Superbike stuur, clips & raisers 'fits all'

heeft iemand een foto waar je kan zie hoe het op de motor geschroefd is ?
 
full
 
en iemand nog enig idee waar ze hier in nl te krijgen zijn tegen normale prijzen??
of iets wat er enigzins op lijkt?
 
Geen flauw idee, maar als je zoekt op 'LSL Superbike kit' kan je dat zelf mooi uitzoeken O-)

Tja...zo achterlijk ben ik zelf ook niet! :+ ....Er staat betaalbaar...en 260 euro oid voor een superbike kitje vind ik niet betaalbaar.

Ik heb ze op die engelse site gevonden, van raask voor 72.99 pond.
http://www.busters-accessories.co....d-Footrests/Universal-Handlebar-Risers/Raask

Maar, zijn ze dus ergens in nl te halen?? wsl net ff goedkoper ivm invoer,verzendkosten e.d
 
hmm...nog niet e moeite genomen om te kijke wat de pond doet,maar dat is dus een 96 euro totaal...daar ga ik zelf wel voor frezen.
 
Ik zal dit 2004 topic nog eens omhoog schoppen. Ik ben op zoek naar de mogelijkheid om de cb-1 clipons te vervangen door een hoger stuurtje voor mij vriendin de motor. Zij vind de zit namelijk niet helemaal fijn. Nou weet ik niet of het uberhaupt veel beter gaat worden, maar ik zoek een voordelige oplossing voor het monteren van een stuur.

Een stuur kan je voor rond de 40 euro kopen bij japparts.nl heb ik gezien. nu deze dingen. Ik heb het topic 3x doorgelezen en op de sites geklikt, ik kom ze niet tegen. Kan iemand me helpen? :)
 
Dat is ook nog een optie, in eerste instantie niet aan gedacht. Hoe ziet dat eruit, heb je een foto toevallig? :) Op de motor gemonteerd bedoel ik dan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan