supermotard op de spinder

interesse sm rijden

  • veel asfalt

    Stemmen: 29 64,4%
  • zandpaden

    Stemmen: 5 11,1%
  • bossen

    Stemmen: 4 8,9%
  • peukie roken

    Stemmen: 7 15,6%

  • Totaal aantal stemmers
    45
he kneedowmn zondag morgen ga ik rijden nog zin om mee te gaan ik ga rchting veldhoven voor je weet wel MARCEL VAN DRUNEN het begint wel vroeg maar ja voor wat oort wat zie je :9~ :Y :] blije rijder he
 
hallo mensen ik wordt 02-07-2005 34 de mijlpaal im mijn leven gezond in hart en nieren stuur me een bericht dan dank ik u eric alias kneedown
 
ik moest werken ben pas net thuis

maar het eerder berrichtje wedt door fred filla 999 geplaatst die was hierop de koffie en wilde ff leuk zijn

ach ja en je weet wat ze zeggen hou ouder hoe gekker dus dit jaar maar weer eens met de sm weggaan toch ??

morgen ff met mijn dochter naar de crossbaan met de quad
 
gister nog ff op de spinder geweest

er is daar geen sterveling te bekennen

hoe wat en waar ik zie niemand meer rijden !!!!!!!!!!!
 
Ik ben dr gisteren rond 20.00 ook nog ff geweest.
Even mn nieuwe aanwinst een RSV Mille uitproberen dacht ik.
Heel dat klere eind vanaf Oss gereden is afslag Tilburg -noord (baars) dicht dus door tilburg heen richting de Spinder zijn ze daar met een of andere weg bezig zodat ik de Spinder niet eens opkon ;(
Verder was dr idd geen man te bekennen.
 
Spinder...jaja klinkt leuk allemaal.
maaruh... ist daar ook interesant voor bagger/zandhazen?
zoja, waar is dat dan precies...(moet ergens in mn achtertuin liggen ;) )
 
ik moet nog 2 weken 6 dagen per week werken dus zal ik alleen sávonds een x op de spinder zijn

maar we zien wel wordt toch een x tijd om weer met een groepje te gaan rijden
 
ik ga zondag maar weer met de cr250 cross denk ik

zo rond 1200 uur en dan naar eersel ofzo ik zie je morgen :] :] *O* *O*
 
Wordt er nog op de spinder gereden?? Las pas dat er een aantal motoren in beslag zijn genomen in het natuurgebied daar vlakbij.
Als er nog wel wordt gereden hoor ik het graag. Ik zie in het weekend ook altijd een groepje off the road rijders bij de texaco pomp op de ringbaan west richting Goirle rijden. Hier bekende misschien?
Heb wel zin om een keer mee te rijden.
Kan nu weer rijden, nadat ik een paar opstaande betonnenpaaltje over het hoofd had gezien op een bospad en een paar tenen daardoor brak.
 
morgen ff met de kids naar de crossbaan in de biest dus motorrijden zit er voor pappa morgen weer niet in vrees ik
 
Wordt er nog een keer iets afgesproken op of rondom de spinder?

Heb me fiets eindelijk klaar, dus heb wel weer zin om een stuk te raggen 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan