stuurdemper CBR 600 RR?

48-030240.JPG


€235,- pleuro's

U vraagt wij draaien....


Kijk ff op www.tenkatemotoren.nl zij hebben alles voor de cbr 600 rr *D
 
ik heb op mijn ninja net dezelvde, de ophanging zal wel anders zijn maarja
ik heb er wel 400euros voor betaald ze! kben er wel tevereden over is een must als je HARD gaat ;)
 
ik heb op mijn ninja net dezelvde, de ophanging zal wel anders zijn maarja
ik heb er wel 400euros voor betaald ze! kben er wel tevereden over is een must als je HARD gaat ;)

Nee, is geen must als je hard gaat, het ligt helemaal aan de motor....

Ik zou eerst zeggen rijden met dat ding, en als het nodig is kun je hem er altijd nog op zetten. Als het niet nodig is dan is het alleen maar een nadeel.... Dus niet op voorhand kopen..
 
Nee, is geen must als je hard gaat, het ligt helemaal aan de motor....

Ik zou eerst zeggen rijden met dat ding, en als het nodig is kun je hem er altijd nog op zetten. Als het niet nodig is dan is het alleen maar een nadeel.... Dus niet op voorhand kopen..


probleem is alleen dat je er vaak te laat achter komt dat je hem nodig hebt paul......en dan is het weer geen nadeel
 
probleem is alleen dat je er vaak te laat achter komt dat je hem nodig hebt paul......en dan is het weer geen nadeel

Daar heb je helemaal gelijk in, maar als je t rustig probeert merk je snel genoeg ofdat een stuurdemper het beter zou maken. Daar hoef je niet eerste een gigantische slapper voor te hebben natuurlijk........
 
Er zijn al zóveel testen van de CBR600RR in diverse magazines uitgebracht, lees deze en je weet of de motor nogal schichtig is en er eentje nodig heeft.

Net als Yamaha is Honda niet bepaald scheutig met het monteren van een stuurdemper...verkeerde zuinigheid. Op het Blade is hij in elk geval hard nodig.

Fabian, jij vindt het immers ook leuk om je voorwiel te laten vliegen bij Flugplatz, op zulke momenten is een stuurdemper toch wel fijn, wat is nou 235 euro op de nieuwprijs van een motorfiets!? Baat het niet, het schaadt ook niet MITS je een goede koopt, je merkt geen negatieve neveneffecten van dat ding.

Haal hem hier in Uden op bij WP, kun je gelijk de foto's meenemen hehe...
 
het ligt aan de motor???? het ligt niet aan de motor het ligt aan het vermogen,elke racer met veel vermogen heeft er een nodig voor wat zouden ze anders in moto gp of sbk wk supersport met een stuurdemper rijden (koopen dat ding voor het te laat is!!!!)
 
Fabian, ik zou als ik jou was NIET naar Ten Kate gaan, want ik ben bang dat je Vito niet laden kan wat je daar allemaal mee wil nemen haha.. raceuitlaten, racekuipen, andere wielen, stuurdempers, bla bla bla.... ;)

Bij circuitgebruik is tegenwoordig bij vrijwel alle sportmotoren een stuurdemper nodig eigenlijk. De R6, de CBR dus, de ZX-6R, de Suzuki, maar die heeft hem als enige standaard. Wel niet instelbaar en zo maar hij werkt afdoende... :} :} .
 
vandaag naar WP gebeld...antwoord: kost 410 Euro :(

gebeld naar Ten Kate..antwoord: kost 440 Euro :(

:?

Dus ik zeg: op jullie website staat er een voor 235 ex BTW..antwoord: ja die is voor de racer, zijdelingse montage, moet je voor boren. Die van 440 is voor op de tank en is dus duurder..grrrrrrr

dacht ik ff wat voordeliger uit te zijn met zon dempertje...wordt dus toch ff flink investeren
 
vandaag naar WP gebeld...antwoord: kost 410 Euro :(

gebeld naar Ten Kate..antwoord: kost 440 Euro :(

:?

Dus ik zeg: op jullie website staat er een voor 235 ex BTW..antwoord: ja die is voor de racer, zijdelingse montage, moet je voor boren. Die van 440 is voor op de tank en is dus duurder..grrrrrrr

dacht ik ff wat voordeliger uit te zijn met zon dempertje...wordt dus toch ff flink investeren
heb je al naar Hyperpro gebeld :?
 
Op maandag 30 juni 2003 23:04 schreef Fabian het volgende:....heb je een tel nummertje?

www.hyperpro.com

HYPERPRO Kerkweg46
3371 AG Hardinxveld-Giessendam
T:0184-670566
F:0184-670565
INFO@HYPERPRO.COM

Of

Hyperpro Suspension Technology
Flevolaan 13 1382 JX Weesp
Tel:0294-418500 Fax:0294-480192
 
Laatst bewerkt:
Heb ik wat gemist? Ook een RR voor je Fabian?

[edit]
topic al gevonden...
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Matris stuurdemper op mijn R6 gezet. 384 euro betaald, 11 standen afstelbaar. En ik ben er echt wel tevreden mee. Het schijnt dat het van dezelfde makers is als die van extremetech. Of dat de mannen van extremetech zijn overgelopen naar Matris. En dat schijnen toch 1 van de betere te zijn. NAar wat ik gehoord heb, zouden die WP dempers vrij snel kapot gaan. Heb zo een 10 dealers afgebeld en dan mijn beslissing genomen.
 
Goed, gebeld, gemaild enz :+

WP : 409 Euro
HyperPro: 396,27 Euro (kleur maakt niet uit, dus zonder meerprijs)
Ohlins : 499,80 Euro vanaf augustus pas leverbaar.

Ohlins valt dus af, veel te duur.

Wat is beter, WP of HyperPro :? Want anders ga ik puur op uiterlijk vertoon af als t verder nix uitmaakt :+
 
geloof mij nou die van Hyperpro is nix mis mee er is nu een nieuw model he geen problemen mee doet het perfect en 21 voudig instelbaar zal ff een piccie zoeken
 
Terug
Bovenaan Onderaan