Supersportmeiden achter de mascotte aan

Mijn voorkeursdatum:

  • Zaterdag 11 juli

    Stemmen: 1 4,5%
  • Zondag 12 juli

    Stemmen: 5 22,7%
  • Zaterdag 18 juli

    Stemmen: 2 9,1%
  • Zondag 19 juli

    Stemmen: 7 31,8%
  • Zaterdag 25 juli

    Stemmen: 4 18,2%
  • Zondag 26 juli

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Heel veel plezier allemaal de 12e.
Ik heb zaterdag de 11e een circuitdag op Zandvoort, dus laat ik het SSM-ritje aan mij voorbij gaan.

(Volgens mijn dinges moet ik ook nog wat aan het huishouden doen.) -O-
 
nu hopen op mooi weer, noteer de datum in mijn agenda.
Heb er veel zin in al vind ik het ook spannend want heb nog nooit van mijn leven in een groep gereden.
 
Heel veel plezier allemaal de 12e.
Ik heb zaterdag de 11e een circuitdag op Zandvoort, dus laat ik het SSM-ritje aan mij voorbij gaan.

(Volgens mijn dinges moet ik ook nog wat aan het huishouden doen.) -O-


Wat een onzin zeg; das nou het fijne van vuil; dat blijft gewoon liggen en gaat nergens heen. Dus geen haast; vuil is heel geduldig :+ :+
 
Mijn aanwezigheid is ook onder voorbehoud hoor. :/
Weet niet of het zo verstandig is om dan alweer zo'n lange rit te maken.
Mag/ kan nu nog nie eens 5 min op de motor zitten ivm schouder e.d. B|
 
:) ik denk dat mijn huishouden er gewoon nog net zo bij ligt als ik terug kom :+
moet ook nog wat doen geloof ik O-)

Ik hoop altijd dat het vanzelf wegloopt, maar niks hoor............het blijft gewoon waar het lag. En ik ben er toch echt niet aan gehecht :N
 
:) ik denk dat mijn huishouden er gewoon nog net zo bij ligt als ik terug kom :+
moet ook nog wat doen geloof ik O-)
Helaas gaat bij ons thuis de vlieger "het ligt er gewoon net zo bij als ik terugkom" niet op.
Dus ik heb net 1½ uur staan stofzuigen, schijnt goed te zijn voor mijn armspieren. :/


:^ ik zie het probleem niet, gewoon mee gaan!
Ik heb thuis niet zoveel in te brengen, dat is het probleem. :+
 
Helaas gaat bij ons thuis de vlieger "het ligt er gewoon net zo bij als ik terugkom" niet op.
Dus ik heb net 1½ uur staan stofzuigen, schijnt goed te zijn voor mijn armspieren. :/Ik heb thuis niet zoveel in te brengen, dat is het probleem. :+

wat is het probleem? nu kan je toch weer ruim een maand vooruit :?
 
Helaas gaat bij ons thuis de vlieger "het ligt er gewoon net zo bij als ik terugkom" niet op.
Dus ik heb net 1½ uur staan stofzuigen, schijnt goed te zijn voor mijn armspieren. :/Ik heb thuis niet zoveel in te brengen, dat is het probleem. :+

Ooooo maar dan moet je ervan genieten *O*

Anderhalf uur stofzuigen, dan kun je weer tijden vooruit *O*
 
Hoe laat spreken we af? EEn uur of 11:00?

@Jaap: Hoe lang is dat ritje van jou eigenlijk?

Wat voor systeem gaan we rijden? We zijn best met een groot groepje lijkt het.
Wie komen er behalve Vavavonne nog meer met hun dinges?
 
Hoe laat spreken we af? EEn uur of 11:00?

@Jaap: Hoe lang is dat ritje van jou eigenlijk?

Wat voor systeem gaan we rijden? We zijn best met een groot groepje lijkt het.
Wie komen er behalve Vavavonne nog meer met hun dinges?


rond 11 uur is een mooie tijd :Y

denk rond de 100 km.(aangezien de meeste toch ook al een ritje er op hebben zitten)

systeem van een vaste voorrijder en achter rijder,degene achter de voorrijder die wacht als we afslaan en zodra de achterrijder er aan komt weer aan sluiten .
 
rond 11 uur is een mooie tijd :Y

denk rond de 100 km.(aangezien de meeste toch ook al een ritje er op hebben zitten)

systeem van een vaste voorrijder en achter rijder,degene achter de voorrijder die wacht als we afslaan en zodra de achterrijder er aan komt weer aan sluiten .


gaan we ook pannenkoeken eten :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan