenlijk nergens mee

Vond het gewoon erg klein..

Stonden wel leuke bikes tussen hoor..

Maar zoals ik al zei je bent in 1 uur uitgekeken.

Greetz
 
Street or Track is een beurs die zich specifiek richt op zelfbouwers en streetfighter-enthousiasten. Als je zomaar een rondje over de beurs loopt sta je binnen een half uurtje weer buiten. Ben je echter geinteresseerd in hetgene wat er ten toon gespreid staat dan kom je al snel tijd te kort.

Ik zie liever kwaliteit in een kleine hal dan veel van hetzelfde in een grote.
 
Laatst bewerkt:
het is wel duidelijk dat je niet geintereseerd genoeg kijkt, want als je alleen bike's wilt zien ja dan is het misschien wel klein, maar ieder zijn mening.
Maar als je komt en je bekijkt de bikes en de manier waarop de verbouwing is gedaan dan heb je zelfs aan een paar uur niet genoeg.
Zeker als je dan ook nog met de mensen gaat praten en dingen gaat vragen, ik kom zelf altijd, tijd te kort '(
Zeker als je ook nog buiten gaat kijken en praten met de mensen over hun bike en verbouwingen dan ben je zeker de hele dag onder de pannen.
Maar dat is mijn mening ;)
 
Laatst bewerkt:
Mja, beurs was een stuk kleiner als 2 jaar terug en vergeleken met Fighterama.... :X Maar de sfeer was goed, de stunts leuk om te zien en de Turbo GSX-R op de bank indrukwekkend (al snap ik nog steeds niet dat mensen er recht achter blijven staan |( )
 
Zilver was het.. ;)

en ja die was van moi .. en had de cbr1000rr voorvork er toen net inzitten haha alleen niemand die het opviel zelf niet die streetfighter bouwers.. ja paar wel maar die dachten dat het een fireblade was hahaha motorkenners noemen ze dat :P

misschien herkennen ze het als de kuipen eraf zijn ;)
 
Misschien is het terecht om te zeggen dat de animo voor zo'n beurs in het algemeen klein is en dat daarom zo'n beurs ook is teruggebracht naar slechts 1 dag. In NL staat verbouwen van je eigen motorfiets nog in de kinderschoenen. Vandaar ook de discussie onlangs in een ander topic over of een VMAx nou wel of geen Fighter is? Helaas zie je dus ook herkenbare zaken van SoT 2004, conclusie is dan ook dat StreetFighter rijders in Nederland meer in de openbaarheid moeten treden. Kijk maar eens naar Duitsland. Dus wanneer is de volgende happening? En waar post je die op het Forum, bij "Waar is wat te doen?" of bij "Naked Bikes" of bij StreetFighters?
 
Terug
Bovenaan Onderaan