Ik wil een stuurdemper hebben....Maar dan wel op of voor het balhoofd en niet aan de zijkant (want dat ziet er niet uit)
Zit wel met wat vraagjes die iemand vast wel kan beantwoorden
Aangezien het gaat om een fighter (900RR) met een GSXR-1000 voorvork denk ik dat een standaard Blade-demper niet gaat passen
Moet ik opzoek naar een GSXR-1000-demper omdat de kroonplaat ook van een GSX is
Ook ziet ik regelmatig 2ehandsjes voorbij komen, die wel aan te passen zijn met een andere bevestigingskit, zou dat ook voor mij op gaan
Ik heb Hyperpro (Alphen) al gebeld maar die nemen niet op
Zou je daar ook met een 2ehands aan kunnen komen met de vraag om 'm te laten monteren
Weet iemand misschien nog andere adresjes/merken in de buurt van 023
Een stuurdemper is redelijk universeel, je moet opletten dat de slag die de demper kan maken groot genoeg en niet te groot is. Daarnaast is ook de positie van een eventuele versteller van belang
Het grootste verschil zit in de bevestigingskit. Je kroonplaat is hierbij van belang en de diameter van je vorkpoot..
ik denk dat ze meer montage gaan rekenen als je met een eigen aan komt zetted dus is er wel zoveel voordeel te behalen met een 2e handsje?
en niet opnemen, het is vakantie he
Een stuurdemper is redelijk universeel, je moet opletten dat de slag die de demper kan maken groot genoeg en niet te groot is. Daarnaast is ook de positie van een eventuele versteller van belang
Het grootste verschil zit in de bevestigingskit. Je kroonplaat is hierbij van belang en de diameter van je vorkpoot..
De slag van m'n voorvork is sowieso erg klein, straatje keren doe je met een busje sneller als mijn bike
De montage is m'n grootste probleem dus...Wil ik niet mee gaan (aan)kloten..
ik denk dat ze meer montage gaan rekenen als je met een eigen aan komt zetted dus is er wel zoveel voordeel te behalen met een 2e handsje?
en niet opnemen, het is vakantie he
Ik denk dat je WEL een stuurdemper van een Fireblade moet hebben. Er moet een deel aan de kroonplaatbout vastgemaakt worden, en een deel aan de tank/topkuipframe bevestiging.
Ik denk dat je kroonplaatbout en je tankbevestiging gewoon nog hetzelfde is als bij de originele Fireblade. Het frame is niet aangepast dus de maten zijn allemaal nog hetzelfde. En dus moet een origineel Fireblade stuurdempersetje gewoon passen.
Ik denk dat je WEL een stuurdemper van een Fireblade moet hebben. Er moet een deel aan de kroonplaatbout vastgemaakt worden, en een deel aan de tank/topkuipframe bevestiging.
Ik denk dat je kroonplaatbout en je tankbevestiging gewoon nog hetzelfde is als bij de originele Fireblade. Het frame is niet aangepast dus de maten zijn allemaal nog hetzelfde. En dus moet een origineel Fireblade stuurdempersetje gewoon passen.
Helaas is de mijne een '94er
Is idd wel wat ik bedoel qua montage Mooi zichtbaar op je tank
Blade's '96 en hoger hebben 2 schroeven voor de tank aan de voorkant toch..? Ik heb 'r maar 1..
Op m'n vorige Blade zat er 1-tje om de voorvork & aan 't frame maar dat zag er niet uit...(wat je niet zag door de kuip )
Kan op deze pics helaas niet goed zien hoe of wat..
en wilbers is een merk, net als hyperpro en öhlins. HK suspension levert bijvoorbeeld wilbers RB motoren is dat bijvoorbeeld voor hyperpro
en om het volledig te maken, hier voor öhlins
en wilbers is een merk, net als hyperpro en öhlins. HK suspension levert bijvoorbeeld wilbers RB motoren is dat bijvoorbeeld voor hyperpro
en om het volledig te maken, hier voor öhlins
Gefeliciteerd! Ik had niet door dat je er een superbike stuur op had zitten, dan had het op het stuur waarschijnlijk ook niet gepast. Zo zit het op mijn racer (Fireblade '96):
Gefeliciteerd! Ik had niet door dat je er een superbike stuur op had zitten, dan had het op het stuur waarschijnlijk ook niet gepast. Zo zit het op mijn racer (Fireblade '96):
De montage op die manier was mijn 1e keus, maar idd....Geen bewegingsruimte voor de demper.
Nu heeft ie het onderste nokje frame vlak gemaakt, boortje, tapje en kon ie worden vastgezet met 1 bevestigingsring ala R1. (scheelde ook nog een slok op een borrel )
Vanmorgen al beter kunnen testen als de hele rit terug gister Voelt weer als een nieuwe motor Welcome back: Stability
Gefeliciteerd! Ik had niet door dat je er een superbike stuur op had zitten, dan had het op het stuur waarschijnlijk ook niet gepast. Zo zit het op mijn racer (Fireblade '96):