" Studenten in het Zuiden" TOPIC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk he dat openbaar vervoer :+
Kan die spijker verder geen kwaad dan als je ermee gaat rijden?
Maar straks sta je ergens midden op de weg, gaat de spijker eruit, en heb je een lege band. Wat dan :P
Ik kan er nog mee rijden idd, ben er van de dealer mee terug naar huis gereden. Bij de dealer werd me ook gezegt dat ik er mee kan rijden, mits ik de druk in de gaten houd, maar het werd me wel afgeraden.

Als ik dr mee ga rijden, kan ie idd opeens plat zijn, kan de spijker de velg beschadigen, kan ik een klapband krijgen, etc etc.
Dus ik doe het liever niet idd. Als dr uberhaupt nog wel genoeg druk in zit, wordt leuk anders... Kan ik straks niet eens naar de dealer rijden, moet ik m met mn fietspomp oppompen, naar t tankstation rijden en daar fatsoenlijk oppompen :Z
 
een 848 heeft +-848cc (italiaanse rammelpassing he ;))

Net zoals dat een 916, 996, 998, 749, 748, 999, 1098, 1198 blabla

Oh well, you catch my drift ;)

Toch even een kleine tip, heb je ooit met een lege voorband proberen te fietsen? Denk je dat even in met 260KG, 120km/u en remmen met je voorwiel....

Stel je band loopt ineens leeg dan schrijf je met een beetje geluk alleen je motorfiets af..
 
Jah ik wil het ook niet meemaken. Maar die verleiding is momenteel wel erg groot.

Ik snap ook sowieso niet hoe die opeens bij de dealer op 0 bar stond, kon dr nog gewoon zonder iets te merken naar de dealer rijden :?.
 
Mja, hij is niet leeg, althans, toen ie bij de dealer weer is opgeblazen ben ik dr weer mee naar huis gereden. Hij loopt momenteel niet (merkbaar) leeg. Mss na 1.5e week wel :P.

Ik moet er sowieso nog mee naar Divmo rijden ;).
 
Ik volg de tweedehandsmarkt van die dingen al een tijdje en het zijn extreem leuke wagentjes! Welke kleur heb je en welk bouwjaar?

@Jelles: ziet er netjes uit je fiets! Gefeliciteerd!

@Prof: twee cilinders zijn voor mannen met ballen van staal ;)

Ik heb een zilvere met zwart dak (panorama open dak erin). Hij is van 2003 met 70.000 km en gechipt naar de 190 pk })

Foto tijdens proefrit

1xxix0.jpg


Foto na wat aanpassingen door de dealer *O*

34pnexc.jpg


Ding is helemaal op en top gevuld met opties. Heb al wat carbon spullen besteld van JCW en er komen nog verstralers op en sidestriping. Ziet stiekem ook al te kijken naar 18 inch velgjes *O*

Enne, rijden met een lekke band merk je wel. Met de oude R6 en me broertje achterop kwam ik met 130 van het klaverblad af en net voorbij de bocht klapte me achterband met als gevolg dat ie niet meer te besturen is en richting de vangrail trekt. Vrij moeilijk om de controle te houden en beste is dan ook om hem uit te laten rollen. Was goed schrikken en zou ik niet in een bocht willen mee maken... :X
 
Morning,

@Cooper S, naar deze kleur ben ik ook op zoek. Aangezien ik nogal een poser ben wil ik denk ik wel een wit dak en witte spiegelkappen ;). Ziet er goed uit en lekker weinig km's!

Ik denk dat ik de Ducati vanmiddag maar weer eens aantrap. Kijken of ze er nog zin in heeft :P

Haga is overigens weer lekker op dreef!! :D Wordt lang TV kijken vandaag met WSBK en de MotoGP.. oh well, mijn bank zit best goed ;)
 
Daar heb ik allemaal geen verstand van hahaha.
M'n motor rijdt gewoon goed en lekker :+

gewoon testen.

Je merkt een lege band echt wel! Ik zou er geen meter meer mee rijden....

fuck sake inderdaad, als je niet merkt dat je met een lege achterband rijdt, is er toch echt iets mis met je motorrijkunsten... achja, wel veel rubber oppervlakte als je door een bocht gaat :+

moet de hele dag lezen in taaie kost ;( :( ;(
wel af en toe ff pauze en zo even de motogp kijken, maar de rest van de 'vrije' zondag :/
 
gewoon testen.fuck sake inderdaad, als je niet merkt dat je met een lege achterband rijdt, is er toch echt iets mis met je motorrijkunsten... achja, wel veel rubber oppervlakte als je door een bocht gaat :+

moet de hele dag lezen in taaie kost ;( :( ;(
wel af en toe ff pauze en zo even de motogp kijken, maar de rest van de 'vrije' zondag :/

En je banden warmen lekker snel op ;)

Ik ben op dit moment gelukkig bezig met stage/afstuderen (vanaf 14sept) dus dat gelees heb ik wel gehad :+

Sterkte!
 
Hoeveel CC zit er eigenlijk in een 848? :+ Lijkt me stug dat het 848 cc is. Anders komt er dadelijk nog een motor uit die heet 795.23467 :P.

Anyway, irritatie verhaal van mij:
Moet dit weekend 3 dagen in de efteling werken. En omdat dr dus een spijker in mn voorband zit, wil ik eigenlijk niet met de motor gaan. Dus moet ik met de bus, maar ik erger me dood... Kan je eerst 10 min gaan wachten bij t bushokje op de bus die maar 1 keer in t uur komt, dus stel dat je m mist :/. En dan gaat dat slome ding ook nog heeeeleeemaaal door Loon op Zand... Gister viel het mee, snelbus die kwam zodra ik aankwam lopen. Maar dan ben ik in het centrum, moet ik nog een kwatier naar huis lopen.
Uitgerekend dan komen dr nog een aantal motoren voorbij gesjeesd... En als die bus dan op de snelweg rijdt, nouuuu t lijkt wel of we in de stad rijden :/.

Ik vrees echt dat ik morgen de motor pak, ondanks de spijker. Ik trek dit gewoon echt niet! Volgend weekend staat ie dus bij de dealer, en KAN ik m niet pakken (mocht ik gaan werken), hopelijk zal dat de pijn verzachten al vrees ik t ergste.

Grrrrr een geirriteerde Merroc :( :( :( :(

Sucks man, werk je vast in de efteling? En zo ja, moet je er 19 september ook werken? :+
 
Nope, werk bij uitzendburo's en 9 van de 10 keer hebben ze wel wat bij de efteling. Nou heb ik het eigenlijk niet meer zo heel erg op horeca werk (mag wel na 3 jaar), maar goed, als je geld nodig hebt... :P

Vanmiddag weer, om 4 uur beginnen (tot 21.30), kennelijk in een snackbar achtig iets :P.

Of ik de 19e daar moet werken, weet ik nog niet :). Zover vooruit plan ik niet :P.
 
Zal ik jou blij maken :P Ik kon gewoon doorrijden half uur geleden!
Alleen kwam dus precies op de verkeerde tijd in Tilburg, hebben ze de kruising van Ringbaan west en professor cobbenhagenlaan (uit m'n hoofd) afgesloten. Dus het stond helemaal vast tot de flat. Aargh :P Maar ik ben er. Heb er gewoon een uur over gedaan :o
 
Zit huiswerk te doen :+
We kunnen wel een keer een ritje doen met mensen hier uit de omgeving is wel leuk :P Oke het zijn nog niet zoveel mensen hier maar ach :P
Oja en iemand moest z'n rbw ook nog halen he :P Haha.
 
Ik heb wel zin om te knallen, alleen zit weer lekker te lezen in een dikke pil :(
Vanochtend nog een 2e proefrit met de mini gemaakt nu alles gemonteerd is en met paps en mams erbij :+
 
Aaargh ik heb geen warm water!!
En de buren zijn er niet dus weet niet of het aan mij ligt of aan het hele gebeuren hiero :P

En 't is inmiddels een uur later en moet nog steeds 90 pagina's lezen. Schiet heerlijk op hier :P
 
Laatst bewerkt:
Hee, interessant! Ik ben ook student en bezig met m'n lessen. Ik studeer in Eindhoven toegepaste psychologie, laat ik hier eens wat mee gaan lezen :)
 
Zit huiswerk te doen :+
We kunnen wel een keer een ritje doen met mensen hier uit de omgeving is wel leuk :P Oke het zijn nog niet zoveel mensen hier maar ach :P
Oja en iemand moest z'n rbw ook nog halen he :P Haha.

_O- Thnx, ja ik ja

Hee, interessant! Ik ben ook student en bezig met m'n lessen. Ik studeer in Eindhoven toegepaste psychologie, laat ik hier eens wat mee gaan lezen :)

Hey nog iemand die psychologie doet 8-) ( of iets in die richting)

Welkom *O*
 
Welkom paul_ !

& ja het voelt altijd wel goed als je iets hebt gedaan he :P Heb ik ook in ieder geval.
Zometeen nog maar eens aanbellen bij de buren hiero :P En daarna pizza in de oven gooien :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan