• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

stuurdemper

johan-gixxer

Die hard MF'er
Lid geworden
31 dec 2007
Waarderingsscore
0
klopt het dat er wat op en neer bewegende speling op mijn stuurdemper zit van +- 1 cm?
gixxer uit 03 standaard demper

Laatst bewerkt:
nou de imbus zit vast gedraaid, maar ehh de speling zit ja aan beide kanten wel...de dunne kant is sowieso beweegbaar is een soort gewrichtje dus dat hoort wel zo. maar dat andere dikke uiteinde weet ik dus niet.

kan het niet zo goed omschrijven maar misschien dat iemand(jij) gelijk wist OJAAAAA dat hoort zo

Laatst bewerkt:
nou de imbus zit vast gedraaid, maar ehh de speling zit ja aan beide kanten wel...de dunne kant is sowieso beweegbaar is een soort gewrichtje dus dat hoort wel zo. maar dat andere dikke uiteinde weet ik dus niet.

kan het niet zo goed omschrijven maar misschien dat iemand(jij) gelijk wist OJAAAAA dat hoort zo
Een plaatje of filmpje zegt meer dan 1000 woorden. ;)

Yep,hoort zo :Y beide delen

Als je goed kijkt zit er aan beide bevestiging punten een doorboort kogeltje dat vrij kan bewegen

(hier een ohlins)

full

Terug
Bovenaan Onderaan