Supermotard demo race Overasselt 10 juni

Hier het laatste nieuws m.b.t. de supermotodemo in Nederasselt
Wij zijn druk bezig met de laatste voorbereidingen voor dit evenement. Het ziet er naar uit dat dit helemaal super gaat worden. Alle ingredienten zijn aanwezig om er hier een fantastische happening van te maken. Het parcours is niet al te gek lang, kent maar een klein beetje off-road (er rijdt ook een brommer en hypermotard klasse) maar bied toch volop uitdagingen. De SM-klasses rijden ieder minimaal 4x 20minuten.
De zwarte cross mag dan 15 jaar geleden uitgevonden zijn, hier in Over- en Nederasselt leggen we de basis voor de "witte race" (zwarten mogen ook meedoen).
Op de zaterdagavond is er een geweldige pre-party dus ik zou zeggen f**k voetbal en kom naar Nederasselt. Meer lol voor 2 tientjes kun je niet hebben.
inschrijven kan via de link op www.overasselt-events.nl
namens de organisatie,
groetjes,
bas
full

full
 
Hier het laatste nieuws m.b.t. de supermotodemo in Nederasselt
Wij zijn druk bezig met de laatste voorbereidingen voor dit evenement. Het ziet er naar uit dat dit helemaal super gaat worden. Alle ingredienten zijn aanwezig om er hier een fantastische happening van te maken. Het parcours is niet al te gek lang, kent maar een klein beetje off-road (er rijdt ook een brommer en hypermotard klasse) maar bied toch volop uitdagingen. De SM-klasses rijden ieder minimaal 4x 20minuten.
De zwarte cross mag dan 15 jaar geleden uitgevonden zijn, hier in Over- en Nederasselt leggen we de basis voor de "witte race" (zwarten mogen ook meedoen).
Op de zaterdagavond is er een geweldige pre-party dus ik zou zeggen f**k voetbal en kom naar Nederasselt. Meer lol voor 2 tientjes kun je niet hebben.
inschrijven kan via de link op www.overasselt-events.nl
namens de organisatie,
groetjes,
bas
[afbeelding]
[afbeelding]


Goed bezig bas!! *O*

Heb je al een idee van het aandal deelnemers in de Supermotard klasse?
 
Misschien dat ik ook nog wel mee wil doen, en anders kom ik wel filmen als ik met iemand mee kan karren?
 
Goed bezig bas!! *O*

Heb je al een idee van het aandal deelnemers in de Supermotard klasse?


Begint leuk op te lopen het aantal aanmeldingen. We gokken op zeker 2 volle klasses van 15 a 20 deelnemers per klasse. Ik denk dat 25wel het maximum is per klasse, desnoods maken we 3 klasses maar vooralsnog ziet het er naar uit dat we die 2 klasses leuk vol krijgen.
We zijn iets over de helft heen op dit moment dus dat gaat goed. In de hypermotard klasse is nog volop ruimte. Dus als er hier nog hypermotardrijders zijn meld je dan aan. Ik zal ook in de hypertopic wat gaan posten.
greetz. Bas
 
Hey kijk nou een topic van de vetste demo die in 2012 gereden gaat worden.... en dat in mijn eigen dorp })
Ik ben nog druk bezig om de wr supermoto klaar te maken. Maar dat komt helemaal goed, want 4 juni gaan we eerst naar Emmen!
 
Laatse update mbt de SuperMoto-demo in Nederasselt:
Nog een aantal dagen te gaan tot Zondag 10 Juni. Alles lijkt erop dat dit een geweldig succes gaat worden: Het weer voor zondag krijgt het cijfer 8 :), Nederland gaat Denemarken verslaan :? en de pre-party wordt een echt feest :+ De aanmeldingen stromen ook binnen dus het kan niet meer fout !! Aanmelden kan ook nog op de dag zelf. De supermoto deelnemers worden in 2 groepen verdeeld en rijden ieder 4x20 minuten.
De pre-party op de Zateravond met de fantastische 11-koppige (waaronder een 4-koppige blazerssectie) coverband BlowTheBase begint om 21:00h en is geheel gratis. Deelnemers die op Zaterdag al willen komen zijn van harte welkom vanaf 16:00h. Inschrijving voor deelname zondag is het belachelijke lage bedrag van slechts 2 tientjes.
DUS: Komt allen naar van Uden Logistics tussen Neder- en Overasselt.

Zie ook bijgaand persbericht.
full
 
Als het goed is staan ze morgen op picasa...:-)
www.picasaweb.google.com/angelique.ros
Groetjes Angelique
 
Terug
Bovenaan Onderaan