Supermotardtraining 7 mei Pottendijk

Hallo allemaal,

Ik heb sinds vorige week ook een SM (husq sm610) en die moet toch ook nodig eens op een circuitje losgelaten worden.
Heb dus zojuist ook een mailtje gestuurd voor een inschrijfformulier *D

Ik heb nog nooit sm gereden en al helemaal niet op een circuit, dus dat wordt vast lachuh, zo'n rijdende chicane voor jullie :P
*O* Niceee
 
Gelukkig heb ik papadag 8-) dus iedereen heeft weer de nodige formulieren en informatie ontvangen!

Gaat nog druk worden straks _O- :P
Welke info en formulieren??? ik heb niks meer ontvangen....alleen een onterechte betaalaanmaning....lig ik uit de gratie...weet niet wat ik ervan denken moet??? ;)
 
Welke info en formulieren??? ik heb niks meer ontvangen....alleen een onterechte betaalaanmaning....lig ik uit de gratie...weet niet wat ik ervan denken moet??? ;)

Nee de personen die er om gevraagd hadden.
Ik zal je ook een exemplaar sturen :+
 
Aangezien wij veel tijd kwijt zijn met het regelen van zaken zouden wij een van de deelnemers willen vragen om een klein stuk tekst te schrijven met de ervaringen van de SMT dag die we op onze site kunnen plaatsen. Liefst met foto's en een filmpje zou super zijn.

Wij zelf komen vaak niet toe aan dit soort leuke teksten te schrijven en we merken dat veel kijkers van onze site en het forum juist dit soort informatie willen lezen/zien!

Zijn er deelnemers die zich geroepen voelen?

groet Team SMT
 
als filmpje zou ik die compilatie gebruiken die, als ik me niet vergis Makrolon, vorig jaar gemaakt heeft. Die met oa de camara op een stokkie in de kombocht. Die vond ik erg leuk en afwisselend.
 
als filmpje zou ik die compilatie gebruiken die, als ik me niet vergis Makrolon, vorig jaar gemaakt heeft. Die met oa de camara op een stokkie in de kombocht. Die vond ik erg leuk en afwisselend.

Het gaat ons juist om deze dag. We willen eigenlijk van elke dag een kort stukje met foto's plaatsen. Als niet leden dat zien/lezen ze een goed idee hebben wat voor een "vriende" clubje we zijn.

Voor Duitsland hebben we mogelijk iemand die voor ons film en foto materiaal gaat maken. Natuurlijk plaatsen we ook links en foto's van andere rijders. Alle het beeld materiaa lis welkom!
 
Misschien leuk als een vd jongens die voor de 1e keer mee gaan een stukje schrijven? Enne, wellicht kan Jelmer wel een leuk filmpje maken.

Bedankt voor t compliment trouwens Harry!
 
Ik wil best een stukje schrijven hoor! Er gaat met mij toch al een vriend mee die foto's gaat maken en die ook bezig is met een foto- opleiding. Zijn foto's zien er altijd erg fraai uit!
En het is voor mij de eerste keer.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil best een stukje schrijven hoor! Er gaat met mij toch al een vriend mee die foto's gaat maken en die ook bezig is met een foto- opleiding. Zijn foto's zien er altijd erg fraai uit!
En het is voor mij de eerste keer.


:j
 
Kan eventueel ook wel wat korte interviewtjes houden daar, althans de mensen die dat willen met de ervaringen.

@JVD: ga volgende week bezig met flyer, nu weinig tijd :X
 
Kan eventueel ook wel wat korte interviewtjes houden daar, althans de mensen die dat willen met de ervaringen.

@JVD: ga volgende week bezig met flyer, nu weinig tijd :X


Ok, komt goed... denk ik toch..... :z We willen de flyers graag uitdoen zodat we meer animo krijgen voor circuitdagen en vooral voor Duitsland! Deste eerder we ze hebben deste meer tijd voor extra deelnemers *O* :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan