Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel V

We spelen een spelletje, ik ga op reis en neem mee..

[afbeelding]
[afbeelding]


Yo Jelmah, er zit een rolschaats onder je motor! :o
full
 
Danielle hier

Ja bloemen krijgen maar weinig vrouwen.. geloof ik..

Haha maar daar zou ik ook niet blij van worden al zeg ik het zelf.
Maar ja zo is elke meid weer anders heren, ik zou geen bloemen willen! mij liever een foto van het rijden dat ik die op kan hangen. Heb zo al foto's van verschillende rijders gekregen:)
Dat is tenminste leuk!
hihi..

Bloemen, niets voor mij:P die houd ik niet levend:P

Maar mannen zijn ook niet altijd makkelijk hoor, die hebben ook gebruiksaanwijzing.
Maar ja, je kunt slechts op meiden gaan vallen omdat je jongens niet begrijpt.
En jullie op jongens, omdat je meiden niet begrijpen..
Dan is de wereld zo uitgestorven als er geen kindjes meer gemaakt worden:P

maar waar gaat het nog over! het is een motor forum! geen vrouwe/ mannen forum:P
 
Hope so, maar heb tnt nog geen vrij kunnen krijgen...
Maar heb nog wat opties dus ik doe mijn best!
 
Danielle hier

Ja bloemen krijgen maar weinig vrouwen.. geloof ik..

Haha maar daar zou ik ook niet blij van worden al zeg ik het zelf.
Maar ja zo is elke meid weer anders heren, ik zou geen bloemen willen! mij liever een foto van het rijden dat ik die op kan hangen. Heb zo al foto's van verschillende rijders gekregen:)
Dat is tenminste leuk!
hihi..

Bloemen, niets voor mij:P die houd ik niet levend:P

Maar mannen zijn ook niet altijd makkelijk hoor, die hebben ook gebruiksaanwijzing.
Maar ja, je kunt slechts op meiden gaan vallen omdat je jongens niet begrijpt.
En jullie op jongens, omdat je meiden niet begrijpen..
Dan is de wereld zo uitgestorven als er geen kindjes meer gemaakt worden:P

maar waar gaat het nog over! het is een motor forum! geen vrouwe/ mannen forum:P
:/

lieve Viva...
 
Dit gaat toch over circuitrijden en niet over dames en mannen?!

Ik ben er bij! *D Ik vertelde mijn pappa dat ik een trekhaak onder mn golf ging bouwen voor een aanhanger. Dus hij: 'Oh, maar je kan mijn auto toch ook mee nemen?!' Geregeld dus! *O* Als er nog iemand uit omgeving apeldoorn mee wil rijden dan is er nog plek! Ik hoor het wel.
 
Laatst bewerkt:
zet mij er maar ff bij ovb... 't is of dit of lelystad, en aangezien layout van lelystad mij de vorige keer niet echt goed bevallen is.... alleen ff heeeeeeeeel lief naar m'n baas kijken :/
 
danielle hier

hahhaa..

ik had toch gezegt het gaat niet over mannen vrouwe, maar vrouwe krijgen wel comentaar;)
ag.. binnenkort komt er een dames cup:P
pas maar op heren hahahaha
 
GVD!! %%*(%$$@#$#*%(

UPC werkt niet!!

En de monteur kan pas volgende week langskomen! Dus ben deze week alleen via mijn werk online! Iedereen die mij gemaild heeft (of nog wil doen........) die komen dus niet aan.
 
Danielle hier..

Bale Jeroen dat je nu geen internet hebt, ik had al begrepen dat het via Diana ging allemaal, alleen het voorste lijstje word niet echt bij gewerkt, ik geloof dat ik nu al 2 keer de naam Nol Bikker heb laten vallen, en heb al meerdere berichten gezien van heren die er bij willen zijn, als het dadelijk dan nog maar beetje op eerlijke volgorde gaat gebeuren.
We wachten af..

Maar een verhuizing brengt dus heel wat met zich mee;) Geen internet onderandere :P
Hahaha.. Suc-6..
 
Danielle hier..

Bale Jeroen dat je nu geen internet hebt, ik had al begrepen dat het via Diana ging allemaal, alleen het voorste lijstje word niet echt bij gewerkt, ik geloof dat ik nu al 2 keer de naam Nol Bikker heb laten vallen, en heb al meerdere berichten gezien van heren die er bij willen zijn, als het dadelijk dan nog maar beetje op eerlijke volgorde gaat gebeuren.
We wachten af..

Maar een verhuizing brengt dus heel wat met zich mee;) Geen internet onderandere :P
Hahaha.. Suc-6..

Diana en Tom zijn in Duitsland geweest afgelopen weekend (ik had ze ook al een aantal keer proberen te bellen, zodoende. Ik verwacht dat de lijst deze week weer compleet gemaakt wordt.)


De verhuizing is 100% gelukt! *O* volgende week de buurt bbq, dus we horen er al bij *D
Het schuurtje is alleen wat te klein waardoor alleen mijn Husaberg binnen kan staan en mijn andere motor buiten moet staan :')

Het is alleen jammer dat ik de GSM-leden niet kan mailen voor deze circuitdag. @ Diana, heb jij die mail-lijst nog? Zou jij de GSM-ers anders kunnen mailen?
We moeten toch 30 man kunnen halen :P
 
ik heb er zinin!! pak komt deze week binnen, die zal ik volgende week even ophalen!

auto geregeld, nu nog een kar! zijn er nog mensen die vanuit groningen gaan?!
 
Misschien gaat joris ook nog mee, hij ging vandaag kiek'n of die dan school had


Heeft Joris ooit nog iets gehoord van de Duitse kartbaan? Wil graag volgend jaar meerdere banen gaan rijden. IIg Bilstain en Emmen.
Maar Spa en eventueel een duitse baan is ook leuk!

Dan kunnen we ook een mini competitie opzetten :9~ :] :9 :} *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan