Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel V

hmmm zie dat het verzet is
ff kijken of ik dan ook vrij kan krijgen

bbq houd ik zeker van
dat gaat er altijd in
 
... We hebben gekozen voor de superpole omdat de kans op ongelukken na een dagje rijden te groot aangezien iedereen dan al moe is en dat het verschil in niveau te groot is/kan zijn.

Wie is 'we'? :?
Want ik heb echt geen idee wat een superpole is... :/ ja, ben blont...

Ondanks dat de BBQ om 16.30 uur begint, kan er uiteraard wel gewoon tot 18.00 uur worden gereden. Is anders zo zonde van al dat asfalt wat er dan zo werkeloos bij ligt... ;)
 
Laatst bewerkt:
Een superpole is als je dus na een opwarm ronde een rijdende start maakt om zo te beginnen aan je tijd training..

Ja toch JVD, TVT of wie dan ook?!
 
Wie is 'we'? :?
Want ik heb echt geen idee wat een superpole is... :/ ja, ben blont...

Ondanks dat de BBQ om 16.30 uur begint, kan er uiteraard wel gewoon tot 18.00 uur worden gereden. Is anders zo zonde van al dat asfalt wat er dan zo werkeloos bij ligt... ;)

Ik heb contact met Jeroen gehad.
Was eerst de planning om een wedstrijd te organiseren maar dat is ivm veiligheid niet echt super. Vandaar een superpole wedstrijd.
SuperPole werkt als volgt: Je krijgt 1 opwarm ronde, op het moment dat je over start komt gaat de klok lopen tot je weer langs komt en dan word de klok stop gezet.
Het is dus gewoon 1 snelle tijd neer zetten op een lege baan.
Terwijl er 1 rijder een snelle tijd aan het zetten is gaat na 30sec de volgende al aan zijn opwarmronde beginnen zodat het vlot achter elkaar door loopt.

Je hebt trouwens mail Diana
 
dan ben ik toch niet zo blond:)
hahaha:P had ik het toch allemaal een beetje goed begrepen;)

mijne was alleen wat korter uitgelegd TVT!
maar ja de prof moet altijd even het uitgebreide verhaal kwijt he;)
 
Die superpole daar is toch voor iedereen die het wil?
Toch niet die wel die niet etc.

Ik ga er vanuit dat het een leuke dag gaat worden daar.
Suc-6 allemaal met rijden.

Ow trouwens, ik kan er wel bij zijn om foto's te maken!
 
Vrij gevraagd, vaandaag even begonnen met de motor circuit-klaar te maken. Nu nog vervoer :') Maar dat komt ook wel goed! Ik bbq ook lekker mee.
 
We spelen een spelletje, ik ga op reis en neem mee..

05092009073.jpg

05092009074.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan