Supermotardtraining 7 mei Pottendijk

Duim gekneust. Zijn nog geen foto's gemaakt dus hoop dat het een kneuzing is en geen breuk.

Blijft toch vervelend... scheelt dat je de duim alleen nodig hebt voor de startknop / kill switch. ;)

Succes ermee
 
Leuk filmpje man. :9~

Toch is kijken of ik het Zuid Holland team ook zover kan krijgen om hier is aan mee te doen. :Y

Zeker doen! 4 juni is de volgende, nog plek genoeg!

Gaaf filmpje Jelmer! Heb je snel gedaan :}

Heb me weer opperbest vermaakt, lekker tot de finishvlag doorgereden en als laatst weg zoals altijd :P Op t eind nog van de baan gevlogen na me verremt te hebben maar was gelukkig een zachte landing en 0 schade aan de motor en mezelf *O*
 
Laatst bewerkt:
Zo juist iedereen zijn geld terug gestort!

Nu allemaal inschrijven voor de volgende circuitdag ;-)
 
vraagje;

voor circuitrijden moet je een opvangbakje voor de overloopslangetjes hebben toch?
op mijn Husq ( 2008, 510 ) zit een doorzichtig bakje achter de cilinder. mag ik hier ook alle slangetjes in verzamelen ?
 
vraagje;

voor circuitrijden moet je een opvangbakje voor de overloopslangetjes hebben toch?
op mijn Husq ( 2008, 510 ) zit een doorzichtig bakje achter de cilinder. mag ik hier ook alle slangetjes in verzamelen ?
Die zit te hoog voor je carburateur overloop... T mag wel, maar of je motor t zo tof vind betwijfel ik.
 
vraagje;

voor circuitrijden moet je een opvangbakje voor de overloopslangetjes hebben toch?
op mijn Husq ( 2008, 510 ) zit een doorzichtig bakje achter de cilinder. mag ik hier ook alle slangetjes in verzamelen ?

Dat is het opvangbakje waar het over gaat, horen je skangetjes ook in te zitten
 
ik ga nu de schuur in, maar eens ff goed kijken dan :')


edit;
loopt 1 slangetje naar toe. gaat naar binnen op het laagste punt ?!?
 
Laatst bewerkt:
ik ga nu de schuur in, maar eens ff goed kijken dan :')


edit;
loopt 1 slangetje naar toe. gaat naar binnen op het laagste punt ?!?

Ik heb hetzelfde bakje op mn 2008, de slang die vanaf de radiateur overloop loopt gaat er vanaf boven in. En onderin loopt de aftapslang eruit.

Verder hoeven er geen slangen in want die heb je niet met injectie.

Bij mijn 2004 Husq had ik alle slangetjes die vanaf de carb lopen er in gedaan, werkt perfect.
 
Gisteren contact gehad met de organisatie van Nederasselt. Ze zoeken nog deelnemers!
Het is een leuke kans om voor 20,- 4 sessies te rijden op een supermotardbaantje met publiek.
Wij van SMT rijden zelf natuurlijk mee, maar wij hopen er op dat ook nog meer rijders zich aanmelden! hierbij nogmaals de informatie:

Op 10 juni, kan er deelgenomen aan een Supermoto demo in Nederasselt.
Voor deze dag is speciaal een circuit aangelegd, compleet met 2 schansen.

SuperMoto Nederasselt wordt mede georganiseerd door Stichting Overasselt Promotions (SOP) en wordt gehouden onder auspicien van Motorsportorganisatie Nederland (MON) Deze organisatie is aangesloten bij verschillende motorsportkoepels. Daarmee worden de rechten en plichten van de renners en publiek gewaarborgd. Deze dag wordt niet georganiseerd door stichting Supermotardtraining.nl maar wij vinden dit een fantastisch initiatief.

Naast de SuperMoto's komen ook Ducati's Hypermotards aan de start in een aparte Hyper-Moto klasse. De Hypermotard van de Italiaanse motorfabrikant Ducati is een legale straatversie van de SuperMoto. Als lokale klapper is er de open bromfietsklasse, waar alle lokale helden in kunnen gaan schitteren. Natuurlijk ontbreekt de Nacht van Asselt ook niet. Of die nu in Over- of in Nederasselt gehouden wordt, de nacht voor het race-evenement wil je gewoon niet missen. Er worden ca. 120 renners verwacht. De dag begint om 10 uur en is ongeveer om 17 uur ten einde. Meer info en voor inschrijving kijk op : www.overasselt-events.nl

Een daglicentie kost slechts €20,- Schrijf je dus snel in!

Voor meer info: www.overasselt-events.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan