Superbike stuurtje Hornet

Ik vind die van JMV ook wel mooi. En met verlichting!

full
 
Of 1 met knippers erin. Minder mooi is mijn mening. Het originele achterlicht zou ik zelf niet veranderen.

full
 
coole pics zeg :9~ Iets minder hot maar toch....DHL is vandaag aan de deur geweest met mijn nieuwe alu flat lsl superbikestuurtje...ga m morgen ophalen op het postkantoor en dan erop! Dan nog een xtje een BOS bestellen en een in kleur gespoten hugger en hij kan er weer tegenaan deze zomer....nog een paar zonnestralen en hij gaat los...kan niet wachten :9
 
Nieuwe uitlaat komt er bij mij dit jaar ook nog wel onder. plus een nieuw luchtfilter waarschijnlijk maar dat moet nog ff uitgezocht worden.
 
Laatst bewerkt:
Is er ook iemand die een 85cm stuurtje gemonteerd heeft,en wat is je ervaring hier mee,is dit te breed,stuurt dat nog wel een beetje.

Ik wil deze namelijk op mijn z1000<2003> monteren.
 
Is er ook iemand die een 85cm stuurtje gemonteerd heeft,en wat is je ervaring hier mee,is dit te breed,stuurt dat nog wel een beetje.

Ik wil deze namelijk op mijn z1000<2003> monteren.

Heb ik gehad op mijn ex Hornet. Stuurt absoluut niet verkeerd, maar ik vond ’m toch net iets te breed. Ik heb’m toen ietsje ingekort omdat er ook nog een van die stuurgewichtjes met ingebouwde Kellerman knippers opkwamen. Anders zou het stuur té breed zijn geworden. Breder stuurt fijner, maar je vangt wel meer wind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan