Supermoto Amsterdam deel 5: Broaaap!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stonden we bij Verpalen alle 3 met het brandstof lampie aan... Direct tanken dus lOl :+

Zaanstad-20110901-00183.jpg


Jeff op de bank voor de Akra mapping enzo

Zaanstad-20110901-00179.jpg
 
Helaas niet :N kwam door ''iets'' zeg maar :P
Zal Jeff wel mededelen denk als ie nog on komt

Ja run niet gedaan omdat de dealer (geen KTM dealer) waar ik m gekocht heb er 10W40 in gedropt heeft.. Eerst nieuwe oliefilter er in en de juiste olie voordat de motert de bank opgaat. Risico was te groot.

Hij gaf ook veel foutmeldingen aan op de bank omdat er kabels los zijn geweest met het contact aan.
Foutmeldingen zijn er wel uit maar de run moet dus nog even wachten :)

Achterlicht is ook overleden, dus een nieuwe besteld. Die van de Duke R gaat er op, die ziet er vetter uit :) Als die binnen is laat ik m gelijk nalopen en gaan er nieuwe bandjes op.

Stuur stond ook anders ingesteld dus die heeft ie ook weer wat omhoog gezet, wattt een verschil met t bochtenwerk. *O*

Was tof om met 3 verschillende 690 KTM's te rijden, jammer dat ik naar huis moest om rijden in het donker te vermijden.. Moeten we zeker vaker gaan doen!
 
Weer prachtig weer om te rijden of niet dan mensen :Y Vanavond nog iemand die een ritje gaat doen?
 
Rij net bij de rai hoor ik inene een luide klap op me helm.
Ligt er een duif te creperen van de pijn op de grond
 
dat was een teken van god om niet te stoppen met motorrijden.
Echt waar ja! Das nie gelogen. Neen! :N

:+
Hehehehe is dat zo nou goed nieuws hij gaat niet weg , net bij de doelen geweest nieuw luchtfilterschuim gehaald
Heb me weer als een kind vermaakt.
Rij je bij upc daar even een tereintje op , ligt er steehkorrel ipv tegels....
Sm op de grond en ik er achter aan opstaan en wegwezen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan