Street Triple 14 - Op naar de eerste meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, zo komt-ie er absoluut niet uit te zien :N
In grote lijnen is-ie gelijk aan de huidige Street Triple :Y
Ook motorisch veranderd er niets :NDat is een beetje kort door de bocht, maar de andere koplampen vallen natuurlijk wel het meest op ;)De nieuwe Street (ook de R) wordt leverbaar tegen de zelfde prijs als de huidige Street :Y
Hoe kom jij toch aan al die wijsheid?? Komt de nieuwe Street zeker ook MET ABS?
 
De nieuwe Street (ook de R) wordt leverbaar tegen de zelfde prijs als de huidige Street :Y

Kijk, da's leuk voor de dealers met voorraad van het huidige model. Not. Tenzij ze van de NL importeur een oprotpremie krijgen voor kopers van de oude..... :Y Die voor dezelfde prijs verkopen als de nieuwe, hoe klein de update ook, dat is lastig. En dat geldt wat betreft natuurlijk ook voor een jong gebruikte! })

Ben benieuwd wat 'mijn' dealer van die theorie vindt. Ik zal het hem zeker vragen.... Weet iemand nog een oranje te staan?

JWood
 
Nee, zo komt-ie er absoluut niet uit te zien :N
In grote lijnen is-ie gelijk aan de huidige Street Triple :Y
Ook motorisch veranderd er niets :N

Da's een hele opluchting :) Maar persoonlijk vind ik, ondanks miss wonderbra, dat imperial purple toch meer iets voor op de gay-parade zoals dat roze kleurtje van de S3 '02 destijds
thatsgay.gif
:/
 
Kijk, da's leuk voor de dealers met voorraad van het huidige model. Not. Tenzij ze van de NL importeur een oprotpremie krijgen voor kopers van de oude..... :Y Die voor dezelfde prijs verkopen als de nieuwe, hoe klein de update ook, dat is lastig. En dat geldt wat betreft natuurlijk ook voor een jong gebruikte! })

Ben benieuwd wat 'mijn' dealer van die theorie vindt. Ik zal het hem zeker vragen.... Weet iemand nog een oranje te staan?

JWood
Ben ik met je eens :Y , voor mijn dealer kwam dit nieuws ook rauw op z'n dak vallen en was ook 'n beetje pissed off :X

Deze introductie komt inderdaad op een raar moment, maar eigenlijk is 't niet anders dan dat er in 't laatste kwartaal van 't jaar 'n nieuw model wordt aangekondigd......ook dan hebben dealers 'n voorraad.......met de Speed Triple was/is het voor dealers nog vervelender, want die werd zelfs goedkoper :/

Da's een hele opluchting :) Maar persoonlijk vind ik, ondanks miss wonderbra, dat imperial purple toch meer iets voor op de gay-parade zoals dat roze kleurtje van de S3 '02 destijds [afbeelding] :/
Geloof me, dat imperial purple lijkt echt niet op het roze van de Speed toendertijd ;)
 
Ben ik met je eens :Y , voor mijn dealer kwam dit nieuws ook rauw op z'n dak vallen en was ook 'n beetje pissed off :X

Deze introductie komt inderdaad op een raar moment, maar eigenlijk is 't niet anders dan dat er in 't laatste kwartaal van 't jaar 'n nieuw model wordt aangekondigd......ook dan hebben dealers 'n voorraad.......met de Speed Triple was/is het voor dealers nog vervelender, want die werd zelfs goedkoper :/Geloof me, dat imperial purple lijkt echt niet op het roze van de Speed toendertijd ;)

Ik sprak Wim er ook over en die was er inderdaad niet blij mee. Hij was blij dat hij geen Streetjes meer in bestelling had. Je zou als dealer maar net een stuk of tien hebben ingekocht voor het seizoen echt van start gaat, dan zit je daar mooi mee. Nieuwe koplampen op de nieuwe Street ben ik benieuwd naar maar er was er hier 1 die had ze op een Street gebouwd en dat vond ik gewoon lelijk. Op een Speed vind ik het een ander verhaal (vind het wel mooi), vreemd eigenlijk.

Naar dat imperial purple ben ik wel benieuwd maar misschien binnenkort weer even langs Wim om op z'n computer te kijken al komt er morgen volgens mij een persbericht waar hopelijk foto's instaan met de kleuren.
 
Op de Street lijken die nieuwe lampen groter dan op de Speed daarom vind ik het lelijk.......maar wellicht zal het in het echt wel meevallen.
Punt blijft echter dat de nieuwe Speed, volgens alle testen, ook echt een betere motor is dan de oude, dus dan neem je die lampen wellicht voor lief. Bij de nieuwe Street krijg je alleen die nieuwe lampen (en de StreetR hoeft ook niet verbeterd te worden O-) ) , valt nog te bezien of dat nu zoveel nieuwe kopers zal trekken.

Ontbreken ABS is echt een gemis, in de UK is het niet zo'n issue maar in de rest van Europa koopt grootste deel van mensen een fiets met ABS en die facelift is volgens mij vooral om meer kopers in Frankrijk (en Italie) te trekken aangezien de Z750 daar veel beter verkoopt dan de Striple
 
Laatst bewerkt:
zal wel een beetje aubergine achtig zijn gok ik
Klopt wel zo ongeveer :Y
Ik sprak Wim er ook over en die was er inderdaad niet blij mee. Hij was blij dat hij geen Streetjes meer in bestelling had. Je zou als dealer maar net een stuk of tien hebben ingekocht voor het seizoen echt van start gaat, dan zit je daar mooi mee.
full


Nieuwe koplampen op de nieuwe Street ben ik benieuwd naar maar er was er hier 1 die had ze op een Street gebouwd en dat vond ik gewoon lelijk. Op een Speed vind ik het een ander verhaal (vind het wel mooi), vreemd eigenlijk.
Kwestie van wennen denk ik :)
Naar dat imperial purple ben ik wel benieuwd maar misschien binnenkort weer even langs Wim om op z'n computer te kijken al komt er morgen volgens mij een persbericht waar hopelijk foto's instaan met de kleuren.
Denk inderdaad dat binnen een week alle info algemeen bekend zal zijn :)
 
Op de Street lijken die nieuwe lampen groter dan op de Speed daarom vind ik het lelijk.......maar wellicht zal het in het echt wel meevallen.
Punt blijft echter dat de nieuwe Speed, volgens alle testen, ook echt een betere motor is dan de oude, dus dan neem je die lampen wellicht voor lief. Bij de nieuwe Street krijg je alleen die nieuwe lampen (en de StreetR hoeft ook niet verbeterd te worden O-) ) , valt nog te bezien of dat nu zoveel nieuwe kopers zal trekken.

Ontbreken ABS is echt een gemis, in de UK is het niet zo'n issue maar in de rest van Europa koopt grootste deel van mensen een fiets met ABS en die facelift is volgens mij vooral om meer kopers in Frankrijk (en Italie) te trekken aangezien de Z750 daar veel beter verkoopt dan de Striple

Raar volk die zuid Europeanen :? .
 
Ontbreken ABS is echt een gemis, in de UK is het niet zo'n issue maar in de rest van Europa koopt grootste deel van mensen een fiets met ABS en die facelift is volgens mij vooral om meer kopers in Frankrijk (en Italie) te trekken aangezien de Z750 daar veel beter verkoopt dan de Striple

Hoezo een gemis?
Ik rijd nu al weer 12 jaar zonder ABS en ik mis het niet, integendeel.
ABS is een hulpmiddel tegen het blokkeren van je wielen, verder niks.
Je gaat er echt niet beter van rijden of harder van remmen
 
Hoezo een gemis?
Ik rijd nu al weer 12 jaar zonder ABS en ik mis het niet, integendeel.
ABS is een hulpmiddel tegen het blokkeren van je wielen, verder niks.
Je gaat er echt niet beter van rijden of harder van remmen

Ik rij al 30 jaar zonder ABS op m'n motoren.......kijk maar naar de verkoop aantallen van motoren die zowel met als zonder ABS geleverd worden, ABS versie's doen het veel beter. Daarom leveren veel van de Jap importeurs niet eens meer de non-ABS versie.

Vroeguh reden ze motor zonder helm, zonder body armour etc etc zelfs zonder motorblok...the times they are a changing ;)
 
Ik rij al 30 jaar zonder ABS op m'n motoren.......kijk maar naar de verkoop aantallen van motoren die zowel met als zonder ABS geleverd worden, ABS versie's doen het veel beter. Daarom leveren veel van de Jap importeurs niet eens meer de non-ABS versie.

Vroeguh reden ze motor zonder helm, zonder body armour etc etc zelfs zonder motorblok...the times they are a changing ;)

ABS is geen gemis maar word je dus opgedrongen door de fabrikant :+
 
ABS is geen gemis maar word je dus opgedrongen door de fabrikant :+
full

Als je je ABS nodig hebt, dan is er daarvoor al van alles mis gegaan :Y Maar het is wel een feit dat men bezig is om het een verplichting/standaard willen maken op alle motoren. Ik denk dat als ik nu een nieuwe motor zou kopen, wel ABS zal kiezen. Is ook weer beter voor de rest waarde.
 
[afbeelding]
Als je je ABS nodig hebt, dan is er daarvoor al van alles mis gegaan :Y Maar het is wel een feit dat men bezig is om het een verplichting/standaard willen maken op alle motoren. Ik denk dat als ik nu een nieuwe motor zou kopen, wel ABS zal kiezen. Is ook weer beter voor de rest waarde.

Geen idee of dat van invloed is, het is dan geen accesoire meer.
Wanneer ik 5/600 euro bij zou moeten betalen voor een ABSsysteem dan zou ik voor 1 zonder kiezen en die 5/600 aan accessoires besteden, of aan benzine ;)
 
[afbeelding]
Als je je ABS nodig hebt, dan is er daarvoor al van alles mis gegaan :Y Maar het is wel een feit dat men bezig is om het een verplichting/standaard willen maken op alle motoren. Ik denk dat als ik nu een nieuwe motor zou kopen, wel ABS zal kiezen. Is ook weer beter voor de rest waarde.

als jij zo bezorgt bent om de restwaarde waarom heb je dan van die lelijke lampe aan je brommerd gehangen, restwaarde is gelijk gehalveerd :N :N

















:P ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan