Street Triple 14 - Op naar de eerste meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
't Verhaal van de nieuwe Street Triple klopt :Y , ik heb hem gisteren op Triumph-site voor dealers gezien. Hij wordt leverbaar vanaf half April :Y

Uiterlijk is-ie in grote lijnen het zelfde gebleven, wat het meeste opvalt zijn de Speed Triple-koplampen, het Daytona-koppelingsdeksel, en het nieuwe Triumph-logo zoals nu al op de Daytona R :Y

Enne, dat Imperial Purlpe is een heel mooie kleur vind ik :9~~

Even op de kleur gegoogled, and I agree!

ImperialDemiBra.jpg
 
't Verhaal van de nieuwe Street Triple klopt :Y , ik heb hem gisteren op Triumph-site voor dealers gezien. Hij wordt leverbaar vanaf half April :Y

Uiterlijk is-ie in grote lijnen het zelfde gebleven, wat het meeste opvalt zijn de Speed Triple-koplampen, het Daytona-koppelingsdeksel, en het nieuwe Triumph-logo zoals nu al op de Daytona R :Y

Enne, dat Imperial Purlpe is een heel mooie kleur vind ik :9~~
Het verhaal klopt zeggu. Maar komt ie er dan daadwerkelijk zoals op de foto van het linkje uit te zien?
http://i236.photobucket.com/albums/ff90/doggy675/newstreet.jpg
 
Denk dat de grote lijnen gelijk blijven met een paar kleine updates.
Zie ook de Daytona, paar lichte updates, maar een compleet andere look.
 
Daar heb je natuurlijk ook een punt...
Maar ik zou graag nieuw bestellen, dus voor mij en mijn budget is dit wel relevant.
 
Het verhaal klopt zeggu. Maar komt ie er dan daadwerkelijk zoals op de foto van het linkje uit te zien?
http://i236.photobucket.com/albums/ff90/doggy675/newstreet.jpg
Nee, zo komt-ie er absoluut niet uit te zien :N
In grote lijnen is-ie gelijk aan de huidige Street Triple :Y
Ook motorisch veranderd er niets :N
oftewel ze gooien de nieuwe koplampen erop en meer niet
Dat is een beetje kort door de bocht, maar de andere koplampen vallen natuurlijk wel het meest op ;)
Dus toch....ben ook benieuwd wat de nieuwprijzen prijzen gaan doen....
De nieuwe Street (ook de R) wordt leverbaar tegen de zelfde prijs als de huidige Street :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan