Blijf maar zoeken naar model 2017.
Als ik de geposte foto's steeds opnieuw bekijk, denk ik dat dit geen echte foto's zijn, maar photo-shop foto's.
Waarom? Omdat het geen nieuwe Tmax lijkt maar eerder een face-lift, die met zoveel tamtam verkondigd word. Wat is het verschil tussen de sx en de dx? De rugsteun?
Het kan toch niet dat Yam aha zijn Tmax laat kopiëren door Kymco (of upgraden, moet zich nog uitwijzen) zonder dat ze zelf een grote vernieuwing brengen.
Als ze de zelfde motor gebruiken die wel degelijk zijn betrouwbaarheid heeft bewezen kunnen ze nog naar 560cc met dezelfde slaglengte.
Ik blijf denken en hopen dat ze de mt07 motor gebruiken met verkleinde inhoud bv. 630,.. kunnen ze dezelfde motor in de loop van de jaren nog laten evalueren naar 650,...670.
Dus geen grote ontwikkelingskosten voor de motor. Starten met 55pk zonder gewichtstoename of zelfs minder gewicht(212kg) en ze zijn terug nr 1 voor jaren.
Zouden ze hun opgebouwde positie niet verdedigen tov BMW 650 met 60pk of zo..?
Is de markt te klein geworden??
Gisteren Ben ik ergens op een Grieks of Indisch forum terecht gekomen waar vandaag een onthulling ging komen maar ik vind het niet terug..