Stuurschakelaars rechts werken niet meer

Pietel

MF veteraan
21 aug 2008
1.226
1
Amsterdam
Afgelopen weekeind heb ik voorste bobine en CDI vervangen (Honda NTV 650 Revere '88) en nu heb ik wel weer normale vonk *D maar toen ik een testritje wilde maken bleken m'n koplamp, knippers en claxon niks te doen -O- Oftewel: alles wat bediend wordt door de schakelaars op de linker stuurhelft (m.u.v. de choke ofcourse :P )

Kan dit komen door de CDI, zit al die zooi op dat ding aangesloten? (Zo ja, lijkt me zwaar overbodig, is dit te omzeilen?) Of komt het door de bobine? Heb ik wellicht ergens kortsluiting gemaakt met de montage van 1 van die 2 dingen? Of is dat allemaal zeer onwaarschijnlijk en is gewoon door grof toeval of grof geweld de bedrading beschadigd?

Graag hoor ik ervaringen van lotgenoten of oplossingen van experts ;) Ik zal zelf ook eens een blik werpen in het WPH maar ik was zo blij dat de motor het na 2 maanden problemen weer deed dat NOG een probleem me nogal frustreerde. Alvast bedankt!

Edit: Topictitel moet natuurlijk zijn linkerstuurschakelaars :P
 
Laatst bewerkt:
Opgelost!!! *D


Juist er was een stekker los! Ik had deze vraag ook in het NTV/Hawk topic gezet en daar zette Defiduc mij meteen op het goede spoor :}

Scheelt weer wat zoekwerk heb al een hoop gedoe gehad met deze motor :/

Maar nu lekker :] :) Mag een slotje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan