" Studenten in het Zuiden" TOPIC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fotow:
http://www.bluemamba.eu/merroc-1.jpg

Woon al sinds ik begonnen ben met studeren in Tilburg, eerst in noord. Nu midden in het centrum (prima uitvalbasis om te gaan stappen). Van deur tot deur naar mn ouders is met het ov iets van 2 uur, toch net iets te lang voor colelges. Met de motor, 1 uur, 1.15u of zo :).

Die nieuwe flat wil ik wel es van binnen zien, ziet er vet relaxt uit ;).
 
Met de motor ligt het eraan, heb het al een keer in een half uur gered van huis naar Tilburg. Dat was wel relaxt.
Heb het hele vorige jaar gewoon wel thuis gewoond, maar dan was de verleiding om thuis te blijven met maar 1 college op een dag erg groot :P En ik had voor mezelf zoiets van ik wil eerst m'n eerste jaar halen voor ik daar ga wonen :P

Het zijn hele mooie appartementen hoor! Lekker ruim opzich ook. En natuurlijk hoef ik niks te delen waar ik ook heel blij mee ben :P
 
Ik heb me ook ingeschreven bij WoneninBreburg bij intermezzo.. Zijn best relaxte kamertjes voor in je uppie. Hoop rond december, januari bericht te krijgen... Heb nu pas 10 maanden wachttijd opgebouwd.

Nu nog ff voor straf elke dag met auto of motor haha :+
 
Ik heb me ook ingeschreven bij WoneninBreburg bij intermezzo.. Zijn best relaxte kamertjes voor in je uppie. Hoop rond december, januari bericht te krijgen... Heb nu pas 10 maanden wachttijd opgebouwd.

Nu nog ff voor straf elke dag met auto of motor haha :+

Mooie pics man :+ , ik zie mijzelf nog niet 3 uur per dag op de motor zitten, elke dag. Dan zou ik per jaar alleen al naar college op en neer rijden 70.000 km rijden. Dan gaat het wel hard met de ervaring :9 .

Heb net de schuur opgeruimd, zodat hij bij mijn ouders huis ook droog staat. Toch maar iemand gefixt om hem morgen op te halen. Nog 12 uur, staat hij thuis *O*
 
Een studententopic.. Ben benieuwd ;)

Ik ben student, woon in Tilburg (Willem II-straat), sta ingeschreven bij de Haagse Hogeschool en doe daar iets in de techniek....

Verplaats me per fiets, OV of Ducati 848.
 
Laatst bewerkt:
Ow die zag ik niet aankomen, dacht eerlijk gezegt dat rEwd ook tot de werkende klasse behoorde (om maar niet iets met het woord "oud" te gebruiken).

Maareh, willem 2 straat, en je was laatst met de motor naast de phone house. Toppunt van luiheid? hehe :P.

Woon zelf ook geheel zelfstanding, lekker alles voor mezelf, heerlijk. En huursubsidie niet vergeten O-).
 
Goed werk heeft tijd nodig! Mijn werktuigbouwkundediploma kon me niet echt bekoren dus ik ben daarna maar iets anders gaan doen ;)

Motor staat bij mijn ouders die ook in Tilburg wonen dus af en toe ga ik 's ochtends even spelen voor ik mag gaan werken :).. Dan staat dat ding dus idd naast The Phone House.

Huursubsidie? Ik kreeg 40 euro toen ik in Den Haag woonde ;), gebruikte het altijd maar om bier te kopen voor een avondje :+. De hoogte is natuurlijk wel afhankelijk van je netto huur...
 
Laatst bewerkt:
Een studententopic.. Ben benieuwd ;)

Ik ben student, woon in Tilburg (Willem II-straat), sta ingeschreven bij de Haagse Hogeschool en doe daar iets in de techniek....

Verplaats me per fiets, OV of Ducati 848.

Welkom :W

Kwijllllll DUCATI 848 :9~
Die hoop ik dus ook ooit nog te kopen! O-)

Goedemorgen trouwens, weer lekker werken vandaag })
 
Vroege morgen!

Vandaag ook weer eens arbeiten inderdaad!

Overigens ben ik op zoek naar een Cooper S dus dit is je kans om voor een luttel bedrag een 848 over te nemen ;)
 
Laatst bewerkt:
Vroege morgen!

Vandaag ook weer eens arbeiten inderdaad!

Overigens ben ik op zoek naar een Cooper S dus dit is je kans om voor een luttel bedrag een 848 over te nemen ;)

Haha nee die Cooper S heb ik net gekocht en kan ik woensdag pas ophalen.. Voor dat geld had ik ook een nieuwe 848 kunne kopen :X Maarja... werd maar is tijd voor een koekblik he 8-)

Welkom Prof Weetnietskunde!!! *O*
Goed idee van mij om nieuw studenten topic te fixen, aangezien er niets in het Zuiden was....
 
joah

ik ben overigens een zeer trotse bezitter van een zilveren vtr 1000 sp1 rammelbak *D

Rotsj.jpg


heb geen goede foto, het is dus zo een met nog een boel andere stuff erop :P
 
Prof Weetnikskunde :+ , welkom!

Heb hem in huis :+ , deze foto mag van mij ook in de OP, is toch een iets beter dan die er nu staat. Kon het niet laten om even wat rondjes te rijden door de straat. Hij doet het goed, al heeft het rechterachterknipperlicht al de geest gegeven. Wordt dus even lampjes vervangen. Maar verder *O*

full
 
Laatst bewerkt:
Prof Weetnikskunde :+ , welkom!

Heb hem in huis :+ , deze foto mag van mij ook in de OP, is toch een iets beter dan die er nu staat. Kon het niet laten om even wat rondjes te rijden door de straat. Hij doet het goed, al heeft het rechterachterknipperlicht al de geest gegeven. Wordt dus even lampjes vervangen. Maar verder *O*

[afbeelding]

Ooh mag niet he :P
& welkom Profweetnikskunde :P
 
Haha nee die Cooper S heb ik net gekocht en kan ik woensdag pas ophalen.. Voor dat geld had ik ook een nieuwe 848 kunne kopen :X Maarja... werd maar is tijd voor een koekblik he 8-)

Welkom Prof Weetnietskunde!!! *O*
Goed idee van mij om nieuw studenten topic te fixen, aangezien er niets in het Zuiden was....

Ik volg de tweedehandsmarkt van die dingen al een tijdje en het zijn extreem leuke wagentjes! Welke kleur heb je en welk bouwjaar?

@Jelles: ziet er netjes uit je fiets! Gefeliciteerd!

@Prof: twee cilinders zijn voor mannen met ballen van staal ;)
 
mwuah het is alles aan een twin.

Vooral het geluid, maar ook het rijden is gewoon kix. Iets sneller schakelen wat ik wel leuk vind. En wat er gebeurd als je de gasschuif aanraakt.

Gewoon vet.
 
Hoeveel CC zit er eigenlijk in een 848? :+ Lijkt me stug dat het 848 cc is. Anders komt er dadelijk nog een motor uit die heet 795.23467 :P.

Anyway, irritatie verhaal van mij:
Moet dit weekend 3 dagen in de efteling werken. En omdat dr dus een spijker in mn voorband zit, wil ik eigenlijk niet met de motor gaan. Dus moet ik met de bus, maar ik erger me dood... Kan je eerst 10 min gaan wachten bij t bushokje op de bus die maar 1 keer in t uur komt, dus stel dat je m mist :/. En dan gaat dat slome ding ook nog heeeeleeemaaal door Loon op Zand... Gister viel het mee, snelbus die kwam zodra ik aankwam lopen. Maar dan ben ik in het centrum, moet ik nog een kwatier naar huis lopen.
Uitgerekend dan komen dr nog een aantal motoren voorbij gesjeesd... En als die bus dan op de snelweg rijdt, nouuuu t lijkt wel of we in de stad rijden :/.

Ik vrees echt dat ik morgen de motor pak, ondanks de spijker. Ik trek dit gewoon echt niet! Volgend weekend staat ie dus bij de dealer, en KAN ik m niet pakken (mocht ik gaan werken), hopelijk zal dat de pijn verzachten al vrees ik t ergste.

Grrrrr een geirriteerde Merroc :( :( :( :(
 
Heerlijk he dat openbaar vervoer :+
Kan die spijker verder geen kwaad dan als je ermee gaat rijden?
Maar straks sta je ergens midden op de weg, gaat de spijker eruit, en heb je een lege band. Wat dan :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan