Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel IX

Hoop voor jullie dat het lukt dan! En hoop ook dat ik er volgende maand weer bij kan zijn. (laatste keer dit jaar?)

dacht het niet }) komt mogelijk zelfs nog een mini buitenland tripje aan!
ben ik nog mee bezig dus komt wel als het zo ver is.
topic X (6 september) open ik nadat deze (IX) definitief doorgaat (dus ff snel aanmelden :+ ).
 
dacht het niet }) komt mogelijk zelfs nog een mini buitenland tripje aan!
ben ik nog mee bezig dus komt wel als het zo ver is.
topic X (6 september) open ik nadat deze (IX) definitief doorgaat (dus ff snel aanmelden :+ ).
Je hebt mail!
 
*O* *O* *O* *O* *O*
Heren, WE GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!! :]
Heb net de Pottendijk gesproken en we zijn eruit.
Piet gooit deze dag ook open voor andere deelnemers, hij stuurt een mailtje naar de rijders op zijn mailinglijst. Daarmee huur ik dus niet exclusief de kartbaan af (want dan werden de kosten per deelnemer veels te hoog) maar wordt het een soort van reguliere trainingsdag, voor dus ook de reguliere prijs ad. € 35 de man *O* (http://www.pottendijk.nl/?p=training-supermotard-vanaf-16-jaar).
Ook kan het zijn dat er een verdwaalde toerist ff komt karten. Dat kan dan om het uur. Piet verzameld de karters, op het hele uur gaan wij ff van de baan af, kartkwartiertje en wij d'r weer op.
En aangezien velen op vakantie zijn of zondag het ONK rijden, zou het toch zomaar stiekem toch een exclusief dagje voor ons kleine edoch gezellige clubje kunnen worden!
Voor wat betreft de betaling: jullie betalen allemaal aan mij en ik betaal Piet het totaal aantal "GSM" deelnemers x € 35. Dus als je nog niet hebt betaald, dan kun je € 35 aan me overmaken, de mensen die al wel € 100 hebben betaald, krijgen weer € 65 teruggestort. Joepiedepoepieieeieieieieie!!! *D
 
Overigens kun je je hier natuurlijk nog steeds aanmelden!
Kom je ook gezellig op het lijstje :Y
Zorg dan wel dat ik uiterlijk vrijdag de € 35 binnen heb. O-)
 
@ dian
kan ik mss ook gwn maandag aankomen en daar betalen gezien ik van belgië ben en nog niet 100% zeker ben..
Hé, jij hier :W
Maar maandag naar de Pottendijk en ter plekke betalen kan dus ook.
Ook zo'n heimwee naar Villars?
 
Laatst bewerkt:
Hé, jij hier :W
Maar maandag naar de Pottendijk en ter plekke betalen kan dus ook.
Ook zo'n heimwee naar Villars?
haha bwa ik ga nu donderdag op spa rijden, zondag villars en zou maandag dan als het goed weer is, een keertje emman willen meedoen *D
circuitdagen doe ik genoeg, ik geraak gwn niet vooruit _O- _O-
maar idd, villars....
hmm blijf er over nadenken :}
dat jvd maar snel een 2de buitenlandse curcus ineensteekt :P
maar das goed, dan zien jullie mij mlaandag wrs wel verschijnen ;)
 
dacht het niet }) komt mogelijk zelfs nog een mini buitenland tripje aan!
ben ik nog mee bezig dus komt wel als het zo ver is.
topic X (6 september) open ik nadat deze (IX) definitief doorgaat (dus ff snel aanmelden :+ ).

Door een foutje bij Pottendijk blijkt dat 6 september de baan door een andere club gereserveerd was en dus NIET de GSM!

De GSM circuitdag deel X is dus verplaatst naar 13 september. De afspraak met Motoplus en Noppennieuws had ik al gemaakt, dus die gan ik nu maar verzetten.

Nieuw topic ga ik van de week aanmaken. Let wel op dit keer hebben uiteraard de GSM leden 100% voorrang, daarna komen de overige oud deelnemers en nieuwe deelenemrs krijgen helaas deze keer de laaste plaatsen.
 
ben blij dat ik bij de GSM zit *O*


kost wat, maar dan heb je ook wat ;-)

t.a.v. de site. Ik heb iemand gevonden die hem gaat maken, maar mogelijk dat jij dan mede moderator wil zijn?! dat ga ik je nog mailen. Wil geen problemen met MF krijgen!
 
Zullen er sowieso plaatsen over zijn?

Geen idee. Ik neem aan dat er meerdere personen graag mee gaan om zichzelf te vereeuwigen en hopen op een nietje in hun buik (middenpoosterformaat in het motorblad ;-). Kan dus zomaar direct vol zitten.
Aangezien het een GSM initiatief is krijgen deze personen voorrang en dan is het wel zo eerlijk de oud deelnemers voorrang te geven. We krijgen een korting op de baan die we omzetten in een gratis BBQ. Dus oud deelnemers hebben mede voor deze korting gezorgd. Zou erg jammer zijn als we die personen geen plek kunnen geven.

Bij een zeer groot animo kunnen we kijken of we het aantal deelnemers vergroten en in groepen gaan rijden. Probleem is dan dat ik niet uitkom met de kosten voor de BBQ!
 
Laatst bewerkt:
Bij een zeer groot animo kunnen we kijken of we het aantal deelnemers vergroten en in groepen gaan rijden. Probleem is dan dat ik niet uitkom met de kosten voor de BBQ!

Ik hoop eerder op het kunnen rijden op het circuit aangezien dat voor mij niet een regelmatig iets is, in plaats van een nietje in m'n buik ;)
Denk dat mensen (de niet GSM-leden) het totaal geen probleem vinden om wat extra te moeten betalen, om zo ervoor te zorgen dat iedereen mee kan BBQ'en.
Anders slacht ik wel een koe onderweg, dan hebben we alsnog genoeg ;)

Het is me namelijk eindelijk gelukt om samen met iemand te gaan (zelf heb ik geen vervoer) en dit zou dan gelden voor de circuitdag in september, dus hopelijk zijn er nog wat plekken over, of kunnen we in 2 groepen rijden ofzo.
Zou het jammer vinden als m'n circuitdagteller voor dit jaar op 1 blijft staan...

Maarja, ik wacht wel af, en hopelijk ben ik er op tijd bij als er plekken over zijn.
 
Laatst bewerkt:
Door een foutje bij Pottendijk blijkt dat 6 september de baan door een andere club gereserveerd was en dus NIET de GSM!

De GSM circuitdag deel X is dus verplaatst naar 13 september. De afspraak met Motoplus en Noppennieuws had ik al gemaakt, dus die gan ik nu maar verzetten.

Nieuw topic ga ik van de week aanmaken. Let wel op dit keer hebben uiteraard de GSM leden 100% voorrang, daarna komen de overige oud deelnemers en nieuwe deelenemrs krijgen helaas deze keer de laaste plaatsen.


&!@*#&(*@&#%*@!#
Had ik al vrij voor de 6e.. me fysio verzet omdat ik niet 2 dagen achter elkaar vrij kon krijgen..
En dan komt ie hiermee!!
(@&#$%*@&#$!&)#$

Haha komt goed;) Regel het wel effe allemaal anders..
 
machtige muis je zou met mij weer mee kunnen rijden
als ik tenminste vrij kan krijgen de 13e september
en waar was je vandaag
vrij zeker
heb nog ff een nieuw glaasje gehaald voor de crossbril
tot horens :W
 
dacht het niet }) komt mogelijk zelfs nog een mini buitenland tripje aan!
ben ik nog mee bezig dus komt wel als het zo ver is.
topic X (6 september) open ik nadat deze (IX) definitief doorgaat (dus ff snel aanmelden :+ ).

Hooi JVD is dat topic deel x al aangemaakt dan, ik wil me nl graag aanmelden en Sid ook wel denk ik. ?? Gaan we morgen begin van de avond nog ff sturen of is je fiets nog niet klaar???
 
&!@*#&(*@&#%*@!#
Had ik al vrij voor de 6e.. me fysio verzet omdat ik niet 2 dagen achter elkaar vrij kon krijgen..
En dan komt ie hiermee!!
(@&#$%*@&#$!&)#$

Haha komt goed;) Regel het wel effe allemaal anders..

hahahah, lol.
Ik was er ook zo blij mee
 
Waar is het deel X topic voor 13 september? Ik wilk me ineschrijven o.v.b. van vervoer en vrij krijgen werk :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan