Geen gekke keuze, gefeliciteerd.
Ik vindt op papier de service interval van de Tmax erg mooi,
dat is een opsteker.
Zou het net als jij ook liever nog iets zwaarder zien, hij kan best nog wel wat extra power gebruiken.
Er komen volgend jaar 2 nieuwe Tmax modellen een SX en DX, misschien hebben die wat meer cilinder inhoud?
Vario:
Ik zou de J-costa kiezen ik vindt dat echt bij Yamaha passen, net als de Yamaha dealer in Hilversum die 1 van de 3 bedrijven in NL. is die het dealerschap van J-Costa heeft,de andere 2 bedrijfen zijn webshops.
Als je het zelf gaat doen dan kun je hem bij easyparts bestellen,
maar ik zou hem zelf denk ik bij hollandmotorsports bestellen want daar is hij denk ik een paar tientjes goedkoper?
http://www.hollandmotorsports.nl/jcosta.html
Je hebt de "JC6052FS-EVO4R" nodig er is ook nog een JC6052FS-EVO3 voor de 530, beide kosten ± 400 euro... de EVO4R als laatste uitgekomen en mogelijk net iets duurder?
Even een mailtje naar hollandmotorsports en je weet welke je het beste kunt nemen.
Malossi MHR vario is ook wel gein en een stuk goedkoper, Malossi heeft ook nog een compleet aangepaste CVT set:
Overrangekit MALOSSI MHR Maxi Yamaha T-Max 530i
Dat is ook leuk spul want dan krijg je naast de MHR vario er ook nog een torque-driver en een drukveer en een andere voorpoulie bij en meerdere setjes rollen etc. etc.