Street Triple topic 17 - three cylinders equals perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
... *O* *O* .. Ook weer present....

Ook ik heb em weer gevonden :)Bij deze :
zwarte leo's, hoe gaaf!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Voorste pijp heb ik met 1200 c verf gedaan, achterste gedeelte met 400 c.
Op mn duc met dezelfde verf gedaan, na 1 jaar was het nog als nieuw, dus verwacht hier hetzelfde van :)

Als alles weer vast zet haal ik em ff uit de garage voor een paar foto's.
Vanavond nog even de 2012 chrome koplamp ringen zwart plakken, en dan is hij weer foto waardig :)

ik zeg, zeer geslaagd! Nu nog even leovince badges ergens vandaan halen, want die hebben het niet overleefd...


..... ziet er gaaf uit man, staat goed bij wit... :Y :Y
 
Bedankt voor de complimenten heren ( en dames? ).
Ben zelf ook wel erg blij met het resultaat, sound is inderdaad niet anders :) ( hard )
Denk morgen middag een plaatje van het geheel.
Remschakelset is van Valtermoto btw, niet duur, iets van 199 euro.

Wrapfolie is ook binnen, dus ik kan mn lampringen wrappen en voorvork.
(Wil geen 400+ uitgeven voor een R setje poten :N
 
Laatst bewerkt:
Projectje van afgelopen week

[afbeelding]
[afbeelding]

Helemaal mat zwart gestickerd :} nog een paar zilvere strepen eroverheen en de velgen grijs poedercoaten en dan is ie klaar. Leuk speelgoed hor maar ik ga toch echt veel liever op mn brommert reiden :] Dit jaar gaan we weer een decibel competitie doen in de Piet Hijn tunnel doen bij A'dam :} :9~ Hij heeft wel zoon klep maar dat geluid van die akra is toch echt :} :9~~

Netjes! Ik ga volgend weekend ook aan de wrap, al is dat wel een stuk minder impressive dan een hele auto :X
 
:W ben er ook weer!

wereldje is afgelopen week voor mijn neus in duigen gevallen.
Na een week weer bijgekomen en zie ik een nieuw topic! Gelukkig doe ook weer mee *O*

Ik zag een paar hele bijzondere uitlaten voorbij komen *D gaaf zeg!

Morgens een bijlezen :Y

:W
 
Netjes! Ik ga volgend weekend ook aan de wrap, al is dat wel een stuk minder impressive dan een hele auto :X

Je moet even goed opletten als je je voorpoten gaat wrappen dT je het begin en het einde aan de achterkant van je poot houd want anders zit dat compleet in het zicht. En hoe ga je het dan doen met je kroonplaat? Houd je die plaatselijk vrij van sticker of schuif je hem er gewoon doorheen. Trouwens goed oppassen dat je het niet beschadigd want dat is zo gebeurd :( en een feun erbij want als je die niet hebt kan je het beter niet doen.
 
:W ben er ook weer!

wereldje is afgelopen week voor mijn neus in duigen gevallen.
Na een week weer bijgekomen en zie ik een nieuw topic! Gelukkig doe ook weer mee *O*

Ik zag een paar hele bijzondere uitlaten voorbij komen *D gaaf zeg!

Morgens een bijlezen :Y

:W

De wereld ineen gevallen?? We bestaan toch nog allemaal :? Maar als er vanalles fout gaat en mislukt is nooit fijn natuurlijk :N
 
Watvoor folie heb je trouwens gekocht hvantiel? Gewoon zwart of carbon of no iets anders?
Matzwarte folie van ebay, specifiek voor wrappen. Komt mooi terug in zijn vorm bij verwarming, erg mooi spul en niet duur. Kreeg er ook gratis orange carbon look folie bij, us voor de geinteresseerden?

wbt de voorvork, ik wil de vork wrappen terwijl hij gemonteerd zit, met de folie er omheen krijg je hem nooit door de kroonplaten heen, dus wil alleen de zichtbare gedeeltes doen.
Als het er niet uit ziet trek ik het er wel weer af :)
 
morning :W

Bedankt voor de complimenten heren ( en dames? ).
Ben zelf ook wel erg blij met het resultaat, sound is inderdaad niet anders :) ( hard )
Denk morgen middag een plaatje van het geheel.
Remschakelset is van Valtermoto btw, niet duur, iets van 199 euro.

Wrapfolie is ook binnen, dus ik kan mn lampringen wrappen en voorvork.
(Wil geen 400+ uitgeven voor een R setje poten :N

heb ik t afgeprijsde valtermoto setje voor de speed misschien aan jou te danken :?

:W ben er ook weer!

wereldje is afgelopen week voor mijn neus in duigen gevallen.
Na een week weer bijgekomen en zie ik een nieuw topic! Gelukkig doe ook weer mee *O*

Ik zag een paar hele bijzondere uitlaten voorbij komen *D gaaf zeg!

Morgens een bijlezen :Y

:W

goed dat je r weer bent :)

what doesn't kill you makes you stronger.....
sterkte met het opnieuw opbouwen van je wereldje!!
 
Matzwarte folie van ebay, specifiek voor wrappen. Komt mooi terug in zijn vorm bij verwarming, erg mooi spul en niet duur. Kreeg er ook gratis orange carbon look folie bij, us voor de geinteresseerden?

wbt de voorvork, ik wil de vork wrappen terwijl hij gemonteerd zit, met de folie er omheen krijg je hem nooit door de kroonplaten heen, dus wil alleen de zichtbare gedeeltes doen.
Als het er niet uit ziet trek ik het er wel weer af :)

Je moet even goed nadenken dat je folie alleen kan uitrekken en niet kan krimpen. Dus je moet beginnen op het dunste gedeelte van je poot. Wat nog verstandiger is om gewoon een stukje te proberen op zoon gedeelte.
 
Ook ik heb em weer gevonden :)Bij deze :
zwarte leo's, hoe gaaf!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Voorste pijp heb ik met 1200 c verf gedaan, achterste gedeelte met 400 c.
Op mn duc met dezelfde verf gedaan, na 1 jaar was het nog als nieuw, dus verwacht hier hetzelfde van :)

Als alles weer vast zet haal ik em ff uit de garage voor een paar foto's.
Vanavond nog even de 2012 chrome koplamp ringen zwart plakken, en dan is hij weer foto waardig :)

ik zeg, zeer geslaagd! Nu nog even leovince badges ergens vandaan halen, want die hebben het niet overleefd...

dat ziet er netjes uut mien jong :Y :Y :Y
 
Je moet even goed nadenken dat je folie alleen kan uitrekken en niet kan krimpen. Dus je moet beginnen op het dunste gedeelte van je poot. Wat nog verstandiger is om gewoon een stukje te proberen op zoon gedeelte.

Hmm, als ik het warm maak krimpt het weer. Niet helemaal naar hoe het was, mar wel een heel stuk. Chrome ringen wrappen ging niet btw, de randen wel maar met het snijden aan de glaskant niet helemaal. Dus heb ze in de kleur gespoten van de wielen ( had nog busje staan )

Zoals beloofd een paar buiten foto's van hoe ze er nu bij staat.
GroteFoto-TMYKNIKN.jpg

GroteFoto-D6TDNAND.jpg

GroteFoto-ZXRJD6QL.jpg


Al met al heel happy met het resultaat :), en ze klinkt weer heerlijk :Y

btw, mag de middelste in de OP?
 
De wereld ineen gevallen?? We bestaan toch nog allemaal :? Maar als er vanalles fout gaat en mislukt is nooit fijn natuurlijk :N

klopt, tijd om weer vol gas te geven met dit soort momenten...

morning :W

Bedankt voor de complimenten heren ( en dames? ).
Ben zelf ook wel erg blij met het resultaat, sound is inderdaad niet anders :) ( hard )
Denk morgen middag een plaatje van het geheel.
Remschakelset is van Valtermoto btw, niet duur, iets van 199 euro.

Wrapfolie is ook binnen, dus ik kan mn lampringen wrappen en voorvork.
(Wil geen 400+ uitgeven voor een R setje poten :N

heb ik t afgeprijsde valtermoto setje voor de speed misschien aan jou te danken :?

:W ben er ook weer!

wereldje is afgelopen week voor mijn neus in duigen gevallen.
Na een week weer bijgekomen en zie ik een nieuw topic! Gelukkig doe ook weer mee *O*

Ik zag een paar hele bijzondere uitlaten voorbij komen *D gaaf zeg!

Morgens een bijlezen :Y

:W

goed dat je r weer bent :)

what doesn't kill you makes you stronger.....
sterkte met het opnieuw opbouwen van je wereldje!!

Daar heb je gelijk in :Y
_O- jammer dat dat lichamelijk niet zo werkt :+

Je moet even goed nadenken dat je folie alleen kan uitrekken en niet kan krimpen. Dus je moet beginnen op het dunste gedeelte van je poot. Wat nog verstandiger is om gewoon een stukje te proberen op zoon gedeelte.

Hmm, als ik het warm maak krimpt het weer. Niet helemaal naar hoe het was, mar wel een heel stuk. Chrome ringen wrappen ging niet btw, de randen wel maar met het snijden aan de glaskant niet helemaal. Dus heb ze in de kleur gespoten van de wielen ( had nog busje staan )

Zoals beloofd een paar buiten foto's van hoe ze er nu bij staat.
GroteFoto-TMYKNIKN.jpg

GroteFoto-D6TDNAND.jpg

GroteFoto-ZXRJD6QL.jpg


Al met al heel happy met het resultaat :), en ze klinkt weer heerlijk :Y

btw, mag de middelste in de OP?

Ziet er gaaf uit! *D
 
Hmm, als ik het warm maak krimpt het weer. Niet helemaal naar hoe het was, mar wel een heel stuk. Chrome ringen wrappen ging niet btw, de randen wel maar met het snijden aan de glaskant niet helemaal. Dus heb ze in de kleur gespoten van de wielen ( had nog busje staan )

Zoals beloofd een paar buiten foto's van hoe ze er nu bij staat.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Al met al heel happy met het resultaat :), en ze klinkt weer heerlijk :Y



btw, mag de middelste in de OP?


MOOI man *O* :} :] :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan